نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 آذر 1399 - 09:00
5 از 5

راک استار ممکن است به Grand Theft Auto 6 اشاره کرده باشد

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ براساس ادعای یکی از طرفداران سری GTA، پست رسمی اخیر راک‌استار شامل تیزر غیرمستقیم پیرامون بازی GTA 6 بوده است.

پس از گذشت حدود هفت سال از عرضه Grand Theft Auto 5، این بازی همچنان یکی از پرفروش‌ترین عناوین صنعت گیم در جهان است که فروش مجموع آن از 135 میلیون واحد نیز عبور کرده است. با توجه به این موفقیت و البته موفقیت حالت آنلاین بازی یعنی GTA Online، این بازی حالا از طریق قابلیت Backward Compatibility در کنسول‌های جدید نیز اجرا می‌شود، و راک‌استار گیمز نیز به عرضه آپدیت‌های محتوایی بزرگ و کوچک برای بازی ادامه می‌دهد. علیرغم طولانی‌تر شدن عمر این بازی، با این حال یکی از سوالات اصلی طرفداران مربوط به عرضه بازی بعدی سری یعنی GTA 6 است.

براساس یکی از پست‌های اخیر راک‌استار در حساب رسمی شرکت در توییتر، که مربوط به اضافه شدن محتواهای جدید به GTA Online است، یکی از طرفداران موفق به کشف جالبی شده است. این موضوع که اولین بار در ResetEra منتشر شده، بازیکن اشاره می‌کند که در داخل تیزر اخیر مختصات جغرافیایی وجود دارد که اگر در گوگل مپس وارد شود، نقشه تصویر زیر را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در ادامه این تصویر را مشاهده کنید.

gta 6 tease

تصویر همان‌طور که مشخص است یک ناحیه مرتع طبیعی ظاهرا در ایالت Virginia را نمایش می‌دهد که درست بالای سر یک جاده با شمایل VI هست. طبیعتا این می‌تواند یک اتفاق تصادفی باشد یا شکل مربوطه نیز به صورت‌های دیگر نظیر S یا حتی 5 هم دیده شود؛ با این حال ظاهرا طرفداران به هر اشاره غیرمستقیمی نیز به GTA VI اشتیاق نشان می‌دهند. راک‌استار تاکنون به صورت رسمی ساخت و عرضه بازی GTA 6 را تایید نکرده، ولی برخی گزارش‌های بعضا معتبر اما غیررسمی موضوع در دست ساختن بودن چنین بازی را تایید کرده بودند. به هر شکل تا زمان تایید رسمی این موضوع از جانب راک‌استار، این قبیل خبرها باید به صورت شایعه درنظر گرفته شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.