نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 مهر 1399 - 15:00
3.67 از 5

حافظه داخلی قابل استفاده PS5 به نظر 664 گیگابایت است

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ براساس چند تصویر لیک شده، به نظر می‌رسد که از 825 گیگابایت حافظه SSD کنسول PS5، مقدار 664 گیگابایت قابل استفاده است.

تعدادی پست جدید در وب‌سایت ResetEra که ظاهرا در ارتباط با بخش رابط کاربری کنسول نسل بعدی PS5 است، فاش می‌کند که از میزان 825 گیگابایت حافظه داخلی SSD این کنسول، 664 گیگابایت فضای قابل استفاده توسط کاربر وجود دارد. در صورتی که این تصاویر و شایعات صحت داشته باشد، به نظر می‌رسد که فایل‌های سیستمی و سیستم‌عامل این کنسول به صورت پیش فرض، فضای حدود 160 گیگابایت را از قبل اشغال می‌کند. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

ps5 ui ssd storage leak

لازم به ذکر است که تصاویر لیک شده، رابط کاربری کنسول را ظاهرا به زبان روسی نشان می‌دهد و البته کیفیت خوبی هم ندارد. با در نظر گرفتن اینکه این اطلاعات تاکنون به صورت رسمی توسط سونی تایید نشده، نمی‌توان با قطعیت درباره آن نظر داد و به این ترتیب باید به عنوان شایعه مورد توجه قرار بگیرد. در همین رابطه، مدتی پیش به صورت رسمی تایید شد که کنسول رقیب پلی‌استیشن 5 یعنی Xbox Series X، از یک ترابایت حافظه SSD خود میزان 802 گیگابایت را دراختیار بازیکن می‌گذارد.

کنسول‌های بازی PlayStation 5 با قیمت 500 دلار و PlayStation 5 Digital Edition با قیمت 400 دلار، ابتدا در کشورهای آمریکا، کانادا، مکزیک، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند و کره جنوبی در روز 12 نوامبر (22 آبان) و در بازارهای بقیه نقاط دنیا نیز در روز 19 نوامبر (29 آبان) عرضه می‌شوند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.