نویسنده: Sasan سه شنبه، 08 تیر 1400 - 11:45
5 از 5

عرضه Final Fantasy Pixel Remaster به زودی آغاز خواهد شد

مجموعه Final Fantasy Pixel Remaster که در جریان مراسم شرکت Square Einx در E3 2021 از آن رونمایی شد، احتمالاً به زودی و از همین ماه میلادی آینده منتشر می‌شود. ویدئویی که این اطلاعات را فاش کرد، به سرعت توسط اسکوئر انیکس از دسترس عموم خارج شد. 

این مجموعه که قرار است حکم عرضه مجدد قسمت‌های اول تا ششم سری Final Fantasy را داشته باشد، طبق برنامه از پیش اعلام شده، عناوین مختلف آن به صورت تکی و با فواصل زمانی مشخصی که هنوز اعلام نشده، عرضه خواهد شد. در حال حاضر پلتفرم‌های Steam، iOs و Android برای این آثار تایید شده‌اند. 

لازم به ذکر است که تمامی این عناوین در گذشته هم روی پلتفرم‌های اعلام شده عرضه شده‌اند اما تغییراتی که در ساختار بصری ارائه‌های قبلی انجام گرفته بود، به مذاق خیل عظیمی از طرفداران خوش نیامد و به همین دلیل در نسخه‌های جدید قرار است از سبک بصری کلاسیک این عناوین که با نظارت مستقیم Kazuko Shibuya بازسازی شده، استفاده شود. 

اولین قسمت از سری Final Fantasy در دهه 1980 میلادی، استودیوی کوچک Square Soft را از ورشکستگی و تعطیلی نجات داد و حالا در آستانه سی و پنجمین سالگرد خود، یکی از موفقترین و شناخته شده‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدئویی به شمار می‌آید. 

تکمیلی: سه قسمت اول این مجموعه در تاریخ 6 مرداد ماه به صورت رسمی عرضه می‌شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.