نویسنده: FariD پنج شنبه، 30 ارديبهشت 1395 - 10:44
5 از 5

شایعه: PS4K در E3 معرفی نخواهد شد

سونی برای معرفی کنسول PS4 ارتقا یافته پرحاشیه و پرشایعه اش، موسوم به Neo، تا فستیوال Paris Games Week صبر خواهد کرد.

این موضوع دست کم از سوی یکی از کاربران معروف شناخته شده این صنعت به نام Shinobi602 اعلام شده است. او در جریان پادکست SDGC که در همین هفته پخش شد بیان کرد که برخلاف انتظار بیشتر افراد، کمپانی سونی این دستگاه آپگریدشده خود را در فستیوال E3 که در ماه آینده برگزار می شود معرفی نخواهد کرد.

وی گفت: «من شنیده ام که شرکت سونی دستگاه PS4 Neo را در جشنواره Paris Games Week معرفی خواهد کرد. این برای من قابل هضم تر است چرا که این دستگاه های آپگریدشده فرضی قرار است در اکتبر (مهر/ آبان) عرضه شوند. اگر صد درصد مطمئن بودم این را به صورت عمومی اعلام می کردم ولی فعلا خبر در همین حد است که گفتم».

همانطور که می دانید، شایعات مربوط به این کنسول از اوائل سال جاری میلادی شیوع پیدا کرد و گزارش های اولیه حکایت از آن داشتند که این آپگرید کنسولی، در تعطیلات پایان امسال با قیمت 400 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال داستان های بعدی خبر از انتشار PS4K در اسفند 95/ فروردین 96 دادند و گفته شد که این کنسول CPU و GPU و RAM قدرتمندتری خواهد داشت.

با همه این ها، صرف نظر از زمان قرار گرفتن این کنسول در ویترین ها، اینطور به نظر می رسد که قرار نیست Neo در جشنواره E3 در ماه آینده از خود رونمایی کند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.