نویسنده: FariD چهارشنبه، 09 تیر 1395
ساعت 11:27

نظر اندرو هاوس درباره حرکت جدید مایکروسافت

5 از 5

در جریان رویداد «روز سرمایه گذار سونی»، از آقای اندرو هاوس رییس کمپانی سرگرمی های تعاملی سونی سوال شد که آیا جنبش مایکروسافت در زمینه حرکت به سمت اتحاد دو اکوسیستم Xbox One و ویندوز را به صورت یک تهدید می بیند یا خیر.

آقای هاوس در پاسخ اعلام کرد که استراتژی سونی تغییر نمی کند و حتی اگر تقاضای فراوانی از کاربران برای این موضوع وجود داشته باشد، چنین حرکتی توسط سونی انجام نخواهد شد. پاسخ کامل آقای اندرو هاوس را می توانید در زیر بخوانید:

«من همیشه در این که غرق صحبت درباره استراتژی های دیگران شوم بی میل هستم. خوشحال تر خواهم بود اگر درباره استراتژی خودمان صحبت کنیم... درست است، مردم در کنفرانس مایکروسافت تاکید زیادی بر روی کراس پلی بین ایکس باکس و PC داشتند. حتی اگر یک تقاضای نهان بزرگ از سوی کاربران وجود داشته باشد، ما فقط به آن نظر خواهیم داشت. اما آن را در استراتژی و فرآیند تفکر خود واقعاً موثر یا تغییرساز نمی بینیم. ما همواره متمایل به این باور هستیم که رسالت ما این است که یک اکوسیستم اختصاصی بسازیم که یک تجربه منحصر به فرد و خوش ساخت را برای مشتری بسازد؛ همچنان هم استراتژی ما همین خواهد بود».

FariD | اخبار | 29/06/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.