نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 28 آذر 1396 - 17:04
0 از 5

احتمال عرضه‌ی مد Battle Royale برای Counter-Strike: Global Offensive

ممکن است یک مد Battle Royale همانند آنچه که در PUBG وجود دارد برای بازی Counter-Strike: Global Offensive عرضه شود

همانطور که مطلع هستید، ژانر Battle Royale اخیرا محبوبیت زیادی را در میان بازیکنان بدست آورده است. بازیهایی همچون: PUBG، Fortnite و H1Z1 به خوبی این سبک را در میان بازیکنان جا انداخته‌اند. همچنین عناوین دیگری مانند GTA Online و Ark: Survival Evolved نیز بخشی مشابه این سبک را برای مخاطبان خود ارائه کرده‌اند. اکنون به نظر می‌رسد که بازی Counter-Strike: Global Offensive نیز قرار است یک مد Battle Royale دریافت کند. مدِ بتل رویال در بازی CS:GO احتمالا ویژگی‌های جالبی مانند تیر و کمان، تیرهای آدرنالین و چاشنی‌های منفجره را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

منبع این شایعات، شبکه‌ی خبری  والو است. آنها در آخرین ویدیوی خود یکی از پچ‌های بازی که در ماه مه 2016 (در این تاریخ بازی PUBG هنوز عرضه نشده بود) عرضه شد را بررسی کرده‌اند.  در این پج نوت مواردی وجود دارد که تاکنون در بازی دیده نشده‌اند: کمان‌های کامپاوند، سیستم مبارزه‌ با مشت و بدون استفاده از سلاح، تیرهای آدرنالین، چاشنی‌های انفجاری، امواج ردیابی، نارنجک‌های MK2، پهپادها، چتر نجات، جعبه‌ی مهمات، زره سبک و سنگین و دوربین دید در شب از مواردی هستند که در این پچ نوت دیده وجود دارند اما تاکنون در بازی CS:GO دیده نشده‌اند.

پس آیا واقعا قرار است بازی Counter-Strike: Global Offensive یک مد بتل رویال دریافت کند؟ هنوز مشخص نیست. کمپانی والو به محافظه کاری مشهور است. برای مثال با وجود اینکه همیشه شایعات فراوانی پیرامون عرضه‌ی بازیهای Half-Life 3 و Left 4 Dead 3 وجود داشته اما تاکنون به طور رسمی اطلاعاتی از این عناوین منتشر نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.