نویسنده: امیر قنواتی جمعه، 08 دی 1396 - 21:20
5 از 5

عنوان Hello Neighbor برای PS4 و نینتندو سوییچ به صورت غیررسمی لیست شد

عنوان Hello Neighbor (سلام همسایه) توسط PEGI برای PS4 و نینتندو سوییچ تایید شد.

Hello Neighbor در ماه دسامبر امسال پس از دو سال از زمان معرفی، برای Xbox One و PC توسط استدیو Dynamic Pixels منتشر شد و تاکنون نیز هیچ اعلام رسمی برای عرضه بروی پلتفرم‌های دیگر صورت نگرفته است. حال PEGI بازی Hello Neighbor را برای کنسول PS4 و نینتندو سوییچ لیست کرده است. در ادامه همراه بازی‌مگ باشید.

برای کسانی که نمی‌دانند، PEGI گروهی است که بازی‌ها را بر اساس ژانر، برای گروه‌های سنی در منطقه اروپا رده بندی می‌کند همانند ESRB که وظیفه‌ی مشابهی را در مورد بازی‌های منتشر شده در آمریکای شمالی بر عهده دارد. تنها نقطه اشتراک این دو سیستم رتبه‌بندی در مورد بازی Hello Neighbor، تاریخ انتشار آن برای PC و Xbox One در ماه دسامبر بود. البته این امکان وجود دارد که لیست جدید PGEI تنها یک اشتباه بوده و خبری از عرضه برای پلتفرم‌های دیگر نباشد!

در بازی Hello Neighbor شما ساکن حومه یک شهر ‌هستید و همسایه‌ای دارید که همیشه عجیب رفتار می‌کند. همسایه شما چیزی در زیرزمین خود پنهان کرده است که وظیفه شما پیدا کردن آن شی و سردرآوردن از آن است. اما باید بسیار با دقت عمل کنید چرا که هوش مصنوعی همسایه بسیار خوب است و حقه‌های خوبی هم در اختیار دارد. باید با کشف اسرار همسایه‌ی عجیبتان و با پیاده‌ سازی استراتژی‌های متفاوت، بازی را به جلو ببرید و در مقابل همسایه عجیبتان پیروز شوید.

اکثر لیست‌های PEGI واقعی و عمدی هستند و احتمال کمی وجود دارد که اشتباهی رخ داده باشد. از آن طرف نیز ناشران باید هر نسخه از بازی را جداگانه برای رده بندی بفرستند و این احتمال خطا را پایین می‌آورد. دلیل دیگر برای واقعی بودن این لیست می‌تواند این باشد که PEGI قبلا هم از این دست کارها انجام داده است. برای مثال نسخه‌ی PS4 بازی Final Fantasy IX یا ReCore Definitive Edition را معرفی کرد که هر دو پس از مدتی به صورت رسمی تایید شدند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.