نویسنده: فرشاد جمعه، 08 دی 1396 - 09:00
5 از 5

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 لو رفت

جزئیات مربوط به بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 لو رفت

بنظر می‌رسد که فروشگاه‌های PlayStation ژاپن و آمریکا، بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2 را لو داده‌اند؛ براساس اطلاعات منتشر شده، Gods of Mars نام جدیدترین بسته‌ی الحاقی عنوان Destiny 2 خواهد بود که در ماه مارس سال 2018 به قیمت 20 دلار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات مربوط به بسته‌ی الحاقی Gods of Mars بازی Destiny 2 از فروشگاه‌های PlayStation آمریکا و ژاپن پاک شده‌اند اما پیش از آن، یکی از کاربران سایت Reddit تصاویری را تهیه کرد که در ادامه‌ی خبر شاهد آن‌ها خواهید بود؛ براساس تصاویر تهیه شده، حوادث بسته‌ی الحاقی Gods of Mars در موقعیت جدیدی به نام Frigid Vale «مریخ» (Mars) روی خواهند داد و بازیکنان در کنار شخصیتی به نام Ana Bray (کسی که پیش از این تصور می‌شد مرده است.) به اجرای بازی خواهند پرداخت.

همچون اولین بسته‌ی الحاقی عنوان Destiny 2، در دومین بسته‌ی آن هم شاهد معرفی سلاح‌ها، تجهیزات، مراحل داستانی، نقشه‌های حالت چند نفره، دشمنان و باس‌های جدیدی خواهیم بود.

لازم به ذکر است جهت اجرای بسته‌ی الحاقی Gods of Mars، به 68 گیگابایت فضای خالی بر روی کنسول خود نیاز خواهید داشت؛ این در حالی است که جهت اجرای بسته‌ی Curse of Osiris، به 88 گیگابایت فضای ذخیره‌ی خالی بر روی کنسول PS4 نیاز داشتید.

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2

بسته‌ی الحاقی جدید بازی Destiny 2

بسته‌ی الحاقی Curse of Osiris در تاریخ 5 دسامبر، به قیمت 20 دلار برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه شد.

در اخبار مرتبط با عنوان Destiny 2 اعلام شد:

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.