نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 24 آذر 1396
ساعت 13:11

رویداد The Dawning به زودی در بازی Destiny 2 آغاز خواهد شد

0 از 5

 

اولین رویداد بزرگ بازی Destiny 2 که The Dawning نام دارد به مناسبت تعطیلات در روزهای آتی برگزار خواهد شد

بالاخره خبرهای خوب برای آخرین عنوان تیراندازیِ اول شخصِ بانجی از راه رسیدند. رویداد The Dawning به مناسبت تعطیلات برای بازی Destiny 2 عرضه خواهد شد. این رویداد در نسخه‌ی اول بازی نیز برگذار شده بود.

از تاریخ 19 دسامبر تا 9 ژانویه (سه شنبه 29 آذر الی سه شنبه 19 دی) حال و هوای بازی Destiny 2 تغییر خواهد کرد. در این مدت بازیکنان در اطراف Tower هدایای خود را دریافت خواهند کرد. برف محیط بازی را می‌پوشاند و بازیکنان می‍‌توانند به سمت یکدیگر گلوله‌ی برفی پرتاب کنند. از همه مهمتر اینکه از گلوله‌های برفی می‌توان در Strikeها نیز استفاده کرد. و اما چیزی که خیلی‌ها منتظرش بودند؛ اضافه شدن تجهیزات جدید و زیبا به بازی که شامل قطعات مختلف زره می‌شوند.

Destiny 2 The Dawning 1 event

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، تجهیزات جدید به زیبایی طراحی شده‌اند. علاوه بر این تجهیزات، در رویداد The Dawning یک مد جدید به بخش Crucible بازی Destiny 2 افزوده خواهد شد که بازیکنان در آن می‌توانند قابلیت سوپر خود را سریعتر از مدهای دیگر شارژ کنند. این مد جدید "Mayhem" نام دارد. بانجی همچنین  این امکان را به بازیکنان می‌دهد که در صورت علاقه‌ی زیاد یه یک قطعه خاص از زره، بتوانند آن را از فروشنده‌ی بازی یعنی Eververse خریداری کنند هرچند که برخی عقیده دارند این کار چندان درست نیست.

اگر در طول رویداد The Dawning به آیتم خاصی علاقه‌ مند شدید، می‌توانید با استفاده از Bright Dustهایتان آنها را خریداری کنید. در طول سه هفته رویدادِ The Dawning، فروشگاه تس پر از آیتمهای اگزوتیک شامل: Ghost، Ships، Sparrow و Emote خواهد بود. همچنین قطعات لجندری زره را نیز در فروشگاه او پیدا خواهید کرد.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.