نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 12:00

[X018] تریلر جدید بازی Kingdom Hearts III با محوریت وینی د پو

0 از 5

شرکت مایکروسافت در جریان لایو استریم رویداد X018 تریلر و اطلاعات جدیدی از بازی Kingdom Hearts III منتشر کرد.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، تریلر جدیدی برای عنوان بسیار موردانتظار اسکوئر انیکس (Square Enix) یعنی Kingdom Hearts III منتشر کرد. در حالی که این ویدیو تصاویر زیادی از دنیا‌هایی که پیش از این با آن‌ها آشنا شده بودیم را به نمایش می‌گذارد، ما شاهد رونمایی از محیط Hundred Acre Wood که خانه شخصیت وینی د پو محسوب می‌شود، هستیم. البته طرفدارانی که نسخه‌های گذشته سری Kingdom Hearts را تجربه کرده باشند، به طور قطع با شخصیت وینی د پو و نحوه حضور وی در این سری آشنایی دارند؛ بنابراین حضور وی در این نسخه، تعجب آور نیست.

شرکت اسکوئر انیکس در ادامه افزود که Hundred Acre Wood بیشتر از مینی گیم‌ها تشکیل شده و به گفته شینجی هاشیموتو، همانند نسخه‌های گذشته سری Kingdom Hearts، این چیزی است که خانه شخصیت وینی د پو براساس آن شکل گرفته است. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Kingdom Hearts III در تاریخ نهم بهمن‌ماه ۹۷ (۲۹ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار خواهد گرفت. پیرامون همین خبر نیز چندی پیش، تریلری با محوریت دنیای Tangled منتشر شد که شما می‌توانید در اینجا آن را مشاهده نمایید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.