نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 14:00

[X018] حالت Competitive بازی Sea of Thieves معرفی شد

0 از 5

شرکت مایکروسافت در جریان رویداد X018 از حالت رقابتی The Arena بازی Sea of Thieves رونمایی کرد.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) و استودیو ریر در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، از حالت رقابتی (Competitive) با نام The Arena برای بازی Sea of Thieves رونمایی کرد. در این رابطه، ابتدا شاهد نمایش تریلری بودیم که تصاویری از آنچه قرار است حالت The Arena به بازی Sea of Thieves اضافه کند، به نمایش می‌گذارد. با توجه به تریلر منتشر شده، بنظر می‌رسد که Arena، حالت رقابتی  ساده است؛ با گروه‌‌های دزد دریایی مقابل جنگیده و گنج بیشتری به دست بیاورید.

کمی بعد، «کریگ دانکن» (Craig Duncan)، رئیس استودیو ریر و «جو نیت» (Joe Neate)، تهیه کننده اجرایی، در قسمت ویژه از برنامه Inside Xbox در رویداد X018 حضور یافته و اطلاعات بیشتری را در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند. وقتی که شما بازی را آغاز می‌کنید، در صفحه اصلی یکی از دو حالت Adventure یا Arena را انتخاب می‌کنید؛ طبق گفته‌های نیت این ویژگی، به شما کمک می‌کند تا از راه کوتاه‌تری به بخش رقابتی که بسیار پرطرفدار است، دسترسی پیدا کنید. این بخش همچنین Trading Company جدیدی به نام Sea Dogs را به بازی اضافه می‌کند. گفتنی است که توسعه دهندگان بازی Sea of Thieves امروز در پنلی در رویداد X018 حضور خواهند یافت و اطلاعات بیشتری از آینده بازی در اختیار علاقمندان خواهند گذاشت؛ این شامل آپدیت Shrouded Spoils می‌شود که برای عرضه در ماه آینده برنامه‌ریزی شده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی حالت جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Sea of Thieves به صورت انحصاری روی کنسول ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی (ویندوز ده) در دسترس قرار دارد. این عنوان در واقع یک بازی جهان باز و شبیه‌ساز دزدان دریایی است که شما و دوستانتان می‌توانید به صورت آنلاین در کنار یک‌دیگر به تجربه آن بپردازید. گفتنی است که این عنوان هم‌اکنون به لیست بازی‌های سرویس Xbox Game Pass اضافه شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.