نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 15:00

[X018] آپدیت رایگان Zedhunter بازی State of Decay 2 معرفی شد

0 از 5

در جریان رویداد X018 مایکروسافت از آپدیت رایگان Zedhunter بازی State of Decay 2 رونمایی شد.

شرکت مایکروسافت (Microsoft) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، از آپدیت جدید بازی State of Decay 2 با نام Zedhunter رونمایی کرد؛ آپدیتی که شامل اسلحه‌ها و تجهیزات جدید می‌شود. برای اسلحه‌های جدید بنظر می‌رسد که تیز و کمان‌های صلیبی قرار است به بازی اضافه شوند تا بازیکنان از مخفی‌کاری برای از بین بردن زامبی‌ها استفاده کنند. در این میان تعدادی اسلحه سرد دیگر در کنار تجهیزات جدید نیز برای این آپدیت در نظر گرفته شده که کمک بزرگی به پیش گرفتن رویکرد مخفی کاری در بازی State of Decay 2 می‌کند. جزییات مربوط به این تجهیزات در هاله‌‌ای از ابهام است. در کنار محتویات جدید، تریلر جدید بازی همچنین مشخص می‌کند که تعداد بازیکنان فعال به چهار میلیون نفر رسیده و بیش از ۵ میلیارد زامبی نیز تاکنون کشته شده‌اند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

آپدیت رایگان Zedhunter بازی State of Decay 2 قرار است در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه ۹۷ (۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) منتشر شود. شایان به ذکر است که استودیو آندد لبز (Undead Labs) همچنین آپدیت جدیدی را برای عرضه در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی در نظر گرفته است.

بازی State of Decay 2 روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس قرار دارد. گفتنی است که کاربران سرویس گیم پس نیز می‌توانند آن را رایگان تجربه کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.