نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 16:30

[X018] نسخه کالکترز بازی Metro Exodus معرفی شد

0 از 5

در رویداد X018، از نسخه کالکترز بازی Metro Exodus با نام Spartan Collector's Edition رونمایی شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) در کشور مکزیک برگزار شد، شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) از یک نسخه بسیار ویژه بازی Metro Exodus استودیو 4A Games برای عرضه در سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کرد. این نسخه ویژه که Spartan Collector's Edition نام دارد، فقط در چهار هزار نسخه تولید شده و از وبسایت رسمی بازی قابل پیش‌خرید است. دیپ سیلور در شرح این نسخه کالکترز آورده است:

نسخه Spartan Collector's Edition بازی Metro Exodus در یک بسته بزرگ و بشکه مانند که الهامی از طرح‌های داخل بازی است، به نقاط مختلف ارسال می‌شود.

این نسخه کالکترز شامل یک مجسمه از شخصیت آرتیون، پروتاگونیست اصلی سری بازی‌های مترو، با ارتفاع ۱۰ اینچ می‌شود. در این میان همچنین گردن‌بند Spartan Order شخصیت Artyom،هم به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید تیزر معرفی این نسخه بهمراه تمامی محتویات آن را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

نسخه اسپارتان بازی Metro Exodus به صورت جداگانه یا به همراه نسخه The Aurora Limited Edition که شامل یک نسخه از بازی در کنار کتاب هنری، سیزن پس بازی Metro Exodus که در داخل یک قاب فلزی الهام گرفته شده از لوکوموتیو داخل بازی یعنی The Aurora است، قابل خریداری است. گفتنی است که نسخه Spartan Collector's Edition به تنهایی با قیمت ۱۵۰ دلار قابل خریداری است در حالی که قیمت آن در مجموع با نسخه Aurora Edition به ۲۳۵ دلار افزایش می‌یابد.

در ادامه می‌توانید نگاهی به محتویات نسخه Spartan Collector's Edition به همراه توضیحات ارائه شده توسط دیپ سیلور درباره هر کدام را مشاهده نمایید:

  • یک مجسمه ویژه از Artyom: این مجسمه با جزییات بالا و رنگ شده توسط دست دارای ارتفاعی به اندازه ۱۰ اینچ است و مربوط به صحنه‌ای نمادین از تریلر رونمایی بازی Metro Exodus می‌شود که شخصیت Artyom را در حال مبارزه با یک Watchman کشنده نشان می‌دهد. هر مجسمه دارای شماره خاص خود است.
  • Authentic Spartan Order Dog Tag: یک نسخه طراحی شده عالی از گردن بند Spartan Order شخصیت آرتیون
  • کارت پستال‌های کلکسیونی Artyom’s Memories: با ارزش‌ترین آیتم‌های شخصیت آرتیون، کارت پستال‌هایی هستند که مربوط به دنیای می‌شوند که هنوز توسط جنگ هسته‌ای نابود نشده بود. طرفداران سری Metro مجموعه آیتم‌های آرتیون را خواهند شناخت که توسط همکاران مختلف در مسیر ماجراجویی‌اش به وی داده شده است.
  • برچسب‌های Spartan Order: دو برچسب اصیل Spartan Order برای پوشیدن با افتخار

بازی Metro Exodus در تاریخ سوم اسفندماه ۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی متشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.