نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 17:30

[X018] اولین گسترش دهنده (DLC) بازی Forza Horizon 4 رونمایی شد

0 از 5

در جریان رویداد X018 از اولین گسترش دهنده (DLC) بازی Forza Horizon 4 با نام Fortune Island رونمایی شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 شرکت مایکروسافت (Microsoft) در کشور مکزیک برگزار شد، استودیو پلی‌گراند گیمز (Playground Games) از اولین گسترش دهنده (DLC) برای عنوان ریسینگ و جهان آزاد بسیار تحسین شده خود یعنی Forza Horizon 4 با نام Fortune Island رونمایی کرد. این DLC قرار است در تاریخ ۲۲ آذرماه ۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس قرار گیرد.

در ویدیو جدید منتشر شده‌، ما شاهد صحبت‌های Ben Thaker-Fell، طراح ارشد بازی Forza Horizon 4 هستیم که از این گسترش دهنده (DLC) که طبق صحبت‌های وی بزرگ‌ترین گسترش دهنده‌ای است که برای سری Forza Horizon منتشر می‌شود، رونمایی می‌کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی محیط جدیدی که توسط این گسترش دهنده به بازی اضافه می‌شود را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

گسترش دهنده Fortune Island به طور حتم خودرو‌های جدیدی را به بازی Forza Horizon 4 اضافه خواهد کرد. اما پیش از آن استودیو پلی‌گراند گیمز با انتشار تریلری از اضافه شدن پنج خودرو سفارشی از سری ویدیو‌های GymkhanaTEN خبر داد. دارندگان Car Pass بازی اکنون می‌توانند خودرو‌های 1977 Ford GymkhanaTEN، F-150 Hoonitruck و 1993 Ford Escort Cosworth Group A برای سواری انتخاب کنند. در انتهای این ماه نیز خودرو‌های 1965 Ford Hoonicorn Mustang V2 و 2017 Ford Fiesta RS به بازی اضافه می‌شوند و در نهایت، در ماه دسامبر نیز آخرین خودرو یعنی 2016 Ford GymkhanaTEN Focus RS RX در دسترس قرار خواهد گرفت.

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

DLC بازی فورتزا هورایزن 4 (فورزا هورایزن 4) Fortune Island بخشی از باندل محتوای اضافی بازی فورتزا (فورزا) هورایزن ۴ با قیمت ۳۵ دلار است که بصورت رایگان در اختیار تهیه کنندگان نسخه Ultimate Edition قرار خواهد گرفت. اگر شما عضوی از سرویس گیم پس هستید، هم‌اکنون به بازی Forza Horizon 4 دسترسی داشته و می‌توانید از ده درصد تخفیف در خرید باندل بسته‌های گسترش دهنده بازی نیز برخوردار شوید. در پایان، بازی Forza Horizon 4 روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (ویندوز ۱۰) در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.