نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 19 دی 1397
ساعت 13:00

ویدیو جدید از فصل دوم سریال Punisher با محوریت Jigsaw

0 از 5

شبکه نتفلیکس ویدیو کلیپ جدیدی از فصل دوم سریال Punisher با محوریت شخصیت Jigsaw منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ شبکه نتفلیکس (Netflix) به تازگی ویدیو کلیپ جدیدی از فصل دوم سریال موردانتظار «پانیشر» (Punisher) منتشر کرده است. در این کلیپ ما تصاویری از بیلی روسو با هنرنمایی «بن بارنز» در قالب شخصیت جیگساو مشاهده می‌کنیم که ظاهرا در یک جلسه درمانی با کریستا دیمانت با هنرنمایی «فلورینا لیما» به سر می‌برد و درباره ماسکی که بر روی چهره‌اش قرار داده است، صحبت می‌کند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این ویدیو کلیپ جدید را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«جان برنتال» در نقش فرانک کسل/پانیشر، «بن بارنز» در نقش بیلی روسو/ جیگساو، «امبر رز روا» در نقش دایانا مدنی و «جیسون آر. مور» در نقش کورتیس هویل از جمله بازیگران فصل اول سریال Punisher هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. در این میان، «انت اوتول» در نقش الیزا شولتز، «کوربین برنسن» در نقش اندرسون شولتز، «جورجیا ویگام» در نقش امی بندیکس، «فلورینا لیما» در نقش کریستا دومونت و «جاش استوارت» در نقش جان پلگریم از جمله بازیگرانی جدیدی هستند که در فصل دوم به این سریال پیوسته‌اند. «استیو لایتفوت» نیز همانند فصل اول، به عنوان نویسنده، شورانر و تهیه‌ کننده اجرایی در سریال حضور یافته است.

فصل دوم سریال موردانتظار «پانیشر» (Punisher) در تاریخ ۲۸ام دی‌ماه ۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) از شبکه استریم آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.