نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 30 شهریور 1398
ساعت 09:33

تماشا کنید: 40 دقیقه گیم پلی از عنوان The Outer Worlds

ویدیو گیم پلی 40 دقیقه‌ای از عنوان The Outer Worlds

0 از 5

یکی از جالب‌ترین و بهترین ویژگی‌هایی که در عنوان The Outer Worlds وجود دارد این است که بازیکنان می‌توانند هر بلایی که دوست دارند سر تمامی شخصیت‌های داخل بازی(نه فقط کارکترهای فرعی بلکه همه کارکترها) بیاورند. مهم نیست که این شخصیت‌ها نقش مهمی را در داستان ایفا می‌کنند یا نه، شما می‌توانید همه آن‌ها را به قتل برسانید که این ویژگی باعث می‌شود بازی یک روایت ناپایدار یا در واقع Emergent Narrative داشته باشد؛ به این معنی که بسته به تصمیمات بازیکن ممکن است هر اتفاقی در طول داستان بازی بیفتد. در ویدیو 40 دقیقه‌ای زیر، دو نفر از اعضای سایت Game Informer قصد دارند ببینند این قضیه صحت دارد یا خیر. آن‌ها یک شخصیت نه چندان زرنگ(به این معنی که درجه Intelligence کارکتر زیاد بالا نیست) را خلق کرده و هر جا که در بازی شخصیت مهمی را مشاهده می‌کنند با یک اسلحه سرد که چیزی مانند یک چکش بزرگ است، او را به قتل می‌رسانند.

البته شاید همه بازیکنان علاقه نداشته باشند که اینگونه در داستان بازی پیشروی کنند، اما اینکه بازی تا این اندازه به شما آزادی عمل می‌دهد و می‌گذارد که لحظات منحصر به فردی را در داستان به وجود بیاورید واقعا جالب است و به نظر می‌رسد بسته به تصمیماتی که داخل بازی گرفته می‌شود، هر بازیکن داستان نسبتا متفاوتی را تجربه خواهد کرد؛ چرا که در اینگونه عنوانی هر تصمیمی باید عواقبی را به دنبال داشته باشد، در غیر این صورت The Outer Worlds شباهت زیادی به یک بازی نقش آفرینی نخواهد داشت.

عنوان The Outer Worlds در تاریخ 25 اکتبر 2019(3 آبان ماه سال جاری) برای پی سی، پی اس 4 و ایکس باکس وان به بازار عرضه خواهد شد. نسخه نینتندو سوییچ کمی بعد از این تاریخ منتشر می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.