نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 16 اسفند 1398
ساعت 09:00

در تریلر جدید Ghost of Tsushima تاریخ عرضه بازی مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی و ساکر پانچ با نمایش تریلر داستانی جدید، سرانجام از تاریخ عرضه بازی Ghost of Tsushima رونمایی کردند.

بازی Ghost of Tsushima جدیدترین عنوان ساخته شده توسط استودیو محبوب Sucker Punch، یکی از مهم‌ترین عناوین انحصاری PS4 بود که در آخرین حضور سونی در رویداد سال ۲۰۱۸ E3 معرفی شد. این بازی که تاکنون تاریخ دقیق و رسمی برای انتشار معرفی نکرده بود، اخیرا با نمایش یک تریلر داستانی جدید سرانجام این موعد را فاش کرده است؛ تاکنون فقط به پنجره زمانی تابستان ۲۰۲۰ برای تاریخ عرضه بازی اشاره شده بود. گفتنی است که سونی، بدون اعلام قبلی و به شکلی سورپرایزکننده سرانجام از زمان انتشار آخرین بازی انحصاری بزرگ PS4 رونمایی کرده است. شما در ادامه این تریلر جدید از بازی Ghost of Tsushima را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر، طرفداران حالا در روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۹۹) امکان دریافت این بازی روی کنسول PS4 خود را پیدا می‌کنند. گفتنی است که با توجه به این موضوع، حالا امکان پیش‌خرید نسخه‌های مختلف دیجیتالی و فیزیکی بازی نیز فراهم شده است. پیرامون تریلر، ساکر پانچ حالا یک خط داستانی کلی از شخصیت اصلی بازی یعنی «Jin Sakai» را به عنوان یک سامورایی میهن‌دوست که به آخرین امید مردم خود برای مقابله با هجوم مغول‌ها تبدیل شده ترسیم می‌کند. با توجه به این تریلر، به نظر وقایع زندگی او از دوره کودکی شروع می‌شود و تا تبدیل شدن او به یک سامورایی و درنهایت کسب لقب «Ghost» ادامه پیدا می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که زمینه داستانی بازی حول مقوله انتقام باشد درحالی که اطرافیان او ممکن است چندان از مسیری که در پیش گرفته راضی نباشند. تریلر همچنین از نظر گرافیک نیز بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

بازی Ghost of Tsushima قرار است در تاریخ ۶ تیر ۹۹ به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.