نویسنده: Sasan شنبه، 25 تیر 1401
ساعت 13:08

آماری جالب از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد

5 از 5

بازی Ghost of Tsushima که به واسطه کیفیت بالا و البته دست گذاشتن روی ژانر سامورایی که سال‌هاست در صنعت سرگرمی مورد بی‌مهری نسبی قرار گرفته، به یکی از موفق‌ترین محصولات جدید سونی تبدیل شد که قرار است فیلم سینمایی پرخرجی هم بر اساس آن ساخته شود. این عنوان در دومین سالگرد عرضه هم کماکان به موفقیت تجاری خود ادامه می‌دهد و به این مناسبت استودیوی سازنده، Sucker Punch Productions، جدیدترین آمار فروش بازی را به همراه آماری جالب از عملکرد مخاطبان را در اختیار عموم قرار داده است.

آخرین بار در ابتدای سال جاری میلادی بود که اعلام شد Ghost of Tsushima به فروش هشت میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده و حالا بعد از گذشت شش ماه با فروش تقریباً دو میلیون نسخه‌ای در این مقطع به فروش کلی 9.73 میلیون نسخه‌ای رسیده است. آمارهای مرتبط با رفتار مخاطبان این اثر هم به شرح زیر است:

گرفتن 78 میلیون عکس از مناظر و لحظات بازی

نوازش کردن 75.18 میلیون روباه!  

انجام 91.4 میلیون مأموریت از بخش Legends

مشارکت در 998.5 میلیون نبرد Standoff و 540.8 میلیون دوئل

مراجعه به 94.76 میلیون حمام آب گرم طبیعی

ثبت زمانی معادل 6437 سال سوار بر اسب

بازی Ghost of Tsushima دقیقاً دو سال پیش به صورت انحصاری برای PlayStation 4 به بازار آمد و سیزده ماه بعد هم در قالب نسخه Ghost of Tsushima Director’s Cut برای PlayStation 5 عرضه شد و در این مدت زمزمه‌های در رابطه با انتشار آن روی پلتفرم رایانه‌های شخصی هم به گوش رسیده است.

Sasan | اخبار | 16/07/2022
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.