نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 19 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

اولین گیم‌پلی تریلر Assassins Creed Valhalla مطابق انتظارات نبود

3.25 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که طرفداران پس از یک هفته منتظر نمایش اولین گیم‌پلی تریلر Assassin’s Creed Valhalla بودند، آنچه نمایش داده شد چندان مطابق انتظارات نبود.

یوبی‌سافت پس از رونمایی از بازی جدید سری اساسینز کرید یعنی Assassin’s Creed Valhalla، حدود یک هفته پیش وعده داد که اولین نمایش از گیم‌پلی این بازی در نسل نهم کنسول‌های بازی را از طریق رویداد Inside Xbox منتشر می‌کند. این رویداد که اخیرا به شکل زنده پخش شد، البته شامل تریلر جدیدی از این بازی با عنوان «گیم‌پلی تریلر» هم بود؛ با این حال تریلر به نمایش درآمده نه تنها مطابق انتظارات نبود بلکه باعث خشم طرفداران نیز شده است. این ویدیو که درحال حاضر حدود ۳۰ هزار Dislike در برابر حدود ۱۷ هزار Like دریافت کرده، بسیار کوتاه است و البته نمی‌توان آن را به عنوان یک تریلر از گیم‌پلی بازی در نظر گرفت. این کلیپ ۹۰ ثانیه‌ای، درواقع بیش از هرچیز شامل سکانس‌های سینماتیک و کات‌سین است و شباهتی با گیم‌پلی تریلرهای قبلی یوبی‌سافت یا ناشران دیگر ندارد. شما در ادامه این کلیپ را مشاهده می‌کنید.

 

همان‌طور که اشاره شد، این تریلر گرچه با عنوان گیم‌پلی تریلر منتشر شده ولی شامل گیم‌پلی واقعی بازی نیست و عمدتا سکانس‌های سینمایی را شامل می‌شود. سکانس‌هایی بسیار سریع و گذرا که می‌توان المان‌های حالت raids و همچنین مبارزات را در آن دید. پس از پخش این تریلر، اشرف اسماعیل کارگردان خلاق بازی نیز به تعدادی از مزایای بازی در Xbox Series X از جمله زمان لود سریع بازی و همچنین پشتیبانی از قابلیت Smart Delivery اشاره کرد. به این ترتیب یک بار خرید این بازی برای ایکس‌باکس، شامل دریافت بروزرسانی رایگان و مخصوص کنسول نسل نهمی Series X هم می‌شود. لازم به ذکر است که موارد انتقاد به تریلر اخیر Valhalla فقط مربوط به این بازی نیست و طرفداران درمجموع رویداد اخیر Inside Xbox را که با وعده اولین نمایش‌ها از عناوین نسل نهمی تبلیغ می‌شد مورد نقدهای شدید قرار دادند.

ذکر این نکته نیز ضروری است که انتقادات گسترده به تریلر اخیر بازی Assassin’s Creed Valhalla، با واکنش توییتری اشرف اسماعیل کارگردان خلاق بازی هم مواجه بود و او گفته که گرچه می‌داند که طرفداران انتظارات بیشتری از تریلر اخیر داشتند، ولی کمپین تبلیغاتی گسترده‌ای از جمله نمایش گیم‌پلی طولانی هم در پیش است و طرفداران بهتر است بیشتر صبر کنند.

Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا و در ادامه برای پلتفرم‌های نسل نهمی Xbox Series X و همچنین PS5 نیز منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.