نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 08 آبان 1396
ساعت 23:27

PGW 2017 | بازی Concrete Genie در سال ۲۰۱۸ برای PS4 عرضه خواهد شد

0 از 5

در مراسم Paris Games Week 2017 عنوان کاملا جدید Concrete Genie برای کنسول PS4 معرفی شد

در عنوانی کاملا جدید به نام Concrete Genie قادر خواهید بود که با استفاده از طرح‌های بی‌نظیر شهرها را رنگ آمیزی کنید! Concrete Genie که در PGW 2017 معرفی شد در سال ۲۰۱۸ برای PS4 عرضه می‌شود. گیمپلی این بازی ترکیبی از سبک معمایی با عناصر رنگامیزی است که دارای جلوه‌های بصری بسیار زیبایی خواهد بود. همچنین فضای داستانی این عنوان نیز بسیار ظریف است.

توضیحات رسمی سازنده درباره‌ی بازی بدین صورت است:

Concrete Genie درباره‌ی یک نوجوان به نام Ash است که توسط همسالانش اذیت می‌شود. او با نقاشی بر روی ساختمان‌های شهر متروکه‌اش به نام Denska از مشکلاتش میگریزد. طراحی‌های او مناظر پویا و موجودات شیطانی را دربر می‌گیرند. همانطور که او نقاشی‌های جادویی را فرا می‌گیرد، متوجه می‌شود که می‌تواند دیوارهای Denska را از آلودگی بزداید. ایا Ash قادر خواهد بود که بر بچه‌های دیگری که به او آزار می‌رسانند غلبه کند و شهرش را به زندگی بازگرداند؟

تریلری که در ادامه مشاهده خواهید کرد فضایی هنری و چشم نواز دارد. شخصیت Ash هم طراحی زیبایی دارد. زمانی که Ash یک قلموی جادویی را پیدا می‌کند نقاشی‌هایش جانی دوباره میگیرند که این نقاشی‌ها شامل انواع و اقسام موجودات می‌شوند. به نظر می‌رسد که دفترچه‌ی اَش در بازی نقش مهمی خواهد داشت.

Concrete Genie توسط استودیوی Pixelopus ساخته می‌شود. این استودیو متعلق به سونی است. آنها در سال ۲۰۱۴ عنوان Entwined را عرضه کردند. یک بازی خاص برای PS3، PS4 و PS Vita.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.