نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 02 آذر 1396
ساعت 23:37

سازنده بازی World of Tanks جزئیاتی را در مورد کنسول Xbox One X ارائه کرد

5 از 5

سازنده World of Tanks از هیجان خود پیرامون قدرت کنسول Xbox One X می‌گوید

Xbox One X کنسول قدرتمندی است که امکان اجرای بازی‌ها را با رزولوشن 4K فراهم می‌کند؛ یکی از بازی‌هایی که از قدرت این کنسول بهره‌مند شده، بازی World of Tanks است که یکی از عناوین محبوب در جهان محسوب می‌شود.

TJ Wagner به عنوان کارگردان نوآور و تهیه کننده اجرایی استودیوی سازنده World of Tanks اخیراً در مورد Xbox One X اعلام کرده است:

امکان رندرگیری جزئیات کامل بازی با رزولوشن 4K و تقویت نورپردازی HDR، ما را هیجان‌زده کردند؛ بازیکنان شاهد دستاوردی که از طریق کنسول قدرتمند Xbox One X بدست آورده‌ایم خواهند بود.

مدتی پیش بازی World of Tanks آپدیتی را جهت پشتیبانی از کنسول Xbox One X بدست آورد؛ این آپدیت منجر به جهش گرافیکی قابل توجهی در این بازی شد که شامل پشتیبانی از قابلیت HDR، افزایش Draw Distance، تقویت Shadow Resolution و بارگذاری سریع‌تر می‌شود؛ Wagner در زمان ارائه این آپدیت اعلام کرد:

مفتخریم که بازی World of Tanks یکی از عناوینی است که قابلیت اجرا بر روی Xbox One X را بدست آورده است؛ این کنسول جدید به ما اجازه داد تا ظاهر بهتری را برای این بازی خلق کنیم. تیم ما به سختی کار کرد تا بخش‌های مختلف بازی را تقویت کند.

در ادامه شاهد تریلر منتشر شده از نسخه Xbox One X بازی World of Tanks خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 23/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.