نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 27 مرداد 1397
ساعت 16:00

تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey با محوریت دریانوردی

0 از 5

کمپانی یوبی‌سافت تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey با محوریت گیم‌پلی دریانوردی این بازی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به تازگی تریلر جدیدی از بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر کرده که تمرکز آن روی گیم‌پلی دریانوردی بازی است. یوبی‌سافت در جریان این تریلر، دریانوردی و گشت و گذار دریایی در نقشه‌ای بسیار بزرگ و جهان‌باز از آب‌های یونان باستان را نمایش می‌دهد. براساس این گزارش، سازندگان این بازی تلاش زیادی کردند تا با توسعه تکنولوژی‌های جدید بتوانند انتقال کاملا روان و بدون بارگیری میان دریا و خشکی داشته باشند.

همچنین در این بازی اساسینز کرید نیز مثل سکانس‌های محدود دریانوردی در بازی Origins، مبارزات دریایی بر پایه تیر و کمان خواهد بود و به خاطر بازه زمانی این دوره، نبردهای نزدیک اهمیت بیشتری در دریا دارد. همچنین به خاطر ساختار کشتی‌ها، چابکی و سبکی اهمیت بیشتری پیدا کرده و امکان جاخالی دادن وجود دارد. همچنین امکان حملات ramming (ضربه مستقیم با نوک کشتی) و دو پاره کردن کشتی دشمن باعث دریافت پاداش و همچنین بیشتر شدن خط سلامت کشتی خود نیز می‌شود.

در این تریلر همچنین کشتی‌های بزرگ‌تر دشمن نیز دیده می‌شوند و همچنین کشتی‌های تخریب شده امکان غارت کردن نیز دارند؛ در این بین هر چه کشتی بزرگ‌تر باشد منابع بیشتری برای لوت کردن وجود خواهد داشت. در بازی اودیسه همچنین، کشتی‌های ویژه و منحصر به فردی نیز هستند که سطح دیگری از چالش را طلب می‌کنند و بازیکن در صورت تقابل با آن‌ها در سطح‌های پایین، کار بسیار سختی خواهد داشت و ممکن است فرار کند.

چگونگی جذب خدمه نیز مشخص می‌شود و در این زمینه، پیش از این در بازی‌مگ نحوه استخدام lieutenant ها یا ستوان‌های کشتی را نیز مطالعه کردید. به غیر از این، در بازی تعداد زیادی آوازهای دریایی نیز وجود دارد که بعضا حتی وابسته به نوع گیم‌پلی بازیکن نیز شنیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را مشاهده کنید.

 

 

بازی «اساسینز کرید اودیسه» قرار است در روز 5 اکتبر 2018 (16 مهر ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.