نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 20 شهریور 1397
ساعت 10:30

بازی جدید سازندگان سری Yakuza معرفی شد

0 از 5

عنوان Judge Eyes که محصول جدید استودیو یاکوزا بشمار می‌رود، در جریان کنفرانس LineUp Tour شرکت سونی در نمایشگاه TGS 2018 معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تیم توسعه دهنده مجموعه عناوین پرطرفدار Yakuza، از عنوان جدید خود به نام Judge Eyes که برای کنسول پلی‌استیشن ۴ در دست توسعه است، رونمایی کردند. اولین تریلر این بازی در جریان رویداد PlayStation Lineup Tour شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی، پیش از شروع نمایشگاه Tokyo Game Show ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد. این تریلر که در ادامه متن قابل مشاهده است، شامل شرح کوچکی از روایت داستانی بازی می‌شود.

بازی Judge Eyes بنظر می‌رسد که بازیکنان را درگیر تحقیق بر روی یک سری از جرایم بزرگ و قتل‌ها می‌کند. این عنوان که دارای نام کامل JUDGE EYES: Shinigami no Yuigon است، برای انتشار در تاریخ ۲۲ آذرماه ۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸) در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ برنامه‌ریزی شده است. نسخه غربی بازی نیز که با عنوان Project JUDGE شناخته می‌شود، به دنبال نسخه ژاپنی در سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار خواهد گرفت؛ اگرچه تاریخ دقیق انتشار هنوز به صورت رسمی از سوی سازندگان اعلام نشده است. در ادامه شما می‌توانید تریلر داستانی بازی را مشاهده نمایید:

 

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

پروژه Judge Eyes اولین‌بار در جریان استریم زنده شرکت سگا، به زبان آورده شد؛ جایی که خالق ارشد یعنی «توشیهیرو ناگوشی» (Toshihiro Nagoshi) آن را به عنوان یک بازی کاملا متفاوت از استودیو یاکوزا شرح داد. او همچنین در صحبت‌های خود اشاره کرد که بازی نزدیک به سه سال است که در دست توسعه قرار دارد.

به دنبال معرفی بازی Judge Eyes و انتشار تریلر داستانی، یک تریلر گیم‌پلی از بازی نیز در جریان رویداد PlayStation Lineup Tour به نمایش درآمد که جنبه‌های تحقیقاتی درگیر در بازی را بنمایش می‌گذارد. همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، شخصیت اصلی ابتدا به تشخیص هویت فرد موردنظر خود در شهر پرداخته و سپس با استفاده از مخفی‌‌کاری به دنبال وی راه میافتد. او و فرد موردنظر در ادامه به یک کوچه می‌رسند و شخصیت اصلی با هدف روبه‌رو می‌شود که منجر به تعقیب و گریز در سطح شهر می‌شود؛ در حین همین تعقیب و گریز نیز دکمه زدن‌هایی سریع مشاهده می‌شود که در نوع خود بسیار جالب است. در نهایت به مبارزات بازی می‌رسیم که شباهت‌های بسیاری با مبارزات سری Yakuza دارد؛ چه از لحاظ درگیری با چندین دشمن به صورت دست خالی و چه از لحاظ حرکت‌های تمام کننده غیرمنطقی.

مخفی‌کاری‌‌ها با استفاده از تغییر قیافه و پوشیدن لباس مبدل، بنظر می‌رسد که بخش بزرگی از بازی Judge Eyes را تشکیل می‌دهند؛ همان‌طور که در تریلر دیده می‌شود، شخصیت اصلی ما با استفاده از این المان وارد یک دفتر کار شده و به ثبت تصاویر از سرنخ‌های مختلف می‌پردازد. گرفتن تصاویر با استفاده از تلفن همراه در بازی میسر است اما بخشی در بازی وجود دارد که یک Drone نیز می‌تواند اینکار را انجام دهد. شما در ادامه می‌توانید تمامی موارد شرح داده در بالا و همچنین سناریو‌های غیرمنطقی‌ای که فقط به تیم سازنده سری یاکوزا تعلق دارد را در قالب تریلر گیم‌پلی بازی مشاهده نمایید:

 

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در ادامه شما می‌توانید خلاصه‌ای از شرح داستانی بازی و توضیحات هر یک از شخصیت‌های آن را مطالعه نمایید:

وقایع بازی Project JUDGE در دنیای امروزی از شهر توکیو کشور ژاپن اتفاق میافتد و در یک مورد پرونده یک قاتل سریالی است. پروتاگونیست یا همان شخصیت اصلی بازی نیز، یک کاراگاه خصوصی به نام «تاکایوکی یگامی» (Takayuki Yagami)، با هنرنمایی «تاکویا کیمارا» (Takuya Kimura)، یک مرد با عقیده بوده که برای باور‌های خود می‌جنگد؛ علیرغم اینکه ناامیدی بزرگی او را احاطه کرده است. کیمارا بار‌ها و بار‌ها به صورت گسترده با اعضای تیم توسعه دهنده برای شکل دادن به شخصیت اصلی ملاقات کرده و بیش از هزار ساعت وقت را صرف گقتن و ظبط دیالوگ‌های وی کرده است. بازی Project JUDGE با تکیه بر تلاش‌های بسیار زیادی که برای توسعه این تقش کشیده شده، در نظر دارد تا معنی آوردن یک شخصیت به دنیای واقعی را دوباره تعریف کند.

تقویت جایگاه بازی به عنوان یک دادگاه هیجانی و تجسم کردن بازی در نقش یک کاراگاه، بازیکنان در بازی Project JUDGE نیاز دارند تا با بکار گرفتن مهارت‌های کلیدی تحقیقاتی در کنار ویژگی‌های خاص گیم‌پلی، پرده از روی حقیقت‌های پنهانی که در هسته اصلی داستان بازی Project JUDGE پنهان شده، بکشند.

چه چیزی در ورای رنج‌ها و ناکامی‌های مردی که در گذشته خود گیر افتاده، پنهان شده است؟ آیا یک وحی الهی است یا یک چیز بیشتر شوم؟ منتظر اطلاعات بیشتر پیرامون بازی Project JUDGE باشید؛ عنوانی دادگاهی اکشن و هیجان‌انگیز توسط همکاری بزرگ تاکویا کیمارا و استودیو‌های Ryu Ga Gotoku برای شما به ارمغان آورده شده است.

تاکایوکی یگامی (Takayuki Yagami) - صداپیشه: تاکویا کیمارا

شخصیت اصلی یا پروتاگونیست بازی

یک وکیل مدافع شابق کاملا ایده‌ آل گرا که بدیل به یک کاراگاه خصوصی شده است. یگامی بعد از اینکه با خیانت ویرانگری از سوی یکی از موکل‌های سابقش رو‌به‌رو شد، به عنوان یک کلاه بردار و شیاد که اجازه می‌دهد قاتلین آزاد شوند، شناخته شد که همین امر، منجر به نابودی شهرت وی شد. حالا او درگیر یک پرونده قاتل سریالی مبهم است و نیاز دارد تا مهارت‌های تحقیقاتی خود را به حدی برساند که بتواند آن را حل کند.

تاکاشی گندا (Takashi Genda) - صداپیشه: آکیرا ناکائو

یک وکیل مغرور که وظیفه نظارت بر رشد شخصیت یگامی از زمان آغاز فعالیت خود به عنوان یک وکیل، را برعهده دارد.

حتی بعد از حادثه‌ای که منجر شد یگامی از دنیای حقوقی فاصله بگیرد، گندا همچنان مراقب او است و گه گاهی برای پیدا کردن شغل به وی کمک می‌کند.

کازویا آیابه (Kazuya Ayabe) - صداپیشه: کنیچی تاکیتو

یک کارگاه از بخش جرایم سازمان یافته دپارتمان پلیس توکیو

آیابه یک پلیس پیچیده است که اطلاعات مربوط به تحقیقات را برای منافع شخصی نگهداری می‌کند اما بعضی اوقات به یگامی در پرونده‌هایش در قبال دریافت مبلغی، کمک می‌کند.

میتسورو کورویوا (Mitsuru Kuroiwa) - صداپیشه: شوسوکه تنی‌هارا

یک کارگاه از بخش جرایم سازمان یافته دپارتمان پلیس توکیو که برای مهارت‌های رهبری و بالاترین نرخ دستگیری مجرمان در Kamurocho معروف است. یک افسر با استعداد که تابع قوانین است که المان‌های ناشناخته نظیر یگامی را خطرناک و مزاحم تلقی می‌کند.

کیوهه هامورا (Kyohei Hamura) - صداپیشه: پیر تاکی

رهبر خانواده «ماتسوگانه» (Matsugane) که یکی از زیرشاخه‌های خاندان Tojo واقع در Kamurocho است.

هامورا یک شخصیت خودمحور است اما همچنین مهارت‌های بسیاری در زمین زدن دیگران برای منافع خود دارد. وی با یگامی در سرتاسر پرونده قاتل سریالی درگیر است.

بازی Judge Eyes در تاریخ ۲۲ آذرماه ۹۷ (۱۳ دسامبر ۲۰۱۸) در کشور ژاپن برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. نسخه غربی آن نیز با نام Project JUDGE در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.