نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 18 تیر 1398
ساعت 18:33

فروش ویژه انواع کاغذ دیواری و پارکت مطلب ویژه

0 از 5

فروشگاه آنلاین 3 خط با گستره ای از کالاهای جدید و متنوع در حوزه دکوراسیون داخلی ساختمان سعی بر این دارد جهت ارائه بهترین محصولات و خدمات از طریق فروشگاه اینترنتی ، نرم افزار موبایل ، کانال تلگرام ، کانال اینستاگرام ، و شبکه آپارات در دسترس عموم مردم ایران باشد .فروشگاه دکوراسیون 3خط با در نظر گرفتن بهترین و ارزان ترین قیمت و ارسال سریع محصولات به تمام نقاط کشور فرایندی سهل برای متقاضیانی که قصد خرید محصولات "کاغذ دیواری" ، "پوستر" ، "پارکت لمینت" ،"PVC" ، "کفپوش" را دارند فراهم می سازد ."فروشگاه اینترنی دکوراسیون داخلی" 3خط در راستای نیل به اهداف حرفه ای خود ، " کیفیت و قیمت مناسب ، ارسال سریع و بسته بندی مناسب به کلیه استان های کشور ، در دسترس بودن و مشتری مداری را به عنوان خط مشی خود قرار داده است.

انواع کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع و متناسب با هر سلیقه ای در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون 3خط ارائه می گردد. طرح های کاغذ دیواری ها شامل طرح های داماس، گلدار، آبرنگی، مدرن، راه راه، سنگی، سه بعدی و تعدادی دیگر می باشد. این تنوع در طرح ها باعث شده است انتخاب برای افراد با سلیقه های خاص و یا فضاهایی با سبک دکوراسیون خاص امکان پذیر باشد.

اغلب کاغذ دیواری های موجود در فروشگاه کاغذ دیواری 3خط بهمراه طرح های مکمل معرفی شده اند. طرح هایی که در کنار هم هارمونی خوبی ایجاد کرده و در واقع مکمل یکدیگر هستند. این کار باعث شده است انتخاب برای دیوارهای مختلف خانه کاری سخت و گیج کننده نباشد. همچنین نمایش تمام رنگبندی های یک طرح از کاغذ دیواری در کنار یکدیگر باعث می شود انتخاب رنگ مورد نظر راحت تر انجام شود. روکش pvc این محصولات باعث ایجاد قابلیت شستشو و همچنین مقاومت در برابر ساییدگی و تغییر رنگ می شود.

پارکت لمینت‌ 

پارکت لمینت‌ همانطور که از نامش پیداست از فناوری لمینت استفاده کرده است. لمینت‌‌کاری، فناوری ساخت ماده‌ای با لایه‌های چندگانه است. در صنعت ساختمان از این تکنیک در تولید محصولی بهره برده می‌شود که جهت پوشش کف به کار می‌رود. این کفپوش را اصطلاحاً لمینت‌ یا پارکت لمینت‌ می‌گویند. در ادامه می توانید محصولاتپارکت لمینت فروشگاه دکوراسیون سه خط را مشاهده فرمایید.

3khat p2

تلفن : ۲۶۱۵۵۲۵۶-۰۲۱

آدرس : تهران- اتوبان رسالت نبش خیابان ۱۲ پلاک ۵۵۹

مراجعه حضوری بدون هماهنگی و وقت قبلی  امکان پذیر نمی باشد 

قاسم ممتاز | 09/07/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.