نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 29 خرداد 1398
ساعت 19:50

فروشگاه اینترنتی کولرنیو

0 از 5

کولر گازی های فروشگاه کولرنیو

امروزه کولر گازی ها به واسطه پیشرفت فناوری و تکنولوژی به یکی از پر استفاده ترین محصولات الکتریکی تبدیل شده اند و در برندهای مختلفی در بازارهای جهانی به فروش می رسند. در ادامه به معرفی برترین برندهای کولر گازی در فروشگاه کولرنیو می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی کولرنیو

کولرنیو یکی از بزرگترین فروشگاه های وارد کننده کولر گازی در بانه است، کولرنیو به فکر این بوده که یک فروشگاه اینترنتی کولر گازی با قیمت های مناسب راه اندازی کنند.

خرید کولر گازی هم در کولرنیو امکان پذیر است، انواع برندهای در بازار در سایت کولرنیو برای کاربران خود فراهم آورده است. (ارسال رایگان و سریع) ضمانت 5 ساله همراه با هدیه های ویژه رایگان به مشتری داده می شود.

فروشگاه اینترنتی کولرنیو که تمام کولر گازی هایی که در بازار ایران موجود است و محصولات خود را که وارد باز کرده است بفروش می رساند.

image 2019 06 15 16 34 57

معرفی انواع کولر گازی هایی که در بازار هستن

  • کولر گازی ال جی (LG)

یکی از برترین شرکت‌های سازنده کولر گازی، شرکت کره‌ای ال جی می‌باشد که با تولید و عرضه مدل های متنوعی از جمله کولر گازی نکست پلاس (Next Plus)، جنکول (Gen Cool)، تایتان (Titan) و آرت کول (Art Cool­) سهم زیادی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

و می توان  کولر گازی ال جی کولرنیو خریداری کرد. دلیل اعتبار و فروش زیاد کولر گازی های شرکت ال جی را می توان بهره گیری از فناوری های روز، کیفیت بالای محصولات، تنوع در مدل ها، قیمت مناسب و ارائه قابلیت های متعدد دانست.

  • کولر گازی اجنرال (O General) که طرفداران زیادی دارن

از دیگر شرکت‌های قدر در ساخت کولر گازی، شرکت اجنرال است که یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت بزرگ فوجیستو می‌باشد. کولر گازی های ساخت این شرکت ژاپنی، به دلیل گرید مصرف انرژی A+++ یکی از کم مصرف ترین کولر گازی های جهان به شمار می‌روند. و بهترین انتخاب است.

کولر گازی اجنرال از قطعات مستحکمی ساخته شده اند و در زمان کارکرد صدای کمی را تولید می‌نمایند. این کولر گازی ها قادرند شرایط آب و هوایی گرم را به خوبی تحمل نمایند و با وجود این شرایط آب و هوایی حاد نیز کارایی قابل قبولی را ارائه می دهند.

تنوع در مدل ها و قابلیت های پیشرفته کولر گازی اجنرال از دلایل دیگری است که موجب فروش گسترده کولر گازی های این برند مشهور، به خصوص در بازارهای کشور های آسیایی شده است.

از جمله قابلیت های کولر گازی های اجنرال می توان به سیستم اینورتر، قابلیت از بین بردن بوهای نامطبوع با استفاده از فیلترهای پیشرفته و همچنین قابلیت شستشوی پنل داخلی کولر گازی اشاره کرد.

  • کولر گازی بوش (Bosch)

آلمان یکی دیگر از تولیدکنندگان کولر گازی محسوب می شود که در این زمینه از رقبای جدی برای شرکت های ژاپنی و آمریکایی محسوب می گردد. قیمت کولر گازی های بوش، با توجه به امکانات خوبی که دارند، مناسب و به صرفه است.

قابلیت ها و امکاناتی که برای این کولر گازی در نظر گرفته شده است عبارت هستند از: طراحی بدنه ساده و در عین حال زیبا، فیلترهای جدید ضد باکتری، بهره گرفتن از کمپرسور قدرتمند T3، سیستم اینورتر، گرید انرژی مناسب، سیستم عیب یابی خودکار، سیستم Auto Start (این قابلیت باعث می شود تا پس از قطع شدن و وصل شدن مجدد برق، کولر گازی همانند قبل به کار خود ادامه دهد)، کارایی خوب در شرایط آب و هوایی مختلف، پرتاب مناسب باد و ... . همچنین کولر گازی بوش دارای یک نشانگر دیجیتال است که شرایط کولر گازی را نشان می دهد.

  • کولر گازی جنرال (General)

اگر قصد خرید کولر گازی را دارید و اولین اولویت شما قیمت پایین آن است، کولر گازی جنرال می تواند برندی باشد که می توانید به سراغ آن بروید. موتور به کار رفته در کولر گازی جنرال، بهره گرفته از موتور توشیبا است و همچنین گرید مصرف آن B می باشد. همانطور که گفته شد، مزیت کولر گازی های جنرال در مقایسه با کولر گازی های شرکت های رقیب، تنها در قیمت پایین آنها می باشد.

  • کولر گازی سامسونگ (Sumsong)

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی است که سال هاست بخش زیادی از بازارهای جهانی را در دست دارد. دلیل محبوبیت طولانی مدت این شرکت چند ملیتی این است که محصولات تولید شده به وسیله این شرکت، از کیفیت بالایی برخوردارند و در عین حال از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند.

جالب است بدانید که شرکت سامسونگ جزو اولین شرکت هایی بوده است که قابلیت هایی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، کاهش مصرف انرژی، پره و اپراتور طلایی ضد فرسایش، امکان تغییر سرمایش به گرمایش و برعکس، دکمه عملکرد بهینه، کار کرد کم صدا و ... را در کولر گازی های خود به کار گرفت. طراحی زیبا و متنوع از دلایل دیگر انتخاب کولر گازی سامسونگ است.

  • کولر گازی گری (Gree)

کولر گازی های گری ساخت چین  هستند. این کولر گازی ها به خوبی توانسته اند با سایر تولید کنندگان کولر گازی ژاپنی، کره ای و آلمانی رقابت نمایند. با وجود اینکه کولر گازی های گری از قیمت پایینی برخوردارند، انرژی کمی را مصرف می کنند.

این کولر گازی ها به نسبت قیمت پایینی که دارند، از امکانات پیشرفته ای برخوردار هستند و می توانند برای کسانی که علاوه بر قیمت پایین، به دنبال کاهش مصرف انرژی و امکانات قابل قبول برای کولر گازی می باشند، انتخاب مناسبی در نظر گرفته شوند.

کولر گازی هایی دیگر هم وجود دارند کولر گازی وایت وستینگ هاوس گری اجنرال جنرال سامسونگ ال جی بوش توشیبا میتسوبشی هیتاچی و پاناسونیک که همه این مدل ها در فروشگاه اینترنتی کولرنیو عرضه می شود.

کولر گازی

کولر گازی یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوع می باشد که برای ایجاد سرمایش در فصول گرم و همچنین ایجاد گرمایش در فصول سرد سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اساس کار کولر گازی ها بر پایه سیکل تبرید است و برای این منظور از اجزای اصلی کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور استفاده می کند.

در کولر گازی، از گاز مبرد فریونی به نام R410A استفاده می شود. این گاز مبرد داخل سیکل بسته تبرید حرکت می کند و در این حین از طریق تبادل حرارتی با محیط، عمل سرمایش یا گرمایش هوای محیط را انجام می دهد. به دلیل اینکه گرما به طور طبیعی از محیطی با دمای بالاتر به محیطی به دمای پایین تر منتقل می شود، برای این حرکت نیازی به هیچ تمهیدی نیست؛ اما برای عکس این قضیه یعنی انتقال سرما به محیط با دمای بالاتر نیاز است تا تمهیداتی در نظر گرفته شود. برای این منظور در اواپراتور مقداری گرما جذب می شود و در کندانسور، مقداری گرما دفع خواهد شد.

در سیکل تبرید هر یک از اجزای کولر گازی دارای وظیفه مشخصی هستند که در ادامه به توضیح آن پرداخته شده است.

  • کمپرسور

کمپرسور در کولر گازی همانند قلب در بدن انسان می باشد. به عبارت دیگر، کمپرسور با استفاده از انرژی برق، گاز مبرد R410A را از اواپراتور مکش می کند و سپس آن را تا دمایی بالاتر از دمای تقطیر متراکم می نماید. گاز مبرد پس از متراکم شدن، از کمپرسور به کندانسور هدایت می شود. فشرده سازی گاز مبرد می تواند به روش های مختلفی انجام شود و همین موضوع باعث می شود تا کمپرسورها انواع مختلفی از جمله کمپرسور پیستونی، کمپرسور روتاری و کمپرسور اسکرول داشته باشند. در بین انواع کمپرسور، کمیرسور اسکرول بهتر و گران قیمت تر می باشد.

  • کندانسور

جزء دیگری که در سیکل تبرید کولر گازی نقش دارد، کندانسور می باشد. در کندانسور گرمای گاز مبرد که ناشی از متراکم شدن در کمپرسور و همچنین جذب گرما در اواپراتور می باشد، از طریق تقطیر هم فشار دفع می گردد.

  • شیر انبساط یا لوله مویی

شیر انبساط یکی دیگر از اجزای اصلی کولر گازی است که وظیفه دارد تا فشار گاز مبرد و همچنین دمای اشباع آن را کاهش دهد.

  • اواپراتور

اواپراتور مکانی است که با جذب گرمای محیط از بخش Indoor کولر گازی، باعث می شود تا گاز مبرد تبخیر شود. اینکه کولر گازی تا چه میزان ظرفیت دارد تا گرمای محیط را جذب نماید، بر حسب واحد اندازه گیری انرژی گرمایی در تاسیسات برودتی و حرارتی به نام Btu/hr که مخفف  British Thermal Unit  می باشد، مشخص می شود.

ارسال رایگان تمام محصولات در فروشگاه کولرنیو

تخصص ما فقط کولر گازی است.

قاسم ممتاز | 19/06/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.