نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 07 آذر 1398
ساعت 11:43

چرا قطار فدک را برای سفر انتخاب کنیم؟

4 از 5

چرا قطار فدک؟ قطارهای لوکس فدک این امکان را به شما می‌دهند تا با بهترین روش سفر، بهترین امکانات را در اختیار داشته باشید. با قطارهای فدک سفری به‌یادماندنی را برای خود ثبت می‌کنید زیرا این قطارها به فکر تمامی لحظات سفر شما هستند. قطار لوکس به این معنی است که کیفیت تجهیزات و مواد غذایی در این قطار بهترین است بنابراین نگران صدای زیاد قطار یا لرزش‌های زیاد و آزاردهنده نباشید، همچنین غذای این قطارها هم‌ردیف با غذای بهترین رستوران‌ها ارائه می‌شود، کیفیت ارائه خدمات در کوپه‌های لوکس شما نیز با هتل‌های 5 ستاره قابل مقایسه است. همه این امکانات درون قطاری که شما را به مقصد می‌رساند وجود دارد و به نظر می‌رسد که شما از ابتدای سفر به مقصد رسیده و درون هتل خود با آخرین امکانات از لحظات تعطیلات لذت می‌برید. قیمت بلیط قطار فدک با توجه به امکانات آن تعیین می‌شود و با توجه به نوع بلیط، مقصد و زمانی که برای سفر انتخاب خواهید کرد متفاوت است. این بلیط‌ها قیمتی مناسب دارند ولی امکاناتی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهند.

1

قطارهای فدک و برخورد حرفه‌ای مهمانداران

مهمانداران قطارهای فدک برخوردهایی مؤدبانه، سرشار از احترام و صمیمی دارند، آن‌ها رفتاری با استاندار مهمانداران در هتل‌های درجه یک 5 ستاره را به شما نمایش می‌دهند و بنابراین نگرانی از برخورد نامناسب در قطار فدک وجود ندارد. مهمانداران به شما برای هر موضوعی که به صورت تصادفی در قطار رخ دهد کمک می‌کنند. آن‌ها برای پذیرایی با هماهنگی قبلی وارد شده و به شکلی حرفه‌ای پذیرایی را انجام داده و در زمان‌هایی که نیاز دارید در دسترس هستند.

2

بهترین غذا را در رستوران قطار فدک خواهید دید

غذا یکی از پراهمیت‌ترین مسائل در سفر با قطار است زیرا سفر با قطار طولانی است و طبیعی است که در این مدت نیاز به غذا برای همه وجود داشته باشد. در قطارها به دلیل سیار بودن غذای زیادی وجود ندارد و بسیار پیش می‌آید که با این جمله روبه‌رو شوید که غذا تمام شد، در قطار غذاها کیفیت مناسبی ندارد و بسیاری از افراد غذای طول مسیر را به همراه خود می‌برند که می‌تواند شما را محدود کرده و یا کیفیت غذا را کاهش دهد ولی در قطارهای فدک شما به غذای رستورانی که سرآشپزی اتریشی تهیه‌کرده دسترسی دارید، این غذا به مقدار کافی وجود دارد و هیچ‌وقت جمله غذا تمام شده را از مهماندار نمی‌شنوید، در قطار فدک می‌توانید میز غذایی مطابق با بهترین رستوران‌ها را داشته باشید و تنوع غذایی در این رستوارن نیز بالا است.

برای رزرو بلیط قطار تهران قم  از علی بابا کلیک کنید.

لرزش و صدای قطار بسیار کم است

تجهیزاتی که برای تهیه قطارهای فدک به کار رفته از جنس واگن‌ها که وارداتی است و تجهیزات گرمایش و سایر موارد به کاررفته در واگن‌ها که از برندهای اروپایی خریداری شده بهترین‌ها در و نوع خود هستند، این امکانات قطار فدک را ویژه کرده و جنس به کار رفته در شیشه‌ها و در کوپه‌ها در هر دو سمت باعث شده صدای کمتری از حرکت قطار داخل کوپه شنیده شود؛ بنابراین بدون آن صدای کلاسیک قطار می‌توانید استراحت کرده و به راحتی بخوابید. طاهر کوپه‌ها بسیار شیک و با بهترین مواد اولیه تهیه شده و بهداشتی و تمیز است، نظافت در این قطارها با استاندارهای هتل 5 ستاره انجام می‌شود ولی قیمت قطار فدک در مقابل این امکانات لوکس با سکونت یک شب در هتل 5 ستاره تفاوت دارد و بسیار کمتر از این مقدار است، اگرچه نسبت به قطارهای دیگر کمی گران است ولی برای یک سفر راحت و با امکانات کامل به‌صرفه محسوب می‌شود.

آیا محدودیت جسمی مانع سفر با قطار می‌شود؟

3

ایمنی در سفر با قطار

همیشه بهترین انتخاب گران‌ترین نیست، قیمت قطار فدک لزوماً از بلیط هواپیما بیشتر نیست ولی در این قطار شما سفری امن‌تر خواهید داشت. البته قطار فدک دارای بلیط‌های ویژه‌ای نیز هست که قیمتی گاهی بیش از قیمت هواپیما دارد و امکانات ویژه‌تری در آن ارائه می‌شود ولی به طور کلی قیمت این بلیط‌ها مناسب و تنها کمی بیش از بلیط قطارهای با امکانات کمتر است. چرا ایمنی در این قطارها بیشتر است؟ به طور کلی بیش از 90 درصد سفرهای با قطار به مقصد خود می‌رسد و این رقم برای هواپیما 60 تا 70 درصد است، این اعداد نشان می‌دهد که چقدر امکان کنسل شدن سفر، لغو پرواز یا تصادف، اختلال فنی و سایر موارد برای به انجام نرسیدن یک سفر وجود دارد؛ بنابراین امکان رسیدن به مقصد و سالم رسیدن شما به مقصد و انجام سفرتان همان‌طور که در بلیط قطار ذکر شده در سفر با قطار بیشتر است. در قطارهای فدک به طور کلی سفرها دقیق و بر اساس زمان درج شده بر روی بلیط انجام می‌شود و شما زمان هدر رفته بسیار اندکی دارید. در قطار ترمز اضطراری برای مواقعی وجود دارد که ممکن است اتفاق‌های غیر منتظره رخ دهد، طبیعی است که در هواپیما چنین امکانی نخواهید داشت، با این روش می‌توان از بروز حوادث جلوگیری کرد. دسترسی به ترمز اضطراری برای همه مسافران وجود دارد.

قاسم ممتاز | 28/11/2019
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.