نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 24 تیر 1400
ساعت 12:20

چگونه بازی‌های پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال بدهیم؟

0 از 5

نسل جدید کنسول سونی یعنی پلی استیشن 5 مورد­توجه بسیاری از گیمرها قرار گرفته است، اما دغدغه­ای که این وسط وجود دارد این است که چطور می­توانیم باز­ی­های پلی استیشن 4 را به پلی استیشن 5 انتقال بدهیم؟

خبر خوش اینکه نود درصد بازی­های پلی استیشن 4 این قابلیت را دارند که با کیفیت بسیار بیشتری روی کنسول نسل جدید اجرا شوند؛ این یعنی نیازی نیست با گیم­های موردعلاقه­ خودتان خداحافظی کنید؛ چراکه می­توانید تمام آن­ها را به پلی استیشن­ 5 منتقل کنید! برای انجام این کار روش­های مختلفی وجود دارد که در ادامه برای شما می‌گوییم.

2

برای انتقال داده­های ذخیره شده PS4 به PS5 سه روش وجود دارد.

روش اول

با کپی‌برداری فیزیکی از ذخیره­های خودتان در یک درایو بازی­ها را انتقال دهید! حالا بر اساس حجم بازی می­توانید این کار را از طریق هارد اکسترنال انجام بدهید. کابل هارد را به کنسول سری 4 وصل کنید، از تمام بازی­های موجود یک کپی تهیه کنید؛ سپس هارد را به کنسول جدید وصل کنید؛ بازی­ها را کپی کنید و به نوبت روی دستگاه بازی خودتان نصب کنید.

روش دوم

وارد حساب خودتان شوید و این مسیر را دنبال کنید.  Settings > System >  System Software > Data Transfer و هر دو کنسول را همزمان روشن کنید. در این مرحله باید به اینترنت متصل شوید؛ این کار می­تواند از طریق Wi-Fi یا کابل LAN انجام شود. حالا می­توانید بازی­ها را بین دو کنسول به اشتراک بگذارید.

روش سوم

اگر بازی‌ها را به‌صورت دیسکی تهیه می‌کنید می‌توانید دیسک بازی پلی استیشن 4 را در پلی استیشن 5 قرار دهید. با این کار به‌طور مستقیم بازی برای شما نصب می‌شود؛ اما دیگر از به‌روزرسانی‌ها و ذخیرۀ مراحل قبلی خبری نیست!

خرید گیفت کارت ارزان پلی استیشن 5 یا بازی­های فیزیکی گران قیمت؟!

3

بازی­های فیزیکی واقعاً گران­قیمت هستند و علاوه‌براین همانطور که اشاره کردیم ممکن است در هنگام انتقال داده از پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 به مشکل بربخورید.

بنابراین بهتر است با خرید یک گیفت کارت، کار خودتان را راحت کنید و با دسترسی به فروشگاه پلی استیشن هر بازی و گیمی را که می‌خواهید خیلی راحت دانلود کنید و نگران پاک شدن اطلاعات‌تان هم نباشید.

4

برای خرید گیفت کارت ps5 باید به‌دنبال فروشگاه‌های معتبری بگردید که بتواند با تضمین و پشتیبانی 24 ساعته گیفت کارت اورجینالی را به شما ارائه کند. فروشگاهی که اگر هنگام استفاده و یا وارد کردن کد گیفت کارت دچار مشکل شدید، کمک‌تان کند و به سوالات‌تان پاسخ بدهد. در ادامه یکی از این فروشگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

فروشگاه موبوگیفت، مرجع خرید انواع گیفت کارت

سامانۀ موبوگیفت پس از 5 سال سابقۀ فروش آنلاین گیفت کارت‌ های مختلف، بنا بر درخواست مشتری‌ها انواع گیفت کارت پلی استیشن را ارائه کرده است. درواقع موبوگیفت یک فروشگاه آنلاین معتبر است که گیفت کارت ­های کنسول‌های مختلف بازی را با تضمین کارایی ارائه می­کند.

شما می‌توانید علاوه‌بر گیفت کارت پلی استیشن و گیفن کارت پلی استیشن پلاس انواع گیفت کارت ایکس باکس و کنسول نینتندو را هم از این سایت تهیه کنید. البته همانطور که می‌دانید خرید گیفت کارت آن‌ هم به ‌روش آنلاین ریسک بزرگی است! چراکه از کجا معلوم کُد موردنظر جعلی نباشد؟ اگر بعد از مراحل فعال‌سازی کار نکرد چه؟

خرید گیفت کارت از موبوگیفت 2 نکتۀ مثبت دارد:

  1. خیال‎تان از هرچیزی راحت است، چراکه اگر همین حالا وارد سایت موبوگیفت به آدرس mobogift.com شوید، می‌بینید که تمام مقررات و قوانین لازم را برای فروش گیفت کارت اورجینال رعایت کرده‌اند و از اُرگان‌های معتبری تاییدیه دارند.
  2. نه‌تنها گیفت کارت موردنظر را به‌سرعت تحویل می‌گیرید، بلکه با هر خرید چند امتیاز هم دریافت می‌کنید و این‌طوری برای خرید‌های بعدی تخفیف دارید.

علاوه‌بر دو مورد بالا پشتیبانی موبوگیفت به شما در روند انتخاب مناسب‌ترین گیفت کارت، انجام خرید و نحوۀ استفاده از آن کمک خواهد کرد و در صورت بروز هرگونه خلل در پروسه سریعاً مشکل را برای شما برطرف می‌کنند. کارشناسان مجرب موبوگیفت به‌صورت 24ساعته آمادۀ خدمات‌رسانی در همۀ زمینه‌ها به شما عزیزان هستند.

از این‌ رو، اگر شما نیز برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین بازی و در ادامه، انتقال بازی‌ها از یک کنسول به کنسول دیگر با مشکلاتی روبه‌رو هستید، پیشنهاد ما خرید گیفت کارت ارزان و اورجینال از فروشگاه موبوگیفت است. سری به آدرس www.mobogift.com بزنید.

قاسم ممتاز | 15/07/2021
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.