نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 08 ارديبهشت 1401
ساعت 11:47

سمساری خریدار لوازم خانگی در تهران کجاست؟

3.67 از 5

سمساری به جایی گفته می شود که در آن لوازم کارکرده به خرید و فروش می‌رسند. پاون شاپ نوعی از سمساری در بعضی کشورهای بیشتر غربی هست که در برابر دریافت اجناس به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار شخص می‌گذارند. در ادامه با سمساری در تهران همراه ما باشید.

آموزش راه اندازی سمساری

تا کنون سمساری ها رونق خیلی خوبی گرفته اند.بیشتر مردم بخاطر پایین بودن قیمت از سمساری خرید میکنند.
شما حتما باید برنامه تجاری درست و دقیق داشته باشید.داشتن برنامه به شما برای شروع درست بسیار کمک میکند.

نوع اجناسی را که می خواهید بفروشید حتما انتخاب کنید.اجناس دست دوم مثل کتاب،لباس و لوازم خانگی در سمساری ها به فروش میرسنئ که شما باید از بین آنها انتخاب کنید.این انتخا باید بر اساس تجربه و دانش شما از جنسی که میخواهید می خواهید بفروشید باشد.مکانی که برای فروش اجناس انتخاب می کنید بسیار مهم است.شما باید با توجه به مکان های بزرگی که در اطراف مغازه شما وجود دارد و همچنین نیازهای مردم،نوع جنس را انتخاب کنید.

دریاف و پیگیری لازم برای مجوزهای لازم برای کسب و کار بسیار مهم است.شما باید مجوز مالیات و گواهی فروش مجدد را حتما داشته باشید.رعایت قوانین مهم ترین کاری می باشد که باید انجام دهید.

داشتن سرمایه مورد نیاز از مهم ترین نکات راه اندازی یک سمساری به شمار می رود.قبل از شروع کار حتما باید بررسی شود.

از راهکارهای بازاریابی حتما استفاده کنید.مثل ساخت وبسایت،رسانه های اجتماعی ،تبلیغات

راه اندازی فروش به صورت اینترنتی.و همچنین مکانی که درآن اجناس موجود هستند باید تمیز و دارای نور کافی باشد تا به جذب مشتری کمک کند. جهت کسب با سمساری سمسارچی در ونک در تماس باشید.

خرید لوازم آشپزخانه

معمولا لوازم آشپزخانه چه دست دوم باشد و چه نو طرفداران زیادی دارد.

از مزایای سمساری این می باشد که می تواند هم خریدار به قیمت لوازم دست دوم شما باشد و یا برا هر کسی لوازم مورد نیازشان را تهیه کند.

شما می توانید بسیاری از لوازم آشپزخانه تان مانند یخچال , ماشین لباسشویی , اجاق گاز و ....را به مغازه های سمساری بفروشید.

خرید فرش های دست بافت و ماشینی

فرش و قالی از مهم ترین لوازم هر خانه ای می باشد که متناسب با متراژ و دکوراسیون خانه انتخاب می شود.

فرش های ماشینی و دستبافت مانند سایر لوازم عمر مفیدی دارند.

ولی در طول زمان زیبایی خودشان را از دست می دهند شاید فکر کنید که قابلیت خود را از دست داده اند اما اینطور نیست

سمساری ها حاضرند فرش های شمارا به قیمت بخرند .

خرید لوازم عتیقه

خیلی از لوازم قدیمی و کار کرده جز لوازم عتیقه محسوب می شود.

در واقع به هر وسیله قدیمی و ارزشی عتیقه یا آنتیک می گویند .

خرید لوازم چوبی

احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام مرتب کردن منزلتان لوازمی را پیدا کنید که دیگر قابل استفاده نیست و فقط فضای شما را اشغال کرده است.

این لوازم می تواند لوازم چوبی شما نیز باشد و مایل باشید با لوازم نو جایگزین کنید . 

در این مواقع می توانید لوازم قدیمیتان را به سمساری بسپارید.

1

خرید لوازم گرمایشی و سرمایشی

برای خرید لوازم گرمایشی و سرمایشی حتما به میزان مصرف انرژی و قدرت خنک کنندگی و گرم کنندگی آن دقت کنید .

در صورتی که تمایل دارید هزینه ی کمتری بابت این لوازم کنید می توانید به سمساری تهران مراجعه کنید.

سمساری سمسارچی در تهران

قبل از هر چیز در مورد پیشینه، سابقه و شروع به کار این فروشگاه و صاحبان آن اطلاعاتی را با هم مرور می کنیم. صاحب فروشگاه سمساری سمسارچی در حال حاضر آقای مجید جعفری هستند. به نقل از آقای جعفری شغل سمسارچی، شغلی می باشد که از پدر برای ایشان باقی مانده است.

پدر آقای جعفری شغل سمسارچی را از سال 1342 با کار کردن در مغازه یکی از آشنایان در تهران آغاز کردند و بعد از گذشت 5 سال توانستند مغازه ای را برای شروع شغل سمساری در تهران و ضایعاتی در خیابان تهران نو خریداری کنند. این نقطه شروع افتتاح فروشگاه سمسارچی بود که بعد از گذشت این سال ها هنوز هم نام و آوازه خود را در میان مشتریان به قوت قبل حفظ کرده است.

آقای جعفری از همان کودکی در کنار درس برخی از ایام هفته را در کنار پدر به شغل سمساری مشغول شد. با گذشت زمان کم کم علاقه زیادی در ایشان نسبت به این شغل ایجاد شد که حاصل مراوده با انسان های مختلفی بود که برای خرید و فروش اجناس و لوازم خودشان به مغازه پدر می آمدند. از طرفی وجود اجناس قدیمی و آنتیک مغازه پدر که بسیار هم کمیاب بود، باعث جذابیت بیش تر این شغل برای آقای جعفری در همان ایام کودکی شد.

علاقه ای که نسبت به شغل سمساری در آقای جعفری در دوران کودکی ایجاد شده بود، با گذشت زمان نه تنها کمرنگ نشد بلکه این علاقه تا حدی بود که ایشان بعد از اتمام تحصیل و سربازی، تصمیم گرفتند این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت ادامه دهند.

در ابتدای راه آقای جعفری جوان با پس انداز خود و کمک مالی پدر، موفق به خرید یک مغازه همراه با مجوز اتحادیه صنف سمساری و امانت فروشی شدند. آقای جعفری به دلیل علاقه وافری که به شغل سمساری داشتند در همان ابتدا تصمیم گرفتند برای معرفی و تبلیغ حرفه خود به دیگران از روش های تبلیغاتی رایج در آن زمان استفاده کنند.

در اوایل کار آگهی خرید لوازم منزل برای فروشگاه سمسارچی در روزنامه کیهان منتشر شد که با استقبال زیادی از سمت همشهریان تهرانی مواجه شد. در ادامه راه و با افتتاح دفتر روزنامه همشهری در تهران باز هم آگهی های جدیدی در این روزنامه منتشر شد که مشتری های جدید و بیش تری را برای فروشگاه سمسارچی به ارمغان آورد.

مشتری های جدید و بیش تر باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه بیش تر در آقای جعفری شد، بسیاری از مشتری های آقای جعفری بعد از گذشت سال ها هنوز هم برای خرید یا فروش لوازم خود به ایشان مراجعه می کنند و این یعنی ایشان در سال های زیادی که در این حرفه فعالیت داشته است، توانسته اعتماد مردم را جلب کند و با تعیین قیمت های مناسب برای خرید و فروش لوازم آنها، جواب اعتماد چند ساله آنها را به بهترین وجه بدهد. جهت ارتباط با سمساری در نیاوران اینجا کلیک فرمایید.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت فروش کالاها و لوازم خانگی خود در تهران با بهترین قمیت با سمساری در تهران ( سمسارچی ) در تماس باشید.

سمسارچی بهترین خریدار لوازم خانگی دست دوم در تهران – سمساری در تهران – خریدار انواع یخچال و کولر گازی کارکرده در تهران

منبع: سمساری سمسارچی

2

قاسم ممتاز | 28/04/2022
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.