نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 04 بهمن 1401
ساعت 10:23

از کجا یوسی پابجی بخریم؟ مقایسه ۴ گزینه

0 از 5

به نقل از خبرآنلاین: UC پول رایج درون بازی PUBG MOBILE است و در اختیار داشتن آن، بازی را برای‌تان لذت‌بخش‌تر می‌کند. هرچند که امکانات عادی این بازی رایگان است؛ اما با خرید بیشتر، دیگر یک بازیکن عادی نخواهید بود. تجهیزات فوق‌العاده و اسکین‌هایی که آرزوی هر گیمری است، حالا فقط یک قدم با شما فاصله دارد.

بسیاری از سایت‌های معتبر هستند که امکان خرید این پول شگفت‌انگیز را برای شما مهیا کرده‌اند. اما اینکه کدام یک از دیگری بهتر است و خیال شما را از یک خرید امن و مطمئن راحت می‌کند، نیاز به بررسی ویژگی‌های این سایت‌ها دارد. هیچ گیمری دوست ندارد برای خرید معطل شود، بی‌خبر بماند و شک داشته باشد که آیا خطری اکانت او را تهدید می‌کند یا نه. بنابراین به دقت سایت‌های زیر را بررسی کنید. 

ضمنا پیشنهاد می‌کنیم برای خریدهای دلاری، فقط از سایت‌های معتبر کمک بگیرید و سراغ کانال‌های تلگرامی نروید. زیرا آن‌ها با IP خودشان و پسورد شما وارد حساب کاربری شما می‌شوند و شانس بن شدن اکانت شما را خیلی بالا می‌برند.

پاکسیت Paxit

پاکسیت یک وب‌سایت جامع برای خرید ارز درون بازی‌ها و گیفت‌ کارت‌ تمام سرویس‌های خدماتی جهان است. این شرکت قانونی، یک اپلیکیشن هم هم دارد که به راحتی می‌توانید یوسی پابجی یا هر چیز دیگری را در آن، آن هم بدون دادن هیچ‌گونه پسوردی، اتوماتیک بخرید و از مزایای آن استفاده کنید. 

ویژگی‌ها

  • پرداخت ریالی فوری و امن با پشتیبانی از تمام بانک‌های ایرانی
  • سریع‌ترین تحویل در بین تمام رقبا (سرویس پاکسیت اتوماتیک است. یعنی در هر ساعت از شبانه روز که به فکر خرید یوسی بیفتید، بلافاصله و خودکار، آن را به شما تحویل می‌دهد)
  • خرید امن و معتبر (پاکسیت کاملا قانونی است و مجوزهای لازم را دارد)
  • بدون نیاز به گرفتن یوزرنیم و پسورد
  • خطر بن شدن اکانت پابجی با خرید یوسی از پاکسیت صفر است. چون اکانت شما را به صورت قانونی و مطابق قوانین پابجی شارژ می‌کند.

یوسی پابجی در پکیج‌های مختلف با قیمت‌های مناسب ارائه می‌شوند.

2

پشت سیستم خود بنشینید و یا گوشی موبایل‌تان را بردارید. سایت یا اپلیکیشن پاکسیت را باز کنید و یوسی پابجی را در آن سرچ کنید. سپس تعداد UC مورد نظر خود را وارد کنید و به محض فشردن دکمه تایید پرداخت، خرید خود را به صورت خودکار و آنی تحویل بگیرید. تجربه خرید از پاکسیت دقیقا به همین راحتی و به همین بی‌دردسری است. 

زئوکس Zeox

زئوکس یکی دیگر از وب‌سایت‌های ارائه دهنده محصولات گیم است. قبل از خرید از این وب‌سایت حتما باید قسمت سوالات متداول آن‌ را بررسی کنید. به عنوان مثال این وب‌سایت دارای ساعت کاری مشخصی است (۹ صبح الی ۱۲ شب) و همچنین سفارش‌ها در آن به صورت دستی انجام می‌شود و ممکن است مقداری طول بکشد.

ویژگی‌ها

  • امکان پرداخت ریالی 
  • دارای ساعت کاری از ۹ صبح الی ۱۲ شب
  • امکان تماس با پشتیبانی در صورت بروز مشکل 
  • دارای بسته‌ها و پکیج‌های مختلف 

ایران موجو 

یکی دیگر از گزینه‌های که می‌توانید برای UC به آن مراجعه کنید، ایران موجو است. این وب‌سایت دارای امکانات خوبی در این زمینه است و ویژگی‌ها و امکانات زیر را به شما ارائه می‌دهد:

ویژگی‌ها

  • پرداخت ریالی
  • پشتیبانی آنلاین (مشکل خود را تحت یک تیکت برای آن‌ها ثبت می‌کنید.)
  • تحویل آنلاین و فوری
  • ثبت سفارش شما در سایت ایران موجو از طریق اکانت مخصوص خودتان انجام می‌شود و توسط پشتیبان سایت پیگیری می‌شود. 

ایران موجو پول بازی‌های دیگری را هم دارد و تلاشش را می‌کند در دنیای گیم به بازیکنان ایرانی خدمات خوبی را ارائه دهد. 

3

سونیکس Sonics

سونیکس یک وب‌سایت دیگر است و تلاش می‌کند تا شما را به عنوان خریدار یوسی پابجی راضی نگه دارد. این وب‌سایت از پرداخت ریالی پشتیبانی می‌کند و پکیج‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ها

  • پشتیبانی از پرداخت ریالی
  • خرید یوسی به صورت لحظه‌ای نیست و تا حداقل ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
  • پشتیبانی از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد 
  • ساعت فعال سازی خرید شما از ۷ صبح الی ۳ بامداد است. 
  • خرید برای شما از طریق آیدی‌تان در بازی انجام می‌شود. 

این وب‌سایت یک حساب کاربری به شما اختصاص می‌دهد که می‌توانید خریدهای خود را از طریق آن انجام دهید.

مهم‌ترین نکات برای خرید یوسی از سایت‌های ایرانی

وقتی پای خرید ارز رایج درون بازی‌ها (مثل یوسی پابجی) در میان است، علاوه‌بر قیمت محصول که همه گیمرها آن را بررسی می‌کنند، وارد مهم دیگری هم وجود دارد. برای بررسی این موارد نکات زیر را مد نظر قرار دهید تا بتوانید با خیالی آسوده UC را تهیه کنید و بدون هیچ مانعی در بازی پابجی پادشاهی کنید و هر آیتمی که دوست دارید را بخرید. 

امنیت و قانونی بودن

قبل از پرداخت مبلغ پکیج یوسی حتما به این نکته دقت کنید که ارائه دهنده این پکیج‌ها برای تحویل یوسی به شما پسورد به ورود به اکانت‌تان را از شما دریافت نکند تا خطر هک یا بن شدن اکانت‌تان شما را تهدید نکند.

تحویل فوری

نکته‌ای که معمولا از دید گیمرها مخفی می‌ماند، مدت زمان دریافت یوسی است. بسیاری از سایت‌های فروشگاهی توسط افراد اداره می‌شوند و به سیستم‌های اتوماتیک برای ثبت سفارش مجهز نیستند. از همین رو ممکن است شما پرداخت خود را انجام دهید و بدون اینکه مطلع باشید کی محصول خود را دریافت می‌کنید در انتظاری طاقت‌فرسا باقی بمانید. 

اپلیکیشن 

اگر خرید خود را از شرکتی انجام دهید که دارای یک اپلیکیشن هوشمند باشد نه مشکلی در خرید و تحویل گرفتن یوسی خواهید داشت و نه مشکلی برای مدیریت خریدها.

 حتما برای شما یا اطرافیان‌تان پیش آمده است که در یک وب‌سایت خرید خود را ثبت می‌کنید و به صفحاتی منتقل می‌شوید که گیج کننده هستند و نمی‌دانید که آیتم خریداری شده توسط شما حالا در چه وضعیتی قرار دارد. 

برای جلوگیری از این مشکل، وجود یک اپلیکیشن هوشمند می‌تواند بسیار مفید باشد. به این ترتیب شما می‌توانید با استفاده اکانت خود در آن برنامه، به تمام خریدهای خود دسترسی داشته باشید و در یک محیط راحت با کاربری آسان (مثل اپلیکیشن پاکسیت) خریدهای خود و اطلاعات آن را مشاهده کنید. 

درنهایت انتخاب با شماست که از کدام یک از این سایت‌ها یا کانال‌های تلگرامی (که اصلا توصیه نمی‌کنیم!) خرید کنید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ منتشر شده و بازی مگ هیچ دخل و تصرف و یا تایید و عدم تاییدی بر آن ندارد

قاسم ممتاز | 24/01/2023
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.