نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 23 فروردين 1402
ساعت 22:46

بهترین بازی‌های استیم که ارزش خریدن دارند

5 از 5

حتماً شما هم با پلتفرم استیم آشنا هستید. استیم پرطرفدارترین پلتفرم فروش بازی‌های کامپیوتری است که در آن می‌توان طیف وسیعی از بازی‌ها را خریداری کرد. از جمله ویژگی‌های این فروشگاه تخفیف‌های گسترده آن است به طوری که همیشه تعداد زیادی از بازی‌ها شامل تخفیف هستند و همچنین در مناسبت‌های فصلی برای اکثر بازی‌ها تخفیف در نظر گرفته می‌شود. برای مشاهده بازی‌های دارای تخفیف در استیم می‌توانید به بخش تخفیفات در سایت استیم کلاب مراجعه کنید. زمان دقیق تخفیف‌های مناسبتی استیم نیز در این وب‌سایت قابل مشاهده است.

مزیت دیگری که پلتفرم استیم دارد امکان تهیه آسان بازی‌ها برای ایرانیان است. سایت‌های فروشگاهی زیادی وجود دارند که امکان تهیه بازی در استیم را برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌اند. یکی از این سایت‌ها فروشگاه استیم کلاب است که قیمت‌های پایین‌تری نسبت به رقبا دارد و علاوه بر بازی‌ها، بسته‌های الحاقی، باندل‌‌ها و نسخه‌های مختلف هر بازی را برای فروش فهرست کرده است. همچنین اگر قصد شارژ اکانت استیم خود با استفاده از استیم والت و یا آیتم را دارید می‌توانید آن را از این سایت تهیه کنید.

در این مقاله به معرفی ۱۰ بازی برتر موجود در استیم می‌پردازیم که نسبت به قیمتشان ارزش خرید بالایی دارند. قیمت‌ها بر اساس وب‌سایت استیم کلاب درج شده‌اند. با ما همراه باشید.

Company of Heroes 2

نمره استیم: 80 از 100

در این بازی شما به قلب شوروی می‌روید، زمانی که آلمان بخش اعظمی از خاک شوروی را تصرف کرده و اکنون به شهر استراتژیک استالینگراد رسیده است، در واقعیت، سربازان ارتش سرخ موفق شدند بر آلمان‌ها غلبه کنند و در نبرد استالینگراد پیروز شوند! آیا شما هم می‌توانید این موفقیت را باری دیگر تکرار کنید یا تسلیم قوای آلمان می‌شوید؟ اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک جنگ جهانی هستید، پس بازی Company Of Heroes 2 همان چیزی است که شما دنبالش هستید!

در نسخه دوم سری تحسین شده‌ی Company Of Heroes ‎، شما با یک موتور گرافیکی عالی و دقیق سر کار دارید که می‌توان گفت در میان رقبایش از گرافیک عالی برخوردار است و هیچ بازی‌ای به سبک جنگ جهانی نتوانسته به چنین گرافیکی دست یابد!

قیمت: 137,000 تومان

foxhole

نمره استیم: 80 از 100

بازی Foxhole یک بازی چندنفره عظیم است که در آن شما با 100‌ها بازیکن دیگر به نبرد مشغول می‌شوید تا به پیروزی دست پیدا کنید. بازیکنان، محور اصلی این بازی هستند. هر سرباز یک بازیکن است که می‌تواند به تجسس، ساختمان‌سازی، جمع‌آوری مهمات، جنگ و دیگر کارها مشغول شود. این بازی در زمان جنگ‌های جهانی جریان دارد، ولی نه مانند دیگر بازی‌ها: شما ساخت‌وساز می‌کنید، مهمات فراهم می‌کنید، ماجراجویی می‌کنید، می‌جنگید و به هم تیمی‌های خود کمک می‌کنید. پس با این توضیحات، شما با یک بازی معمولی دیگر در زمان جنگ جهانی که فقط گرافیک آن تغییر کرده روبه‌رو نیستید و یک تجربه جدید خواهید داشت.

قیمت: 160,000 تومان

Chivalry 2

نمره استیم: 80 از 100

بازی Chivalry 2 یکی از بازی‌ها محبوب و تحسین شده در دوران قرون‌وسطی و در سبک مبارزه‌ای و اکشن است که در ابتدا در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد و درست یک سال بعد در فروشگاه استیم عرضه و با استقبال خیلی خوب بازیکنان مواجه شد. اگر دنبال یک تجربه آنلاین جذاب در دوران قرون‌وسطی هستید این بازی را از دست ندهید.

قیمت: 216,000 تومان

Don’t Starve Together

نمره استیم: 95 از 100

Dont Starve Together یکی بازی ماجرایی، جهان آزاد و در سبک بقا است که توسط استودیو Klei Entertainment طراحی و ساخته شده است. این بازی دانشمندی به نام ویلسون را دنبال می‌کند که خود را در دنیای موازی تاریک و ترسناکی به نام Constant می‌بیند و باید تا زمانی که ممکن است زنده بماند. برای این منظور، بازیکن باید ویلسون را زنده، تغذیه و از نظر ذهنی پایدار نگه دارد، زیرا او از انواع دشمنان سورئال و ماوراء طبیعی که سعی در کشتن و بلعیدن او دارند، اجتناب می‌کند. وارد دنیایی عجیب و ناشناخته پر از موجودات عجیب، خطرات و شگفتی‌ها شوید. برای ساخت اقلام و ساختارهایی که با سبک بقای شما مطابقت دارند، منابعی را جمع‌آوری کنید. همان‌طور که اسرار این سرزمین عجیب را کشف می‌کنید، راه خود را بازی کنید.

قیمت: 132,000 تومان

Raft

نمره استیم: 92 از 100

بازی Raft شما و دوستانتان را به یک ماجراجویی حماسی و به یادماندنی در دریایی پهناور و بی‌انتها، با هدف زنده ماندن، جمع‌آوری منابع و ساختن پناهگاهی شناور بر روی آب دعوت می‌کند. این بازی پس از گذشت مدت زمانی کوتاه از انتشارش، به دلیل شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و جذابی که داشت و گرافیک عالی و طراحی منحصربه‌فرد به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های در سبک بقا تبدیل شد.

قیمت: 137,000 تومان

Killing Floar 2

Killing Floor 2

نمره استیم: 87 از 100

اگر به دنبال یک بازی هیجانی هستید که در آن باید با هیولاهای عجیب‌وغریب مبارزه کنید، این بازی مخصوص شما است. گیم‌پلی بازی به این صورت است که بازیکن یک شخصیت به همراه سلاح‌های دلخواه خود را انتخاب می‌کند و سپس در نقشه‌ دلخواه خود با موج‌های متوالی از هیولاها درگیر می‌شود تا به پیروزی برسد. این بازی تماماً آنلاین است و بخش آفلاین ندارد.

قیمت: 160,000 تومان

Terraria

نمره استیم: 97 از 100

بازی Terraria یک بازی اکشن ماجراجویی به سبک سندباکس (Sandbox) است که توسط استودیو بازی‌سازی Re-Logic ساخته شده و استودیو 505 Games آن را به انتشار رسانده است. در بازی تراریا ویژگی‌های بسیاری نهادینه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اکتشاف (Exploration)، ساخت‌وساز (Crafting)، ساخت بناها، نقاشی و مبارزه در قالب یک دنیای دو بعدی اشاره کرد.

قیمت: 81,000 تومان

Assetto Corsa

نمره استیم: 91 از 100

بازی اتومبیلرانی Assetto Corsa یک بازی در سبک رِیسینگ و مسابقه‌ای است. این بازی مهیج و سرگرم‌کننده توسط شرکت توسعه‌دهنده و سازنده بازی‌های ویدئویی یعنی Kunos Simulazioni ساخته شده است. این شرکت بازی‌سازی یک شرکت ایتالیایی است که سعی بر ساخت بازی‌های قوی در سبک مسابقه‌ای دارد. بازی Assetto Corsa یک بازی شبیه‌ساز رانندگی است که هدف اصلی آن، دارا بودن قابلیت شخصی‌سازی و طراحی‌های پیشرفته ماشین‌های مسابقه‌ای در بازی است.

قیمت: 76,000 تومان

 Kingdom Come: Deliverance

نمره استیم: 81 از 100

بازی Kingdom Come: Deliverance با دوربین اول شخص در سبک نقش‌آفرینی خلق شده است و توسعه‌دهندگان برای ساخت آن از انجین بازی‌سازی کرای انجین استفاده کرده‌اند که به واسطه‌ی آن، گرافیک بازی در درجه بسیار بالای کیفیت قرار دارد. بازی در سال ۱۴۰۳ میلادی و در منطقه بوهم (جمهوری چک کنونی و بخشی از اروپای مرکزی) در جریان بوده و بر اساس یک داستان واقعی است؛ داستانی مربوط به پادشاهان، جانشینان، یک قلمرو پادشاهی، محاصره قلعه‌ها و نبردهای خونین. گروه سازنده تلاش کرده است تا مشخصه‌های اصلی بازی‌های محبوبی چون The Elder Scrolls V: Skyrim، The Witcher و Red Dead Redemption در این بازی نیز به خوبی قرار گرفته باشد.

قیمت: 160,000 تومان

Dying Light

Dying Light

نمره استیم: 94 از 100

داستان بازی Dying Light مربوط به شخصیتی به نام «کایل کرین» می‌شود. او یک مأمور مخفی است که برای یافتن شخصی به نام «کدیر سلیمان» به شهر تاریخی‌ای در ترکیه به نام هاران سفر می‌کند. هاران یک منطقه قرنطینه با معماری به دور از مدرنیزه است که شما در آن تنها نخواهید بود. در شهر هاران تعداد بسیار زیادی نجات یافته اعم از خوب و بد حضور دارند و هر از گاهی در جای جای نقشه و خط اصلی داستان بازی آن‌ها را خواهید دید.

در این میان باید نقش یک مأمور چند جانبه را ایفا کنید و در میان راه به مشکلات بسیاری در تصمیم‌گیری بر خواهید خورد؛ آیا به بازماندگان کمک کنید؟ یا مرگ و زندگی آن‌ها اهمیتی ندارد و باید مأموریت اصلی خود را به اتمام برسانید؟

قیمت: 192,000 تومان

 تمام بازی‌های موجود در این مقاله از وب‌سایت SteamClub.ir قابل تهیه هستند. امیدوارم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قاسم ممتاز | 12/04/2023
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.