نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 30 شهریور 1402
ساعت 16:08

گرامرلی: ابزاری قدرتمند برای نوشتن و یادگیری انگلیسی بدون اشتباه

2.33 از 5

اگر شما یک نویسنده آنلاین یا تولیدکننده محتوا هستید، حتما نام برنامه گرامرلی را شنیده‌اید. گرامرلی می‌تواند نوشته شما را از یک متن بی‌نظم و غیرحرفه‌ای، به یک نوشته درست و حرفه‌ای تبدیل کند. این برنامه با بیش از ده میلیون کاربر فعال، محبوب‌ترین تصحیح‌کننده گرامری و املایی در سطح اینترنت به شمار می‌رود.

اگر قصد خرید اکانت های پرمیوم ویراستاری و دیگر اکانت های پرمیوم برنامه ها را دارید می توانید به این آدرس ( https://igame.ir/proacc/ ) مراجعه کنید. در این مطلب قصد داریم به بررسی تصحیح اشتباهات متون با گرامرلی بپردازیم.

گرامرلی: چگونه با یک کلیک اشتباهات زبانی خود را برطرف کنید؟

برنامه گرامرلی با تحلیل متنی که شما نوشته‌اید، تمامی خطاهای گرامری ممکن را بررسی می‌کند. نسخه رایگان گرامرلی، مسایل اساسی مثل اصول دستور زبان، علائم نگارش و املایی را چک می‌کند. از سوی دیگر با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی یک ماهه ، شما می‌توانید شاهد پیشنهادهایی برای بهتر نوشتن و بهبود سبک نوشتن نیز باشید.

فارغ از اینکه چه نوع متنی می‌نویسید، گرامرلی به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌ها، پست‌های شبکه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگی و مقالات رسمی خود را به شکل بی‌عیب و نقص انتشار دهید. از این رو، افراد زیر می‌توانند بیشترین استفاده را از برنامه گرامرلی ببرند:

  • استادان و دانشجویان
  • وبلاگ‌نویسان
  • تولیدکنندگان محتوا و کپی‌رایترها
  • نویسندگان حرفه‌ای و تجاری که می‌خواهند یک گزارش، ارائه یا متن دقیق ایمیل تهیه کنند

روش‌های استفاده از گرامرلی

شاید بپرسید که آیا برای بررسی نوشتار باید هر متنی که می‌نویسیم در پلتفرم خاصی کپی کنیم تا گرامرلی آن را بررسی کند؟ خوشبختانه جواب منفی است؛ زیرا نیازی به کپی کردن متن نیست و برای استفاده از گرامرلی روش‌های بسیار ساده‌تری وجود دارند. این برنامه، ابزاری مبتنی بر اینترنت است و از این رو، برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل شوید. ادامه به توضیح روش‌های متنوع برای تصحیح اشتباهات متون انگلیسی می‌پردازیم.

افزونه گرامرلی برای مایکروسافت ورد

شما می‌توانید از افزونه گرامرلی نیز به طور مستقیم در مایکروسافت ورد استفاده کنید. لازم به ذکر است که پلاگین گرامرلی فقط در نسخه ویندوز در دسترس است. با نصب این افزونه، هم‌زمان با تایپ کردن نوشتار خود در برنامه ورد، متن بررسی می‌شود. پس از نصب افزونه گرامرلی، می‌توانید آن را برای ویرایش متون خود در مایکروسافت ورد استفاده کنید.

گرامرلی در وردگرامرلی در ورد

برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • یک فایل جدید در مایکروسافت ورد ایجاد کنید یا یک فایل موجود را باز کنید.
  • روی افزونه گرامرلی قسمت بالای صفحه سمت راست کلیک کنید.
  • متن خود را تایپ کنید یا ویرایش کنید.
  • افزونه گرامرلی خطاها را در متن شما برجسته می‌کند.
  • برای مشاهده پیشنهادات گرامرلی برای رفع خطا، روی خطا کلیک کنید.
  • اگر پیشنهاد گرامرلی را می‌پذیرید، روی Apply کلیک کنید.
  • اگر پیشنهاد گرامرلی را نمی‌پذیرید، روی Ignore کلیک کنید.

توجه داشته باشید که حتی در محیط ورد نیز همچنان باید به اینترنت متصل باشید تا گرامرلی بتواند نوشتار شما را تصحیح کند.

نسخه وب گرامرلی

اولین گزینه برای استفاده از گرامرلی این است که خیلی ساده متن را مستقیم در نسخه وب گرامرلی کپی کنید. برای انجام این کار، تنها لازم است در داشبورد سایت روی عبارت NEW کلیک کنید. حال متن خود را در این صفحه از گرامرلی کپی کنید. بعد از چند ثانیه، برنامه نوشته شما را می‌خواند و آن را تحلیل می‌کند و سپس پیشنهادهایی برای تصحیح آن به شما ارائه می‌دهد. حتی می‌توانید تمامی فایل خود را نیز به سادگی در همین فضای گرامرلی آپلود کنید و دیگر به کپی کردن متن نیازی نخواهد بود.

اپلیکیشن دسکتاپ گرامرلی

گرامرلی برای ویندوز و مک، برنامه‌هایی دارد. دانلود اپلیکیشن گرامرلی به راحتی از طریق صفحه اصلی سایت آن امکان‌پذیر است. کافی است دستورالعمل نصب را دنبال کنید.

نسخه موبایل گرامرلی

گرامرلی صفحه کلید ویژه خود را دارد که می‌توانید از آن در گوشی هوشمندتان استفاده کنید. این نسخه موبایل گرامرلی روی هر دو سیستم عامل ios و اندروید قابل نصب است. بدین ترتیب، هنگام نوشتن ایمیل یا پیام متنی، این برنامه نوشته‌های شما را بررسی می‌کند. گرامرلی علاوه بر تصحیح اشتباهات، با ارائه پیشنهادهای هوشمندانه، سرعت تایپ شما را نیز تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

مقایسه نسخه رایگان و پریمیوم اکانت گرامرلی

نسخه رایگان گرامرلی امکانات محدودی دارد، اما تا به طور محدود می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید و متن بنویسید. نسخه پریمیوم گرامرلی امکانات بیشتر و جامعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از جمله تصحیح دقیق‌تر و جامع‌تر، پیشنهادات پیشرفته، امکانات شخصی‌سازی و دسترسی به ویژگی‌های جدید.

نسخه رایگان گرامرلی

در نسخه رایگان گرامرلی، خطاهای احتمالی با خط قرمز مشخص می‌شوند. اگر از نسخه وب گرامرلی استفاده می‌کنید، با کلیک روی منوی سمت راست می‌توانید راهنمای هر خطا را بخوانید و اطلاعات بیشتری در آن زمینه بدست آورید.

نسخه پریمیوم گرامرلی

وقتی صحبت از یک ویرایشگر متنی آنلاین به میان می‌آید، نسخه پریمیوم گرامرلی بهترین گزینه است. در وهله اول، شما با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی هر آنچه را در نسخه رایگان در اختیار دارید، در این نسخه نیز در دسترس خواهید داشت.

  • تصحیح دقیق‌تر و جامع‌تر: نسخه پریمیوم گرامرلی می‌تواند طیف وسیع‌تری از خطاهای املایی، گرامری، سجاوندی و سبکی را شناسایی و تصحیح کند.
  • پیشنهادات پیشرفته: نسخه پریمیوم گرامرلی پیشنهادات پیشرفته‌تری را برای بهبود خوانایی و وضوح متن ارائه می‌دهد.
  • امکانات شخصی‌سازی: نسخه پریمیوم گرامرلی به شما امکان می‌دهد سطح حساسیت افزونه را تنظیم کنید و تنظیمات سفارشی را برای نیازهای خود ایجاد کنید.
  • دسترسی به ویژگی‌های جدید: نسخه پریمیوم گرامرلی به شما امکان می‌دهد به ویژگی‌های جدیدی که به طور منظم به این ابزار اضافه می‌شوند، دسترسی داشته باشید.

پیدا کردن اشتباهات متن تا 10 برابر بیشتر از دیگر برنامه ها با گرامرلیپیدا کردن اشتباهات متن تا 10 برابر بیشتر از دیگر برنامه ها با گرامرلی

موارد زیر نیز در دسترس خواهند بود:

  • بررسی نوشته از لحاظ میزان سازگاری
  • بررسی ساختار نوشته
  • بررسی استفاده بیش از حد از واژگان مشابه
  • بررسی سطح محاوره‌ای نوشتار
  • بررسی و تصحیح لحن نامناسب نوشتار

با استفاده از اکانت پرمیوم گرامرلی مثل حرفه‌ای‌ها بنویسید

نسخه پریمیوم گرامرلی فراتر از صرفا چک کردن نوشتار از لحاظ گرامر است. شما با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی می‌توانید یک نوشتار واضح و در عین حال جذاب داشته باشید. توضیحاتی که گرامرلی به شما در طی فرایند اصلاح متن می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا گرامر و اصول اولیه زبانی خود را تقویت کنید و به مرور سطح زبان‌تان را ارتقا دهید. این امتیاز در نسخه رایگان وجود ندارد. اگر قصد خرید اکانت پرمیوم دارید تنها کافی است عبارت " خرید اکانت پرمیوم گرامرلی آی گیم" را در گوگل جستجو کنید و بر روی اولین لینک یعنی سایت آی گیم ( https://igame.ir/ ) کلیک کنید.

آی گیم سایت معتبر خرید اکانت پرمیوم، خرید گیفت کارت، خرید درون بازی و اکانت های ظرفیتی است. سایت آی گیم یک مرجع خرید اکانت پرمیوم است که به کاربران ایرانی کمک می‌کند تا بتوانند از این امکانات ویژه به راحتی بهره‌مند شوند.

قاسم ممتاز | 21/09/2023
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.