نویسنده: قاسم ممتاز یکشنبه، 23 مهر 1402
ساعت 10:50

ایکس گیمز استور مرجع خرید اکانت های ظرفیتی ps5 و ps4

3 از 5

معرفی فروشگاه ایکس گیمز

فروشگاه ایکس گیمز یک فروشگاه قانونی و معتبر در زمینه فروش اکانت‌های ظرفیتی پلی‌استیشن 4 و 5، گیفت کارت پلی‌استیشن، لوازم جانبی بازی و کنسول است.

ایکس گیمز از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و یک مرجع خوب برای خرید بازی، اطلاع از قیمت PS4، خرید Xbox One، نینتندو سوئیچ و انواع محصولات گیمینگ مانند لوازم جانبی PS4، لوازم جانبی Xbox One و Nintendo Switch‌ محسوب می‌گردد.

فروشگاه ایکس گیمز با کوله‌باری از تجربه و به‌کارگیری نیروهای متبحر، سعی دارد تا نیازهای گیمرهای پلی‌استیشن را در زمینه‌های مختلف برآورده کرده و با توجه به تحریم‌های اعمال‌شده بر علیه ایران، خدمات مناسب را با قیمت‌های رقابتی ارائه دهد.

کلیه‌ اکانت‌هایی که در فروشگاه ایکس گیمز ارائه می‌شوند، کاملا قانونی بوده و با حساسیت بالا با استفاده از گیفت‌کارت‌های دارای اسکن و از منابع معتبر تهیه شده‌اند.

فروش اکانت‌های ظرفیتی ps4 و ps5 در ایکس گمیز

محصولات فروشگاه ایکس گیمز

قبل از معرفی محصولات لازم بذکر است برای  خرید محصولات ارائه‌شده بر روی ایکس گیمز استور کلیک کنید، وارد سایت شوید و اکانت ظرفیتی بازی یا محصول مد نظر خود را تهیه کنید.

محصولات ارائه‌شده توسط این فروشگاه به‌شرح زیر هستند:

اکانت‌های ظرفیتی

اکانت‌های ظرفیتی اکانت‌های قانونی هستند که با اعمال قوانین وضع‌شده توسط مراکز ارائه بازی، بین دو تا سه نفر به اشتراک گذاشته می‌شوند. با اضافه‌کردن یک دستگاه پلی استیشن 4 و یک دستگاه پلی استیشن 5 به هر اکانت می‌توان محتویات موجود در اکانت را به‌طور اشتراکی و توسط دو نفر استفاده کرد. کاربر سوم نیز می‌تواند با اتصال به اکانت و تنها به صورت آنلاین بازی کند. همان‌طور که ذکر شد، بازی هر سه نفر کاملا قانونی است. مزیت استفاده از اکانت‌های ظرفیتی این است که هزینه خرید بازی بین دو تا سه نفر به اشتراک گذاشته می‌شود. شما می‌توانید این اکانت‌ها را در سه ظرفیت خریداری کنید:

ظرفیت 1: امکان بازی فقط به شکل آفلاین

ظرفیت 2: امکان بازی‌کردن به شکل آنلاین و آفلاین (به منظور استفاده از بخش مولتی‌پلیر بازی باید اشتراک آنلاین سونی یا همان پلی استیشن پلاس تهیه گردد.)

ظرفیت 3: امکان بازی فقط به شکل آنلاین (به منظور استفاده از بخش مولتی‌پلیر بازی باید اشتراک آنلاین سونی یا همان پلی استیشن پلاس تهیه گردد.)

سی دی کی‌ اورجینال

سی دی کی‌های اورجینال کدی است که به وسیله آن به یک بازی خاص دسترسی پیدا می‌کنید. با استفاده از انواع اورجینال این کدها، می‌توانید یک بازی را با تمام امکانات برای خود داشته باشید و آپدیت‌ها را نیز دریافت کنید.

سی دی کی‌ اشتراکی

این سی دی کی‌ها به‌طور اشتراکی در اختیار چند نفر قرار می‌گیرند. برای استفاده از انها باید نوبت دریافت کرده و آپدیت را با هماهنگی پشتیبانی انجام دهید.

سایت گیم ایکس گیمز

کنسول بازی و لوازم جانبی

لوازم جانبی پلی استیشن 4 و 5 در فروشگاه ایکس گیمز در دسترس هستند. دوربین اچ‌دی، پایه شارژ، ریموت، هدست و کنترل از جمله این محصولات می‌باشند.

علاوه بر این موارد جانبی، شما می‌توانید خود کنسول بازی را نیز از فروشگاه ایکس گیمز خریداری کنید.

گیفت کارت‌ها

گیفت کارت‌های ارائه‌شده در فروشگاه شامل اشتراک PlayStation Plus آمریکا و PlayStation Now هستند.

PlayStation Plus: این اشتراک‌ها برای انجام بازی آنلاین لازم هستند و در مدل‌های 14 روزه ، 1 ماهه، 3 ماهه و یک‌ساله قابل دسترس هستند. با خرید هرکدام از این اشتراک‌ها می‌توانید برای مدت زمانی که اشتراک تهیه‌ کرده‌اید، به صوت آنلاین بازی کنید. خرید این اشتراک برای گیمرهایی که از ظرفیت 3 و ظرفیت 2 اکانت‌های ظرفیتی بهره می‌برند، لازم است. این کارت‌ها به دو بازی رایگان در ماه دسترسی دارند.

PlayStation Now: این گیفت کارت‌ها به شما امکان دانلود بازی‌های دلخواه را می‌دهند و با خرید PlayStation Now، شما می‌توانید به مجموعه وسیعی از بازی‌ها دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت ترکیبی: برخی از گیفت کارت‌های موجود در سایت، هر دو امکان اشتراک PlayStation Plus آمریکا و PlayStation Now را برای شما فراهم می‌کنند.

بازی‌ها و محصولات ps4 و ps5 ارائه‌شده توسط فروشگاه

برای اطلاع از بازی‌ها و محصولات ps4 و ps5 ارائه‌شده توسط فروشگاه می‌توانید از طریق منو به صفحات اکانت‌های قانونی بازی، گیفت کارت پلی‌استیشن، لوازم جانبی بازی و کنسول مراجعه کنید. برخی از بازی‌ها و محصولات ps4 و ps5 به‌شرح زیر هستند:

اکانت ظرفیتی Assassin’s Creed Odyssey: Deluxe Edition

FIFA 19 اورجینال

اکانت ظرفیتی Red Dead Redemption 2

انواع گیفت کارت Playstation Plus آمریکا

کنسول / XBOX Serix X

دوربین / HD Camera PS5

مزیت خرید اکانت ظرفیتی از ایکس گیمز

مزیت‌های خرید اکانت ظرفیتی از ایکس گیمز شامل موارد زیر است:

پرداخت ایمن: پرداخت در ایکس گیمز کاملا ایمن است و از طریق درگاه‌های بانکی معتبر شاپرک انجام می‌شود. به همین دلیل لازم نیست درباره ایمنی پرداخت‌ها نگران باشید.

تضمین قیمت: قیمت‌های ارائه‌شده در ایکس گیمز، قیمت‌های تضمین‌شده بازار هستند. قبل از خرید، سری به سایر سایت‌ها بزنید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

تحویل سریع: ایکس گیمز تعهد می‌کند که محصولات خریداری‌شده را در مدت کوتاهی پس از خرید، برای شما ارسال کند.

پشتیبانی آنلاین: هر ساعتی از شبانه‌روز که دچار مشکل شدید، می‌توانید از طریق پشتیبانی آنلاین مشکلات خود را با ایکس گیمز مطرح کنید.

برای خرید اکانت های ظرفیتی و قانونی بازی های ps4 و ps5 کافیست وارد شوید.

قاسم ممتاز | 15/10/2023
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.