نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 12 آبان 1402
ساعت 09:00

EA Sports FC 24 در 4 هفته اول 14٫5 میلیون حساب فعال داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال EA از امسال با نام و برند جدید EA Sports FC عرضه شد، و البته این اتفاق به نظر نمی‌رسد که باعث کاهش استقبال طرفداران قدیمی سری FIFA شده باشد. تاکنون آمارهای مختلفی منتشر شده که نشان از انتقال موفق کمپانی EA و تغییر برندینگ بازی‌های فیفا به EA Sports FC داده و اعداد جدید نیز نشان از بازگشت بازیکنان عناوین گذشته به بازی جدید دارد. در این ارتباط و با توجه به انتشار گزارش مالی سه ماهه اخیر، فاش شده که EA Sports FC 24 در چهار هفته اول انتشار بیش از 14٫5 میلیون حساب فعال داشته است.

با در نظر گرفتن آمار اخیر و البته جمع آن با مجموع فروش بازی قبلی شرکت یعنی FIFA 23، الکترونیک آرتز اشاره کرده که این سری شبیه‌ساز فوتبال موفق شده تا درآمدزایی بیشتری به نسبت برآوردهای اولیه داشته باشد. به صورت مجموع شرکت گفته که این مجموعه، در این بازه زمانی موفق به کسب 1٫82 میلیارد دلار درآمد شده که در مقایسه با بازه مشابه زمانی در سال گذشته، 4 درصد درآمدزایی بالاتری داشته است. گفتنی است که اندکی پس از عرضه EA Sports FC 24، شرکت اعلام کرد که فقط نسخه Ultimate Edition بازی 6٫8 میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین کمی بعد اعلام شد که آمار بازیکنان بازی در چند هفته ابتدایی از 11٫3 میلیون بازیکن نیز عبور کرده است.

EA Sports FC 24 در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.