نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 08 آبان 1402
ساعت 12:23

معرفی بازی های ارز دیجیتال تتر

0 از 5

بازی های تتر می‌توانند برای ما در دنیای واقعی درآمد داشته باشند؟ این مدل بازی‌های چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و براساس ادعا، برخی از بازیکنان درآمد‌های خوبی هم دارند.

امروز و در این مقاله همراه ما باشید تا این ادعا را به‌صورت کامل بررسی کنیم و یک پاسخ نهایی برای پرسش ابتدای مقاله به‌دست بیاوریم.

بازی های تتر چه مفهومی دارد؟

دنیای کریپتو و بازی‌ها چند سالی است که تعاملات زیادی با یکدیگر داشته‌اند. روزگاری بود که گیمر‌ها باید پول خرج می‌کردند تا بتوانند بازی کنند اما امروز آنها می‌توانند از بازی‌کردن خود درآمد داشته باشند.

چنین قابلیتی توسط بلاکچین عملی شده که تلاش می‌کند تا همه در ازای تلاشی که می‌کنند پاداش مالی به‌دست بیاورند. عبارت بازی های تتر نیز مربوط به بازی‌هایی کریپتویی است که به بازیکنان امکان دریافت پاداش واقعی در دنیای واقعی را می‌دهد.

این بازی‌ها متفاوت و بسیار پرطرفدارند و در سال‌های اخیر نیز تعداد آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده است. در این بازی‌ها شما ممکن است مستقیما خود تتر را دریافت نکنید و توکن بومی همان بازی را به‌دست بیاورید. اما این قابلیت وجود دارد که شما آن توکن را با تتر معاوضه نمایید.

بازی های تتر چه مراحلی برای دریافت جایزه دارند؟

مراحلی وجود دارد که شما باید آنها را به‌ترتیب طی کنید تا در نهایت بتوانید جوایز این بازی‌ها را به‌دست بیاورید. این مراحل عبارت است از:

  • انتخاب بازی: در مرحله نخست شما باید از دنیای وسیع بازی‌های کریپتویی بازی که به آن علاقه بیشتری دارید و احساس می‌کنید که بازدهی بهتر دارد را انتخاب کنید.
  • نام‌نویسی در بازی: مرحله بعدی نام‌نویسی در این بازی‌ها است. برخی از آنها ممکن است در کشور ایران پشتیبانی نشوند یا برای نام‌نویسی به ملزومات خاصی نیاز داشته باشند، پس به این مسائل نیز توجه کنید.
  • آموزش بازی: برای این‌که بتوانید از بازی بهتر درآمد داشته باشید نسبت به قسمت‌های مختلف آن، کسب آگاهی و مکانزیم‌های مختلف را شناسایی کنید.
  • انجام مراحل مختلف: در بازی پیش بروید و از بازی‌کردن لذت ببرید. بخش مهمی از این بازی‌ها خود فرایند گیم‌پلی و انجام ماموریت‌های مختلف است.
  • کسب پاداش: در نهایت پاداش خود را دریافت و وارد کیف پول کنید.

معرفی معروف‌ترین بازی‌ها برای دریافت تتر

در ادامه به شما بهترین و معروف‌ترین بازی های تتر را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از طریق آن کسب درآمد داشته باشید.

Blankos Block Party: ماجرایی به همراه درآمد!

بازی Blankos Block Party یک بازی ماجراجویی است که توسط استدیو بازی‌سازی Third Kind Games ساخته شده است. در این بازی شما در نقش Blanko‌ها قرار می‌گیرید. کارکتر‌های دنیای بازی که سفیدرنگ هستند و شکل‌های مختلفی هم دارند.

سپس باید مدل‌های مختلف آن‌ها را جمع‌آوری کنید و به ماجراجویی ببرید. شما می‌توانید در این بازی کارکتر‌های خود را به‌شکل‌های مختلفی سفارشی کنید و سپس آن‌ها را بفروشید.

درآمد اصلی بازی از راه خرید و فروش همین موجودات است. برخی از آنها کم‌یاب و گران و برخی دیگر عمومی و در دسترس همه هستند. این بازی چند‌نفره است و حتی می‌توانید دوستانتان را به آن دعوت کنید.

Illuvium: نبردی RPG برای کسب درآمد

اگر اهل ژانر Sci-fi هستید این بازی قطعا به مزاج شما خوش خواهد آمد. درآمد این بازی مستقیما به تتر نیست و شما در آن توکن ایلوویوم دریافت می‌کنید اما می‌توان این واحد کریپتویی را به تتر تبدیل کرد.

این بازی مخصوص پلتفرم‌های ویندوز و مک است و شما نمی‌توانید در گوشی‌های موبایلی خود از آن استفاده کنید. خوشبختانه در بازی مناطقی وجود دارد که هنوز رایگان هستند و به همین دلیل نیاز نیست برای شروع این بازی هزینه‌ای بپردازید.

Axie Infinity: اکسی‌های گران‌قیمت

در این بازی نیز شما با موجوداتی به نام اکسی طرف هستید. اکسی‌ها انواع مختلفی دارند و برخی از آنها کم‌یاب و گران‌قیمت هستند. این بازی در سال 2020 عرضه شد و موفقیت‌های زیادی هم کسب کرد.

امروز برای ورود به آن شما نیاز به یک سرمایه حداقلی خواهید داشت و متاسفانه امکان بازی رایگان آن به اتمام رسیده است. اکس انفینیتی از بازی های تتر است و توکن AXS توکن بومی این شبکه را به‌عنوان توکن اصلی انجام معاملات برای این بازی انتخاب کرده است.

Gods Unchained: یک بازی کارتی پرسود

اگر به بازی‌های کارتی علاقه‌ دارید قطعا بازی گادز آنچایند نیز شما را جذب خود خواهد کرد. همه کارت‌های این بازی در واقع یک توکن NFT هستند که شما می‌توانید آنها را بفروشید یا با دیگر توکن‌ها معاوضه کنید.

برای شروع این بازی نیازی به هزینه‌کردن و خرید کارت نیست اما هر چقدر که کارت‌های قوی‌تری در اختیار شما باشد، قدرتتان نیز بیشتر خواهد شد و احتمالا درآمد بیشتری هم به‌دست خواهید آورد. این بازی مخصوص پلتفرم‌های ویندوز و مک بوده و توکن گادز نیز توکن بومی آن است.

d6d83580 9ea9 42c3 b466 df426b42a495

Sandbox: یک ماینکرفت بلاکچینی

اگر طرفدار بازی ماینکرفت و دیگر بازی‌های ژانر سندباکس هستید باید بدانید که بازی بلاکچینی سندباکس یک انتخاب عالی برای شماست.

این بازی تنها برای پلتفرم ویندوز عرضه شده و دارایی‌های موجود در آن قابل خرید و فروش هستند. شما می‌توانید در این بازی چیز‌های مختلفی بسازید و آنها را برای فروش به حراج بگذارید.

چگونه می‌توان درآمد بازی های تتر را نقد کرد؟

بازی های تتر سیستم مشخصی برای پرداخت دارند که تقریبا در تمام بازی‌ها به یک شکل عمل می‌کند. شما باید یک کیف پول نرم‌افزاری استاندارد داشته باشید که بازی آن را پشتیبانی کند. در بسیاری از مواقع بازی خودش به شما کیف پول مورد قبولش را معرفی خواهد کرد.

پرداختی‌ها و دریافتی‌های شما در این بازی توسط این کیف پول انجام خواهد شد. یعنی اگر شما درآمدی از بازی‌ها داشته باشید وارد کیف پول‌تان می‌شود و سپس باید این درآمد را به صرافی‌های مختلفی منتقل کنید.

خرید تتر یا فروش آن در ایران به کمک صرافی‌های داخلی امکان‌پذیر است و شما می‌توانید از این طریق درآمد نقدی خود را به‌دست بیاورید.

جمع‌بندی

حالا که با بازی های تتر آشنا شدید می‌توانید با نصب و انجام این بازی از آنها درآمد داشته باشید. اگر در ابتدای مسیر هستید از برخی موانع مانند نام‌نویسی دشوار و هزینه‌های ابتدا بازی نترسید و این موارد شما را ناامید نکند.

با تحقیق و گشت‌وگذار در دنیای بلاکچین شما موارد متعددی را پیدا خواهید کرد که بهترین شرایط برای درآمدزایی را دارند و هنوز کسی آنها را به‌خوبی کشف نکرده است. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.