نویسنده: بازی مگ شنبه، 23 دی 1402
ساعت 15:11

هتل های ارزان قیمت کیش کدامند؟

0 از 5

رزرو هتل در کیش هم می‌تواند با هزینه بالایی انجام شود و هم می‌تواند کاملا اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه باشد. این جزیره یکی از گردشگرپذیرترین مناطق کشور است و سالانه مسافران و گردشگران فراوانی را به سمت خود می‌کشاند. جزیره کیش مملو از تفریحات متعدد و متنوع است و در هر گوشه خود با شگفتی‌هایی که دارد شما را به سمت خود می‌کشاند. هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که در این جزیره هستند هم همگی با بهترین امکانات و خدمات فارغ از تعداد ستاره، از مهمانان و گردشگران جزیره پذیرایی می‌کنند.

رزور هتل در جزیره هزار رنگ کیش

رزرو هتل برای سفر به کیش اولین اقدام شما نخواهد بود. اما خواه‌ناخواه برای سفر به این جزیره احتیاج دارید که حتماً اقامتگاه یا هتلی را برای خود در نظر بگیرید. جزیره کیش به دلیل گردشگرپذیر بودن و اینکه همیشه مملو از گردشگران متعدد است هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد و متنوعی از ۳ ستاره تا ۵ ستاره و فوق لوکس دارد. البته همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. اینکه چه مقدار هزینه برای سفر به کیش و اقامت خود در این جزیره کنار گذاشته باشید. در هر حال ما امروز قصد نداریم که شما را با اکثر هزینه‌ها برای رزرو هتل و اقامتگاه در این جزیره آشنا کنیم. بلکه می‌خواهیم هتل‌های ارزان و اقتصادی جزیره را به شما معرفی کنیم.

هتل شایلی در جزیره کیش

3762ff54 12f1 4a2a 98bd fa247829eef0

اولین هتل ارزان و اقتصادی کیش هتل شایلی است. این هتل به پارک تفریحی کیش و اسکله دسترسی اولیه و آسانی دارد و به همین دلیل به ساحل و دریا هم بسیار نزدیک است. هتل شایلی در دسته اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های کیش قرار دارد و خدمات متنوع آن سبب شده که همیشه مملو از گردشگر و مسافر باشد. از جمله خدمات هتل شایلی کیش می‌توان به امکانات گردشگری و همین‌طور خدمات خانه‌داری، رستوران، کافه و همین‌طور‌ می‌توان به اتاق‌های لوکس و مدرن و مجهز اشاره کرد.

همچنین این هتل یک لابی دلباز و جذاب دارد که در کنار کافی‌نت و اینترنت به شما اجازه می‌دهد در لابی استراحت کرده و ساعت‌ها در فضای مجازی سرگرم باشید. ناگفته نماند که هتل شایلی به مراکز خریدی مانند مروارید کیش، پردیس کیش و همین‌طور پلاژ بانوان نزدیک است. از اتاق‌های این هتل هم می‌توان به اتاق‌های دو تخته ممتاز، سه تخته لوکس، بابل لوکس، سوئیت یک نفره و چهار نفره لوکس اشاره کرد.

هتل آفتاب شرق در جزیره کیش

هتل ارزان بعدی هتل آفتاب شرق است که با ۳ ستاره درخشان به بهترین شکل ممکن از مسافران و گردشگران جزیره کیش پذیرایی می‌کند. این هتل فاصله مناسبی به ساحل و پلاژ بانوان و کشتی یونانی دارد و پارک مینا نزدیک‌ترین فضای سبز به این هتل است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه فقط ۸ کیلومتر است و تا مراکز خرید کیش هم فقط ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، اینترنت، پارکینگ همین‌طور کافی‌شاپ و غیره اشاره کرد. ضمن اینکه تمامی اتاق‌ها در هتل آفتاب شرق به سیستم گرمایشی و سرمایشی تجهیز شده‌اند. اتاق‌ها در این هتل انواع و اقسام مختلف و گوناگونی دارند. اتاق‌های این هتل شامل اتاق دو تخته دبل، دو تخته توئین و سه تخته هستند. بد نیست بدانید که این هتل اتاق یک تخته ندارد و به خاطر همین به هیچ عنوان برای مسافرانی که تک نفره و تنها سفر می‌کنند، مناسب نیست. هتل آفتاب شرق از ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین هتل‌های جزیره کیش به حساب می‌آید.

هتل پارسیان در جزیره کیش

3a47a131 1ee4 48a3 ad69 85cfb2e56b55

هتل پارسیان جزیره کیش هم از جمله هتل‌های جذاب و اقتصادی این جزیره به‌حساب می‌آید. هتلی ۳ ستاره که دسترسی آسانی به ساحل مرجان و پلاژ بانوان دارد و با کمی پیاده‌روی کردن به‌سرعت شما را به ساحل خلیج فارس، مراکز خرید مروارید کیش و پردیس می‌رساند و با خدمات متنوعی که دارد به‌خوبی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. از جمله امکانات این هتل خدمات گردشگری، خانه‌داری و خدمات خشکشویی، کافی‌نت، کافی‌شاپ، رستوران و غیره است. همچنین بد نیست بدانید که تمامی اتاق‌های این هتل کاملا تجهیز شده و آراسته هستند و این هتل با اتاق‌های دو تخته و سه تخته به لحاظ قیمتی یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های جزیره کیش به حساب می‌آید.

هتل گامبرون در جزیره کیش

هتل گامبرون هم از جمله هتل‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه جزیره کیش است. البته با ۳ ستاره درخشان که دسترسی سریع و آسانی به ساحل مرجان کیش، پارک برفی پنگوئن کیش، پارک ساحلی کیش، مراکز خرید کیش و اسکله بزرگ تفریحی کیش را برای شما فراهم می‌کند. هتل گامبرون از جمله هتل‌هایی است که فروشگاه داشته و خدمات ماساژ هم به گردشگران و مسافران خود ارائه خواهد کرد.

به همین دلیل این هتل سه ستاره را در دسته هتل‌های سه ستاره لوکس جزیره کیش قرار داده‌اند. هتل گامبرون کیش خدماتی مانند پارکینگ، اینترنت، خدمات گردشگری، خدمات خانه‌داری، کافی‌شاپ و رستوران هم دارد. همچنین بد نیست بدانید که اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های سه تخته، اتاق‌های دو تخته و همچنین اتاق‌های سه و دو تخته با سرویس اضافه است. اتاق‌ها امکانات مناسبی دارند و به سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن هم مجهز هستند. همچنین بد نیست بدانید که این هتل با اتاق‌هایی که ویو به سمت جزیره و خلیج همیشه فارس دارند، امکان تماشای طلوع و غروب آفتاب را هم برای شما فراهم می‌کند.

سفر به کیش و تجربه اقتصادی‌ترین اقامت‌ها

در این مطلب از هتل‌های جزیره کیش و رزرو هتل اقتصادی برای شما صحبت کردیم. از دیگر هتل‌های اقتصادی کیش می‌توان به هتل لوتوس، هتل سیمرغ، هتل گراند، هتل ستاره، هتل پانیذ، هتل ققنوس، هتل پارمیدا، هتل فانوس و غیره اشاره کرد. ناگفته نماند که جزیره کیش همیشه مملو از گردشگر و مسافر است. به همین دلیل بهتر است که تقریباً یک الی دو هفته قبل از سفر خود به جزیره کیش، هتل و تور خود را رزرو کنید. ضمن اینکه سعی کنید از خدمات مجموعه‌های گردشگری معتبر و خوشنام مانند فلای تودی استفاده کنید تا حتی اگر در شلوغ‌ترین روزها نیز مجبور به انجام سفر به جزیره کیش شدید باز هم با قیمت‌های اقتصادی سفر خود به این جزیره را انجام دهید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.