نویسنده: بازی مگ پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1403
ساعت 15:17

3 راه کسب درآمد رایگان و واقعی از اپلیکیشن روبیکا

3 تا از بهترین راه های کسب درآمد از روبیکا (تضمینی)

1 از 5

روبیکا جز پیام رسان های ایرانی پرمخاطب است که با شروع عملیات فیلترینگ شبکه های خارجی، نظر کاربران و کسب و کارها را به خودش جلب کرد. امکانات و قابلیت های مختلف مانند تماشای فیلم، تولید محتوا، خرید آنلاین و ... این برنامه را نسبت به دیگر برنامه ها اولویت قرار داد. کم کم با افزایش کاربران، راه های کسب درآمد از روبیکا فراهم شد.

فضای روبیکا شباهت زیادی با برنامه های محبوب پیام رسان مانند واتساپ و تلگرام دارد و حتی بخشی از آن مشابه فضای اینستاگرام طراحی شده است. به همین خاطر، اکثر افراد ترجیح دادند از این فضا استفاده کنند و به کسب درآمد برسند. اگرچه در ابتدا کار نمی توان به درآمد مناسبی رسید، اما به مرور زمان و برنامه ریزی دقیق می توان به آن به یک درآمد دوم نگاه کرد.

روش های کسب درآمد از روبیکا

روش های کسب درآمد از روبیکا

راه های کسب درآمد از روبیکا تنها بر پایه تولید محتوای باکیفیت امکان پذیر است. اگر توانایی ارائه محتوای کاربرپسند و جذاب را دارید، می توانید روی این اپلیکیشن حساب باز کنید. در ادامه با روش های پیشنهادی برای رسیدن به درآمد می پردازیم:

1. استفاده از روبینو

اولین راهی که برای کسب درآمد از روبیکا به ذهن می رسد، استفاده از سرویس روبینو است. این سرویس فضایی برای اشتراک گذاری ویدیو و عکس ارائه می دهد و بسیار شبیه اینستاگرام است. در واقع با ساخت پیج در روبیکا و اشتراک گذاری عکس و ویدیوهای جذاب، کارت دعوتی برای کاربران ارسال می کنید. هر چه بازدید صفحه تان در روبینو بیشتر باشد می توانید از راه تبلیغ و ترویج کسب و کار به درآمد برسید. البته میزان درآمدتان از این راه به تعداد بازدید صفحه و دنبال کنندگان بستگی دارد.

معمولا برای هر تعداد کاربر، مبلغی به صورت کلی پرداخت می شود که مبلغ ممکن است برابر با 1000 الی 50000 تومان باشد. پس با تولید محتوای جذاب مخاطبین را برای ورود به صفحه دعوت و با ارائه عکس و فیلم های باکیفیت و کاربرپسند، دیگران را برای دنبال کردن صفحه ترغیب می کنید.

2. ایجاد کانال

دومین راه، ساخت کانال در روبیکا است. فضای کانال این برنامه بسیار شبیه برنامه تلگرام است که با تولید محتوا و افزایش مخاطبین می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید و یک فضای ارتباطی با مخاطبین داشته باشید.

هر چه تعداد بازدیدها و دانلود مطالب بیشتر باشد، به درآمد بیشتری خواهید رسید. همچنین می توانید با انتشار تبلیغات، مبلغی را دریافت کنید و درآمد خود را ارتقا دهید. بنابراین باید برای افزایش ممبر روبیکا و حجم دانلود محتوا برنامه ریزی داشته باشید و سعی کنید با ارائه محتوا باکیفیت به میزان دانلود بیشتری دست یابید.

میزان مبلغی که روبیکا برای تولید محتوا پرداخت می کند بسیار ناچیز است. اگر تنها روی انتشار ویدیو کوتاه و عکس حساب باز کرده اید، به درآمد خاصی نمی رسید. براساس مشاهدات، درآمد مناسب از این طریق مخصوص کسانی است که ویدیوهای طولانی در حجم بالا ارائه می دهند. همچنین کانال های حاوی محتوای جذاب و باکیفیت به خوبی می توانند کاربران را به دانلود تشویق می کنند.

3. بازی کردن

شاید عجیب بنظر رسید، اما یکی راه های کسب درآمد از روبیکا، بازی کردن است. بازی های داخل برنامه فضایی ایجاد کرده اند که کاربران در کنار تفریح و سرگرمی، درآمد دریافت کنند. با فعالیت در بازی ها و ارتقا امتیازات، مبلغی به حساب کاربری واریز می شود و هر چه تعداد بازی ها و امتیازات بیشتر باشد، به درآمد بیشتر خواهید رسید.

نکات طلایی برای افزایش درآمد از روبیکا

نکات طلایی برای افزایش درآمد از روبیکا

یکی از راه های کسب درآمد آنلاین، روبیکا است. برای رسیدن به بیشترین درآمد از طریق این برنامه خوب است به نکات طلایی زیر توجه کنید:

  • برای افزایش ممبر کانال و صفحه خود تلاش کنید. از دوستان و آشنایان کمک بگیرید تا صفحه شما را به دیگران نیز معرفی کنند.
  • دست از ساخت محتواهای جذاب برندارید و به صورت منظم در این زمینه فعالیت کنید. هر چه کیفیت و جذابیت محتوا بیشتر، افراد بیشتری برای دنبال کردن کانال شما علاقه نشان می دهند.
  • اصلا عجول نباشید و با کمی حوصله و تلاش به نتیجه دلخواه می رسید.
  • هرگز محتوای نامناسب و بی کیفیت منتشر نکنید، زیرا کاربران با دیدن آن از دنبال کردن صفحه یا کانالتان پشیمان می شوند.
  • دست از ایده پردازی برندارید. کمی خلاقیت به خرج دهید و سعی کنید محتوای درجه یک و غیرمشابه منتشر کنید.

با تولید محتوای لذت بخش برای کاربران و فعالیت بیشتر در برنامه، امتیازتان افزایش می یابد و دنبال کنندگان بیشتری را مجذوب خود می کنید.

چگونه درآمد خود را از روبیکا دریافت کنیم؟

چگونه درآمد خود را از روبیکا دریافت کنیم؟

برای اخذ مبالغ حاصل از دانلود محتوای کانال و افزایش فالوور کافی است به کیف پولتان در روبیکا سر بزنید. این اپلیکیشن برای کاربران خود یک کیف پول دیجیتال نظر گرفته است. در اولین مرحله، کاربر برای دریافت آن باید به درآمد 100 هزار تومن برسد، اما بعد از گذراندن این دوره امکان دریافت مبلغ به معادل 10 هزار تومان نیز وجود دارد. هر زمان که نیاز داشته باشید، مبلغ را از کیف پول دریافت و به حساب بانکی واریز می کنید.

راه های کسب درآمد از روبیکا؛ ساده و در دسترس

برنامه روبیکا کاربران خاص خودش را دارد و با افزایش محبوبیت، درتلاش است فضای امنی مشابه دیگر اپلیکیشن های محبوب مانند اینستاگرام، تلگرام و واتساپ ایجاد کند. علاوه براین، راهی برای کسب در آمد فراهم کرده که بسیار ساده است.

در واقع کاربران با کمی تلاش و گذراندن وقت به راحتی می توانند مبلغ مناسبی از این برنامه دریافت کنند و در کنار آن، از فضای جذاب برنامه لذت ببرند.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.