نویسنده: بازی مگ شنبه، 22 ارديبهشت 1403
ساعت 20:21

فعالسازی تلگرام پرمیوم در ایران

تلگرام پرمیوم

3 از 5

تلگرام پرمیوم یا Telegram Premium نسخه غیر رایگان تلگرام است که کاربردها و ویژگی‌های خاصی  مانند عکس پروفایل متحرک، مدیریت چت، حذف تبلیغات و دانلود سریعتر فایل‌ها و … را به کاربران خود به بهترین شکل ارائه می‌دهد.

تلگرام با معرفی نسخه پریمیوم خود، یک سری قابلیت‌های خاص و اضافه را فقط برای کاربرانی قرار می دهد که به طور ماهانه یا سالانه، هزینه‌ای را به شرکت تلگرام پرداخت می‌کنند. پس قطعا یکی از راه های درآمد مدیران این شرکت از طریق نسخه پرمیوم این اپلیکیشن جذاب است.

با وجود فیلترهایی که در ایران برای استفاده از تلگرام وجود دارد اما افراد همچنان این اپلیکیشن را مناسب ترین راه برای ارتباط با دوستان خود می‌دانند.

اما حالا سوال اصلی اینجاست:

چگونه تلگرام پرمیوم فعلاسازی می شود؟

قطعا برای فعالسازی نسخه پرمیوم تلگرام نیاز به پرداخت دلاری است. که متاسفانه این امکان برای ایرانیان وجود ندارد که با کارت های بانکی خود بتوانند پرداخت های دلاری انجام دهند.

اما همیشه روش هایی برای این مشکلات هست ?

 

ویزا کارت مجازی برای پرداخت آنلاین دلاری

ویزا کارت مجازی یکی از کارت‌های اعتباری معتبر است که با آن می‌توانید در درگاه هایی که امکان استفاده برای پرداخت‌های  آنلاین اینترنتی دارند را، انجام دهید.

ویزا کارت امریکایی با ارز دلار آمریکا صادر شده و فقط برای پرداخت دلاری و در سایت و اپلیکیشن‌های آمریکایی مانند تلگرام از این نوع کارت می‌توان استفاده کرد.

بهترین روش دریافت ویزا کارت

ویزا کارت مجازی آمریکایی، برای خریدهای اینترنتی بین المللی است که توسط این کارت می‌توانید از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین که دارای درگاه Visa هستند، خرید انجام دهید.

ویزا کارت چیست و چگونه در ایران تهیه کنیم

این کارت‌ها به صورت مجازی هستند نه فیزیکی، یعنی بعد از خرید ویزا کارت مجازی آمریکایی ، مشخصات کارت به صورت آنی برای شما از طریق پیامک ارسال می‌شود و از همان موقع به مدت 6 ماه بعد قابل استفاده است.

 کارت مجازی استیگان تصویر 2

مزایا و کاربرد ویزا کارت مجازی در سایت استیگان

  • انجام پرداخت‌های بین المللی
  • مناسب‌ترین کارمزد
  • تحویل در سریع ترین زمان ممکن
  • پرداخت در سایت‌های خارجی
  • امکان پرداخت آنلاین بدون محدودیت
  • صدور با اعتبار مشخص
  • امکان خرید حضوری با مراجعه به دستگاه‌های کارت‌خوان در بیشتر کشورهای دنیا
  • خرید محصول یا خدمات مختلف از سایت‌های خارجی مختلف
  • انتقال پول به سایر حساب‌های بین‌المللی
  • پرداخت آزمون‌های بین المللی مثل تافل، آیلتس، دولینگو و …
  • قابلیت اتصال به کیف پول الکترونیک
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به تعیین وقت سفارت آمریکایی، کانادا و انگلیس

 

قیمت  ویزا کارت های مجازی چقدر است؟

قیمت و ارزش کارت‌های ویزا مجازی به شرح زیر است:

  • ۵۰ دلاری
  • ۲۶۰ دلاری
  • ۵۱۵ دلاری
  • ۹۲۵ دلاری

 

خرید تلگرام پرمیوم ارزان

اگر به هر دلیلی امکان استفاده از ویزا کارت مجازی را ندارید، همچنان راه حل دیگری وجود دارد، به راحتی می‌توانید در سایت استیگان از یکی از پلن های 1 ماه، 3 ماهه و 1 ساله برای اکانت تلگرام خود نسخه پرمیوم تهیه کنید.

تلگرام پریمیوم یک نسخه بهبود یافته از تلگرام است که ویژگی‌ها و امکانات اضافی به کاربران ارائه می‌دهد. این نسخه ویژه تلگرام به عنوان تلگرام پریمیوم شناخته می‌شود و در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که مایل به دسترسی به ویژگی‌های اختصاصی هستند.

قیمت تلگرام پرمیوم

شرکت استیگان درحال حاضر پایین ترین سود را در بین رقبا دارد، شما با یکبار مقایسه به این نتیجه خواهید رسید که هم از بابت قیمت و هم پشتیبانی می‌توانید با خیال راحت از استیگان خرید کنید.

قیمت اکانت سه‌ماهه تلگرام پرمیوم 11.99 دلار، قیمت اکانت 6 ماهه 15.99 دلار و اکانت 12 ماهه 28.99 دلار است که بر اساس قیمت روز محاسبه‌شده و به شما با کمترین کارمزد ارائه می‌گردد.

برای دریافت اکانت پرمیوم تلگرام از اُستیگان تنها کافی است ID تلگرام خود را در صفحه خرید وارد کنید و سپس بین 1 تا 24 ساعت کاری بعد، شما تلگرام پرمیوم خواهید داشت.

امکانات و ویژگی‌های تلگرام پرمیوم

  • عکس پروفایل متحرک
  • افزایش ظرفیت‌ها
  • سرعت دانلود بالاتر
  • تبدیل صوت به متن
  • آیکون و نشان های ویژه
  • مدیریت چت بهتر
  • حذف تبلیغات
  • استیکرهای سفارشی شده
  • قابلیت رزرو 20 لینک به جای 10 لینک
  • قابلیت پین کردن 10 چت در صفحه اصلی که این عد برای بقیه افراد 5 هست

نبود تبلیغات

با دانلود نسخه پریمیوم برای همیشه از شر تبلیغات‌ گاه وبی گاه تلگرام راحت می‌شوید و با نصب تلگرام پریمیوم، دیگر شاهد هیچ تبلیغاتی نخواهید بود.

افزایش ظرفیت‌ها

در تلگرام پرمیوم می‌توانید فایل‌هایی با حجم ۴ گیگابایت را هم به راحتی آپلود کنید. علاوه بر این، در نسخه رایگان تلگرام، حداکثر ظرفیت گروه‌ها ۵ هزار نفر است.

استیکرهای سفارشی شده

با دانلود تلگرام پریمیوم، استیکرهای بیشتری با قابلیت سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بالا بودن سرعت دانلود

شما می‌توانید دقیقا با سرعت دانلود بسته اینترنت خود، فایل‌ها را در زمان کمتری دانلود کنید.

تبدیل صوت به متن

این برنامه، گفتار شما را در لحظه تایپ کرده و در قالب یک پیام متنی به مخاطب ارسال می‌کند.

 پرمیوم استیگان تصویر 3

تلگرام پرمیوم از گوگل پلی

برای خرید تیک آبی تلگرام یا پرمیوم سازی اکانت خود روش‌های مختلفی وجود دارد.می‌توان از طریق گیفت کارت گوگل پلی اقدام کرد که هزینه نسبتا بیشتری دارد و مستلزم خرید شماره مجازی تلگرام است.

در این حالت بعد از خرید شماره مجازی، داخل تلگرام به قسمت تنظیمات رفته و گزینه تغییر شماره تلفن (Change phone number) را انتخاب کنید. شماره مجازی را وارد کرده و پیش بروید.

پس از تغییر شماره در قسمت تنظیمات تلگرام با گزینه جدیدی به نام تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) مواجه می شوید، آن را انتخاب کنید.

از منوی باز شده اشتراک مورد نظر را انتخاب کرده و گوگل پی (Google Pay) را انتخاب کنید و با استفاده از گیفت کارت خود تراکنش را نهایی کنید.و در انتها شماره تلگرام خود را به شماره قبلی و اصلی خود تغییر دهید.

روش دیگری نیز برای پرمیوم سازی اکانت و دور زدن محدودیت تلگرام برای شماره های ایرانی وجود دارد.

چندی پیش تلگرام یک نسخه از اپلیکیشن خود را انتشار داد که میبایست از وبسایت خود تلگرام دانلود می کردید، این نسخه نسبت به نسخه گوگل پلی تفاوت های داشت.

این نسخه مسقیما از داخل خود تلگرام آپدیت میشد و محدودیت های کمتری رو محتوا های کپی رایت دار داشت. این نسخه بدلیل نداشتن کارمزد پرداخت گوگل نسبت روش قبلی ارزان تر هست.

کلام آخر

تلگرام یکی از ایمن‌ترین اپلیکیشن‌ها و راه‌های ارتباطی بین افراد مختلف است. این اپلیکیشن کاربردی برخلاف اکثر رقبای خود، به شرکت بزرگتری متصل نبوده و این موضوع، آن را ایمن‌تر نیز می‌کند.

سال‌های زیادی است که تلگرام در ایران بسیار محبوب شده و افراد بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند حتی با وجد تحریم ها و فیلترها در ایران.

تلگرام به دلیل ارائه ایده‌های تازه و کیفیت بالا، به سرعت در سرتاسر جهان محبوب شد بطوری که امروزه در فروشگاه‌های اپلیکیشن مثل اپ استور و گوگل پلی، در رتبه‌های بالای دانلود قرار گرفته است.

علاوه بر این موارد تلگرام با ارائه اکانت تلگرام پریمیوم، قدمی بزرگ در بهبود اپلیکیشن خود برداشته و سعی در رفع همه نیازهای کاربران امروزی دارد. از آپلود فایل ۴ گیگابایتی تا امکان استفاده از استیکرهای شخصی و اختصاصی.

استفاده از تلگرام پریمیوم را به کسانی که از طریق تلگرام کسب و کار خود را مدیریت می‌کنند و می‌توانند از این طریق محصولات خود را تبلیغ کنند یا افرادی که روزانه ساعت‌های زیادی را با این اپلیکیشن سر و کار دارند، بسیار پیشنهاد می‌کنیم.

خوشبختانه پلن یک ماهه تلگرام وجود دارد که شما برای امتحان از این سرویس استفاده کنید و اگر نتیجه ی خوبی برای کسب و کار شما داشت آن را تمدید کنید.

البته تمام مشتریان در استیگان این موضوع را ثابت کردند که خرید اشتراک تلگرام پرمیوم کار منطقی و مفیدی است.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.