نویسنده: بازی مگ دوشنبه، 11 تیر 1403
ساعت 10:38

آشنایی با هتل بلدیبی بیچ آنتالیا و امکانات آن

0 از 5

انتخاب و رزرو هتل مناسب در سفرهای خارجی اهمیت زیادی دارد، به‌خصوص اگر اولین تجربه شما از سفر به آن شهر باشد. اقامتگاه مناسب تا حد زیادی راحتی شما در سفر را تضمین می‌کند. آنتالیا یکی از شهرهای توریستی است که همه‌ساله گردشگران زیادی از ایران به آن سفر می‌کنند. این شهر توریستی گزینه‌های زیادی برای اقامت دارد که هتل بلدیبی بیچ آنتالیا یکی از آن‌ها است. این هتل زیبا با امکانات خوب، در تمام ایام سال پذیرای مسافران است و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌کند. برای آشنایی با امکانات و خدمات این هتل با ما همراه باشید.

معرفی هتل بلدیبی بیچ آنتالیا

هتل بلدیبی بیچ یکی از هتل‌ های آنتالیا با 3 ستاره است که در 100 متری ساحل مدیترانه قرار دارد و جزو اقامتگاه‌های ساحلی این شهر محسوب می‌شود. این هتل تنها 15 کیلومتر با مرکز شهر کمر و 30 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و جزو مجهزترین هتل های این منطقه با امکانات رفاهی متنوع و باکیفیت محسوب می‌شود. این هتل در مجاورت پارک ساحلی بلدیبی قرار دارد و تنها با 1 دقیقه پیاده‌روی به این پارک خواهید رسید و می‌توانید انواع تفریحات آبی را در آن تجربه کنید.

این هتل از لحاظ قیمتی جزو هتل های میان‌رده و اقتصادی محسوب می‌شود که از این نظر هم مورد توجه گردشگران است و اقامت در آن متقاضیان زیادی دارد. نزدیکی به دریا یکی از مهم‌ترین امتیازات این هتل به‌شمار می‌رود و علاوه‌بر امکان انجام تفریحات آبی، منظره بی‌نظیری را نیز برای آن ایجاد کرده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلدیبی بیچ

اگر قصد رزرو هتل در آنتالیا برای سفری راحت و بدون دغدغه را دارید، هتل بلدیبی بیچ پیشنهاد ما به شما است، زیرا تمام امکاناتی که برای سفری راحت به آن نیاز دارید را می‌توانید در این هتل پیدا کنید. پذیرش این هتل 24ساعته است و در هر ساعت از شبانه‌روز که به آنتالیا برسید، هماهنگی‌های لازم جهت اقامت شما در اتاق‌ها انجام خواهد شد. به‌محض رسیدن به هتل از شما استقبال می‌شود تا اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

در طول مدت آماده‌سازی اتاق‌ها، می‌توانید در لابی استراحت کنید و از میز تور گردشگری، برنامه‌های گردشگری هتل را ببینید و درصورت تمایل، آن‌ها را برای تفریحات خود رزرو کنید. لابی این هتل مجهز به وای‌فای رایگان و پرسرعت است که به‌محض ورود به هتل می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. این هتل دارای امکاناتی مانند خشک‌شویی، لباس‌شویی و اتوشویی است که با پرداخت هزینه می‌توانید از آ‌ن‌ها نیز استفاده کنید. اگر با خودروی شخصی به آنتالیا سفر کرده باشید، امکان استفاده از پارکینگ رایگان هتل هم وجود دارد.

images 1719739098 668122daadba7

از مزایای این هتل می‌توان به اتاق‌های ویژه برگزاری جلسات کاری مانند اتاق کنفرانس اشاره کرد. این فضا برای مسافرانی که با هدف سفر کاری به آنتالیا سفر می‌کنند، یک امتیاز مهم محسوب می‌شود تا امکان برگزاری جلسات کاری در محل اقامت خود را داشته باشند. در محل برگزاری جلسات، امکاناتی مانند دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا برای ارتباط با همکاران مشکلی نداشته باشند. از دیگر امتیازات این هتل می‌توان به تسلط کارکنان و پرسنل به چندین زبان اشاره کرد؛ ترکی استانبولی، عربی، انگلیسی و فرانسوی ازجمله زبان‌هایی است که پرسنل این مجموعه به آن‌ها تسلط دارند.

در این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. کافی است بعد از رزرو بلیط هواپیما آنتالیا، زمان رسیدن به مقصد را به هتل اعلام کنید تا سرویس اختصاصی در زمان ورود به آنتالیا پذیرای شما باشد.

امکانات تفریحی هتل بلدیبی بیچ

هتل بلدیبی بیچ آنتالیا از امکانات رفاهی خوبی نیز برخوردار است که ازجمله آن‌ها می‌توان به استخر روباز اشاره کرد که به‌صورت فصلی دایر است و امکان استفاده از آن برای تمام سنین وجود دارد. علاه‌بر استخر، ساحل مشهور بلدیبی نیز تنها یک دقیقه با هتل فاصله دارد که در تمام ایام سال می‌توانید به آن مراجعه کنید. در اطراف این هتل باغی زیبا واقع شده است که برای پیاده‌روی نیمروزی می‌توانید از فضا و آب‌وهوای خوب آن بهره ببرید. تراس‌های این هتل چشم‌اندازی رو به دریا و باغ دارند که در تمام آن‌ها میز و صندلی موجود است و امکان سرو چای و قهوه در آن‌ها وجود دارد.

از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌توان به اتاق ماساژ اشاره کرد. حمام عمومی، حمام ترکی، اسپا و مرکز سونا از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند. در محوطه ساحلی این هتل هر شب موسیقی زنده پخش می‌شود و در کنار مردم محلی می‌توانید به رقص و پایکوبی بپردازید. این هتل رستوران و کافی‌شاپ نیز دارد که انواع غذاهای محلی و بین‌الملی در آن سرو می‌شوند.

اتاق‌های این هتل مجهز و کامل هستند و هرآنچه که برای اقامتی راحت به آن نیاز دارید را در خود دارند. ازجمله این امکانات می‌توان به کتری برقی، میزکار، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی اشاره کرد. علاوه‌بر لابی، تمام اتاق‌های هتل نیز مجهز به وای‌فای پرسرعت هستند که بدون محدودیت می‌توان از آن استفاده کرد.

images 1719739098 668122dab1877

رزرو بهترین هتل های آنتالیا به‌سادگی در فلای تودی

آنتالیا شهری توریستی است و اگر به‌موقع برای رزرو هتل های آن اقدام نکنید، احتمال اینکه ظرفیت‌ آن‌ها در زمان سفر پر شده باشد، بسیار زیاد است. برای جلوگیری از این مشکل بهتر است رزرو هتل آنتالیا را از چند هفته قبل و پیش از خرید بلیط هواپیما آنتالیا انجام دهید تا دغدغه‌ای بابت اقامتگاه و محل استراحت خود نداشته باشید. هتل بلدیبی بیچ آنتالیا یکی از مکان‌هایی است که برای اقامت در این شهر می‌توانید انتخاب کنید. همان‌طورکه گفته شد، این هتل امکانات خوبی دارد و برای سفری راحت و به‌یادماندنی گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. رزرو این هتل و دیگر هتل های آنتالیا را می‌توانید از طریق فلای تودی و تنها با چند کلیک ساده انجام دهید. به‌علاوه، درصورت بروز مشکل حین رزرو می‌توانید با کارشناسان فلای تودی نیز در ارتباط باشید.

رفقا قاعدتا این مطلب ریپورتاژ آگهی هستش و ربطی به ما نداره !

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.