نویسنده: بازی مگ دوشنبه، 11 تیر 1403
ساعت 18:22

خرید اکانت پرمیوم خارجی با تضمین قیمت و گارانتی

5 از 5

کم کم پیدا کردن سایتی که نیازی به خرید اکانت پرمیوم یا اشتراک نداشته باشد به کار سختی تبدیل شده است. از سایت‌های معروف خبری گرفته تا شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند توییتر یا همان ایکس، گزینه اشتراک با پرداخت هزینه ماهانه برای دستیابی به تجربه متفاوت و بهتر نسبت به نسخه رایگان، تبدیل به یک امر عادی شده است.

خرید اکانت پرمیوم تمام سایت های خارجی از آی گیم

البته مزایایی که در ازای خرید این اشتراک دریافت می‌کنید، قطعا ارزش آن را دارد. از حذف تبلیغات گرفته تا قابلیت‌های پیشرفته و محتوای انحصاری، همگی کاربران را مشتاق به خرید اکانت پرمیوم سایت ‌های خارجی و برنامه‌های مختلف از بهترین سایت خرید اکانت پرمیوم می‌کند.

خرید انواع اکانت‌های پرمیوم از معتبرترین سایت خرید اکانت

سایت‌های مختلف، اکانت‌های پرمیوم متفاوتی را بر اساس نوع کاربری ارائه می‌دهند. پلتفرم‌های استریمینگ مانند نتفلیکس و هولو اشتراک‌های پرمیوم برای فیلم‌ها و سریال‌های انحصاری ارائه داده و تجربه سینمایی را در منزل شما به ارمغان می‌آورند. بعضی از سایت‌ها هم سرویس‌های میزبانی فایل ارائه می‌کنند. برای افراد حرفه‌ای و خلاق، سرویس‌های پرمیوم میزبانی فایل مانند سایت دراپ‌باکس فضای ذخیره‌سازی زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این سایت‌ها دارای قابلیت‌های پیشرفته به اشتراک‌گذاری فایل نیز هستند.

پلتفرم‌های گیمینگ هم برای تجربه بهتر کاربران خود، سرویس‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌اند که با خرید اکانت پرمیوم می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. علاقه‌مندان به گیمینگ می‌توانند با خرید حساب‌های پرمیومی مثل پلی‌استیشن پلاس، امکان انجام بازی به صورت مولتی‌پلیر را آزاد کرده و به بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌های انحصاری دسترسی داشته باشند. نوع دیگری از اکانت‌های پرمیوم هم مربوط به پلتفرم‌های آموزشی می‌شوند؛ پلتفرم‌هایی مانند Skill Share دارای بخش پرمیومی هستند که کتابخانه عظیمی از دوره‌های آموزشی مختلف را برای کاربران ارائه کرده و آن‌ها را قادر به یادگیری آسان مهارت‌های مختلف می‌کنند.

خرید اکانت پرمیوم از سایت آی‌گیم با پشتیبانی تلفنی و آنلاین

هنگام خرید اکانت پرمیوم باید توجه کرد که فروشگاه اینترنتی مورد نظر، دارای درگاه پرداخت قانونی و نماد اعتماد الکترونیک باشد زیرا خرید از منابع نامعتبر می‌تواند منجر به بسته شدن حساب شما بعد از مدتی شود. سایت آی‌گیم با ارائه سرویس‌های گوناگون به صورت قانونی، یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه خرید اکانت پرمیوم و سایر خدمات مانند فروش گیفت کارت و پول درون بازی‌های مختلف است.

images 1708420588 65d46deca4a0d

آموزش و یادگیری زبان با خرید اکانت پرمیوم

شما به راحتی و با خیال راحت می‌توانید در کمترین زمان ممکن، اکانت پرمیوم هر سایتی را که می‌خواهید با کمترین قیمت و به صورت قانونی خریداری کنید. حساب‌های پرمیومی مثل نتفلیکس، اسپاتیفای، اپل موزیک، دیزنی پلاس، تلگرام پرمیوم، گرامرلی، دولینگو و ... تنها برخی از گزینه‌های قابل خرید از این سایت هستند. در ادامه به مزایای مختلفی که با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای و گرامرلی نصیب کاربران می‌شود، اشاره خواهیم کرد.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای تمام پلن ها با تضمین قیمت در ایران

اسپاتیفای یکی از بهترین سرویس‌های استریم موزیک در دنیا با داشتن بیش از 100 میلیون آهنگ در فهرست خود است. کاربران می‌توانند به صورت رایگان از سرویس‌های آن بهره ببرند ولی در عوض با محدودیت‌هایی مانند تبلیغات مواجه خواهند شد. با خرید اکانت اسپاتیفای individual فوری کاربران می‌توانند علاوه بر حذف این تبلیغات مزاحم، از قابلیت‌های دیگری هم بهره ببرند. در نسخه رایگان شما تنها قادر به گوش دادن به آهنگ‌ها در حالت شافل هستید، ولی با نسخه پرمیوم می‌توانید به هر ترتیبی که می‌خواهید به آهنگ‌ها گوش کنید. همچنین می‌توانید هر آهنگی را که می‌خواهید به راحتی رد کنید یا به یک آهنگ، چندین بار پشت سر هم گوش کنید.

در نسخه رایگان شما نمی‌توانید با بهترین کیفیت که 320 kbps است، به آهنگ‌های خود گوش کنید. اگر از کسانی هستید که اسپیکر یا هدفون‌های باکیفیت دارند، با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید با بهترین کیفیت به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش دهید. امکان دانلود کردن آهنگ‌ها برای گوش دادن در حالت آفلاین هم از دیگر مزایای حساب پرمیوم محسوب می‌شود. با توجه به نیاز خود بر اساس مدت زمان و نوع اشتراک فردی یا خانوادگی، می‌توانید به خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای از سایت آی‌گیم بپردازید.

خرید اکانت پرمیوم گرامرلی با رسید خرید و گارانتی

گرامرلی یک دستیار نوشتاری است که به کاربران خود کمک می‌کند تا دستور زبان، املا و سبک نوشتاری خود را بهبود دهند. این نرم‌افزار دارای دو نسخه رایگان و پرمیوم بوده که در سال 2009 عرضه شده است. با اینکه نسخه رایگان این ابزار دارای قابلیت‌های مناسبی است، ولی با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی grammarly ارزان است که کاربران می‌توانند به ابزارهای پیشرفته‌تری دسترسی داشته باشند.

images 1708420588 65d46deca75e7 

بررسی‌کننده سرقت ادبی، واژه‌نامه پیشرفته و پیشنهادهای نوشتاری پیشرفته تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

خرید اشتراک سایت های خارجی با پشتیبانی، تضمین قیمت ورسید خرید

خرید اکانت پرمیوم ابزارها و پلتفرم‌های مختلف، بهترین روش برای استفاده کامل از ویژگی‌های پیشرفته آن‌ها است. کاربران علاقه‌مند به استریم ویدئو و آهنگ و یا کسانی که علاقه‌مند به استفاده کامل از امکانات سایت‌های آموزشی مانند گرامرلی یا کدآکادمی دارند، می‌توانند با صرف هزینه‌ای معقول، حساب پرمیوم این سایت‌ها را تهیه کرده و از قابلیت‌هایی مانند محتوای باکیفیت و انحصاری، حذف تبلیغات و ... بهره‌مند شوند. سایت iGame با بهترین قیمت و پشتیبانی کامل، آماده تهیه اکانت پرمیوم تمام سایت‌ها با روش قانونی و سریع است.

توجه: مطلب در بخش ریپورتاز آگهی در قالی سفارش مقاله درج شده و ارتباطی با مختوای مورد تایید بازی مگ نداره

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.