نویسنده: بازی مگ سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعت 09:59

محبوب ترین شخصیت های کلش آف کلنز

2.33 از 5

در بازی کلش آف کلنز، شخصیت های مختلفی وجود دارند که هرکدام دارای داستان و پیشینه مخصوص به خود هستند. اینکه کدام یکی از این کاراکترها به نسبت دیگری محبوب تر است، یک موضوع کاملا شخصی می باشد و می تواند برای هر فرد متفاوت باشد. اما با توجه به تریلرها و همچنین طراحی فوق العاده برخی از کاراکترها، می توان برخی از آنها را به نسبت سایرین محبوب تر دانست. در این مقاله به سراغ معرفی محبوب ترین شخصیت های کلش آف کلنز خواهیم رفت و بررسی کوتاهی در مورد آنها خواهیم داشت.

شخصیت های محبوب کلش آف کلنز کدام یک محبوب تر هستند؟

در بازی کلش آف کلنز شما با داشتن نیروهای مختلف و همچنین قهرمانان مختلف، می توانید اقدام به بازی نمایید. در اصل این شخصیت ها به گونه ای هستند که در کنار قدرت های بسیار زیاد، به دلیل طراحی جذابی که دارند در بین کاربران معروف هستند و از این شخصیت ها بیشتر در تریلرها و انیمیشن های موجود برای این بازی استفاده می شود.

به این نکته توجه کنید که شما می توانید با به دست آوردن جم های بازی کلش به روش های رایگان و یا خرید در ارتقا سریعتر قهرمانان و شخصیت های کلش آف کلنز از سایر بازیکنان جلو بیفتید. 

شخصیت هوگ رایدر

یکی از محبوب ترین و بهترین شخصیت های موجود در بازی کلش آف کلنز، هوگ رایدر است. این کاراکتر که سوار بر حیوان دست آموز خود می تواند از دیوارها عبور کند و به راحتی به ادوات دفاعی حمله کند. به دلیل ماهیت کمدی و جذابی که این کاراکتر دارد، توانسته است به سرعت در بین کاربران جا خوش کند. این نیرو در ساختمان نیروهای دارک اکسیر ساخته می شود و شخصیت بسیار جذابی دارد که در بسیاری از تریلرها شاهد آن هستیم.

شخصیت ویزارد

یکی از کاراکترهای محبوب در بازی کلش آف کلنز، شخصیت ویزارد می باشد که به عنوان یک جادوگر مو بلند و جذاب شناخته می شود. این کاراکتر از نیروهای قدیمی این بازی به حساب می آید و به دلیل استفاده شدن از آن بر روی برج های جادوگر و همچنین به عنوان یک نیروهای حمله ای مخرب، بسیار محبوب است. از این کاراکترها در تریلرها و انیمیشن های ساخته شده برای این بازی نیز بسیار استفاده شده است و به عنوان یکی از محبوب ترین های موجود در بازی شناخته می شود.

شخصیت گرین گابلین یا گابلین

یکی از موجوداتی که همیشه ضعیف بودن و شکست خوردن او را در تریلرها می توانید مشاهده کنید، شخصیت گابلین می باشد که به عنوان یک نیروی تهاجمی در این بازی شناخته می شود. این شخصیت می تواند با خراب کردن ادواتی چون منابع یا منابع ذخیره سازی می تواند مقدار زیادی اکسیر و دارک اکسیر و حتی طلا برای شما جمع آوری کند. این کاراکتر نیز در بین محبوب ها قرار دارد و همیشه کلش آف کلنز تصاویر خنده دار زیادی را از آن به تصویر می کشد.

شخصیت بربر کینگ یا شاه بربر

شاه بربر به عنوان اولین قهرمان بازی کلش آف کلنز نیز شناخته می شود که جذابیت های زیادی دارد. این شخصیت اکنون شاهد کاستوم و اسکین های مختلفی است که به همین دلیل توانسته است، بیش از قبل نیز محبوب تر به نظر برسد. در اصل این شخصیت یک قهرمان است و شما می توانید شاهد حضور او در تریلرهای مختلف باشید. از طرفی به دلیل قابلیت هایی که این شخصیت در وارها، مخصوص کلن وار به شما می دهد، توانسته است به سرعت در بین بازیکنان محبوب شود.

images 1722942327 66b203771507a

شخصیت ملکه یا کویین

اگر به دنبال یک کاراکتر محبوب و مونث در بازی کلش آف کلنز هستید، حتما نام کویین را خواهید شنید. این شخصیت قدرت بالایی در تخریب دارد و در بین کاراکترهای محبوب این بازی قرار می گیرد. این کاراکتر یک قهرمان است و شما می توانید جنگ آوری های او را در تریلرهای مختلف مشاهده کنید. از طرفی این کاراکتر اکنون اسکین های زیادی را دارد و به همین دلیل هر روزه به محبوبیت آن در بین طرفداران اضافه می گردد. از طرفی این قهرمان به دلیل قدرت بسیار خوبی که دارد، همیشه در وارها و جنگ های مهم شرکت  داده می شود.

شخصیت مرموز پکا

هنوز کسی تاریخچه شکل گیری کامل این شخصیت محبوب را نمی داند. اما پکا به عنوان یکی از قدیمی ترین و قوی ترین نیروهای موجود در کلش آف کلنز شناخته می شود که قدرت تخریب بالایی دارد. این شخصیت که یک زره بسیار قدرتمند را با خود حمل می کند. اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های این بازی شناخته می شود و قدرت تخریب بسیار زیادی دارد. همچنین به دلیل طراحی خاص این کاراکتر از آن در کارتون ها و تریلرهای مختلف این بازی بسیار استفاده می شود.

دراگون یا اژدها

اگر بخواهیم یکی دیگر از شخصیت های محبوب این بازی را نام ببریم، باید به سراغ دراگون برویم. این کاراکتر به دلیل ماهیت خاص و قدرتمندی که دارد می تواند کارهای مختلفی را برای شما انجام دهد. این در حالی است که دراگون کاربردهای زیادی در نبردهای هوایی دارد و می تواند دشمنان شما را تار و مار کند. از این کاراکتر در تریلرهای مختلف نیز استفاده می شود و همین موضوع می تواند ماهیت آن را شکل دهد.

شخصیت جاینت

غول های بی شاخ و دمی که وظیفه تخریب را برعهده دارند، باید بسیار خشن باشند، اما جاینت ها در این بازی بسیار جذاب و مظلوم به نظر می رسند. در اصل جاینت یکی از نیروهای قدیمی بازی کلش آف کلنز محسوب می شود که می تواند به دلیل ماهیت جذابی که دارند، مورد استقبال بازیکنان مختلف قرار بگیرد. این شخصیت از زمان عرضه کلش حضور داشته  و اکنون به یکی از پایه های ثابت  در تریلرها و تیزرهای این مجموعه شناخته می شود که حتما آن را مشاهده کرده اید.

images 1722942327 66b203771c428

شخصیت نایت ویچ

به عنوان یک جادوگر که توانایی زنده کردن مردگان را دارد، نایت ویچ نیز می تواند در این لیست قرار بگیرد. این شخصیت بعد از معرفی فاز دوم کلش آف کلنز رونمایی شد و از همان زمان تاکنون با باز طراحی های مختلفی که داشت، توانست در لیست شخصیت ها و کاراکترهای محبوب این بازی قرار بگیرد. در اصل نایت ویچ یک جادوگر قدرتمند است که در تریلرها با نیروها و اسکلت های دوست داشتنی خود ظاهر می شود و همیشه یکی از شخصیت های جالب و تاثیرگذار نیز شناخته می شود.

سخن پایانی

انتخاب یک شخصیت به عنوان محبوب ترین کاراکتر در بازی کلش آف کلنز کار بسیار سختی است. به همین منظور تلاش کرده ایم تا لیست کاملی از این شخصیت ها را گردآوری و در اختیار شما قرار دهیم. هرکدام از این شخصیت ها دارای داستان ها و زندگی نامه مخصوص به خود هستند که می توانند داستان این بازی را برای شما قابل فهم تر و جذاب تر کنند.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.