نویسنده: بازی مگ شنبه، 10 شهریور 1403
ساعت 14:53

با خرید جم اتوماتیک در ارزون جم دیگر نگران هک شدن نباشید!

1 از 5

یکی از نگرانی‌های گیمرها در زمان خرید جم یا هر محصول دیگر، هک شدن یا از دست دادن اکانت‌شان است اما ارزون جم این مشکل را با به وجود آوردن امکان خرید جم اتوماتیک برطرف کرده است. در ارزون جم با خرید جم اتوماتیک نیازی نیست تا اطلاعات اکانت‌تان را در اختیار شخص دیگری قرار دهید در ادامه با بازی مگ همراه شوید تا به معرفی این محصول بپردازیم.

جم اتوماتیک چیست؟

قبل از خرید جم اتوماتیک، بهتر است با این محصول در ارزون جم آشنا شوید. باید توجه کنید که این آیتم کاملا با محصولات دیگر فروشگاه ارزون جم متفاوت است.

برای خرید خودکار جم، تنها کافی است تا آیدی بازی را وارد کنید و جم ها به شکل آنی به اکانت‌تان اضافه می‌شود. خرید اتوماتیک نیازی به ورود رمز عبور ندارد و به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. هر تعداد جمی که خریداری کنید، در همان لحظه پس از خرید به اکانت‌تان اضافه می‌شود.

چرا با خرید جم اتوماتیک هک نمی‌شویم؟

بازیکنان ایرانی به دلیل تحریم‌های مختلفی که بر علیه‌شان اعمال شده است، نمی‌توانند به شکل مستقیم از داخل فروشگاه بازی جم مورد نیازشان را خریداری کنند.در حال حاضر اگر وارد فروشگاه بازی شوید نمی‌توانید جم مورد نظرتان را انتخاب کرده و خریداری کنید.

images 1725090045 66d2c8fd61d60

اگر بازی هم این اجازه را به شما بدهد، باید در مرحله بعد به شکل دلاری خرید‌تان را انجام دهید و امکان پرداخت ریالی نخواهید داشت.

از این رو سایت هایی به وجود آمدند تا بعنوان پرداخت یار خرید های درون برنامه را انجام دهند اما برخی از این سایت‌ها از امنیت لازم و کافی را ندارند واکانت شما را به خطر می‌اندازند.

گاهی اوقات ممکن است شما سایت ها با وعده جم رایگان یا ارزان شما را به سمت خود بکشند اما در واقع یک فرد هکر پشت این سایت ها باشد. که شما با در اختیار گذاشتن اطلاعات اکانت بازی‌تان به شخص خریدار و سازنده سایت ممکن است هک شوید یا تبر بخورید.

این کار اصلا امن نیست و ممکن است باعث شود اکانت خود را از دست بدهید. همچنین امکان دسترسی به اطلاعات مختلف از طریق اکانت بازی وجود دارد و یک هکر می‌تواند اطلاعات شخصی و حساب بانکی شما را از طریق اکانت بازی‌تان به دست آورد. تمام این اطلاعات را برای شما شرح دادیم تا بدانید با خرید عادی جم چگونه امکان هک شدن وجود دارد و خرید جم اتوماتیک چگونه جلوی این اتفاق را می‌گیرد.

خرید جم اتوماتیک؛ راحت‌ترین روش خرید ارزان جم

همانطور که فهمیدید، خرید جم اتوماتیک تنها کاری است که می‌توانید برای جلوگیری از هک شدن انجام دهید. در واقع پس از این که رمز عبور خودتان را به شخص نامعتبری تحویل می‌دهید، دیگر امکان جلوگیری از هک شدن اکانت را نخواهید داشت. تنها در صورتی می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید که به سرعت رز عبورتان را به طور کل تغییر دهید. پس از آن هم در صورت معتبر بودن مجموعه، سفارش شما با تاخیر انجام می‌شود و جم خریداری‌شده را پس از گذشت یک زمان زیاد دریافت می‌کنید.

images 1725090045 66d2c8fd6a2dd

در خرید جم اتوماتیک از ارزون جم، هیچ کدام از این اتفاقات رخ نمی‌دهند. ارزون جم امکان خرید جم اتوماتیک را برای شما فراهم کرده است تا از این طریق بتوانید بدون نیاز به دادن رمز عبور به اشخاص دیگر، خرید خودتان را انجام دهید. این خرید کاملا به شکل رسمی و از فروشگاه خود بازی انجام می‌شود و امنیت کامل دارد.

در نتیجه خرید جم اتوماتیک راحت‌ترین روش خرید جم فری فایر یا هر جم بازی دیگری دست. در ارزون جم می‌توانید به این امکان دسترسی داشته باشید و تنها با وارد کردن آیدی و قیمتی بسیار پایین، جم مورد نظرتان را به امن‌ترین حالت ممکن خریداری کنید.

مزایای خرید جم اتوماتیک ارزون جم

قیمت ارزان جم اتوماتیک

ارزون جم تمام محصولات از جمله جم اتوماتیک را با پایین‌ترین قیمت به فروش می‌رساند.

شارژ فوری اکانت فری فایر

با خرید جم اتوماتیک حساب‌تان به شکل آنی شارژ می‌شود.

امنیت بسیار بالا

خرید جم اتوماتیک به دلیل این که به رمز عبور نیاز ندارد، از بالاترین امنیت برخوردار است.

پشتیبانی آنلاین ارزون جم

ارزون جم دارای پشتیبانی آنلاین است تا تمام مشکلات شما را در زمینه خرید جم اتوماتیک برطرف کنند.

قیمت ارزان جم فری فایر اتوماتیک

در زمان خرید جم اتوماتیک هم مانند تمام محصولات دیگر از ارزون جم، با ارزان ترین قیمت ممکن مواجه خواهید شد. ارزون جم با این هدف تاسیس شده است تا محصولات بازی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن در دسترس بازیکنان ایرانی قرار دهد. بازیکنان ایرانی به دلیل قیمت دلار و نوسانات مختلف آن نمی‌توانند محصولات را به شکل به صرفه همانند بازیکنان تمام جهان خریداری کنند. ارزون جم این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است و محصولات را با پایین‌ترین قیمت ممکن به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید قیمت جم اتوماتیک در ارزون جم را با سایت‌های دیگر مقایسه کنید؛ نه تنها متوجه خواهید شد بسیاری از سایت‌ها امکان خرید جم اتوماتیک را برای بازیکنان ایرانی فراهم نکرده‌اند، بلکه در صورت فراهم کردن قیمت بسیار بالایی برای آن قرار داده‌اند.

شارژ فوری اکانت بازی

با خرید جم اتوماتیک، تمام مراحل خرید از داخل اکانت شما از روند خرید حذف شده و جم به شکل اتوماتیک خریداری شده و به حساب‌تان اضافه می‌شود. درنتیجه این روش خرید بسیار سریع است. با این که با خرید جم عادی در ارزون جم تنها ۳ دقیقه صبر می‌کنید و پس از ۳ دقیقه محصول به اکانت‌تان اضافه می‌شود، اما با خرید جم اتوماتیک این زمان بسیار کم هم از میان برداشته شده و محصول را به شکل آنی دریافت می‌کنید.

images 1725090045 66d2c8fd7026b

خرید جم اتوماتیک تمام مراحل مختلف خرید از داخل بازی را هم حذف می‌کند و تنها یک مرحله پرداخت برای جم باقی می‌ماند که به شکل اتوماتیک انجام می‌شود. درخواست خرید شما به سرور ارسال شده و به همین دلیل به شکل آنی جم به اکانت‌تان در بازی اضافه می‌شود.

امن ترین روش خرید

همان‌طور که بررسی کردیم، در خرید جم اتوماتیک به دلیل این که به رمز عبور شما نیازی نیست، امنیت اکانت‌تان به شکل کامل تضمین می‌شود. آیدی شما در داخل بازی برای همه بازیکنان دیگر قابل مشاهده است؛ همان‌گونه که شما آیدی بازیکنان دیگر را مشاهده می‌کنید. در نتیجه تحویل آیدی برای خرید جم اتوماتیک باعث ایجاد هیچ خطری برای اکانت‌تان نمی‌شود.

ارزون جم امنیت کامل خرید و اکانت شما را در خرید جم اتوماتیک تضمین می‌کند. در زمان خرید این محصول حتی کارشناسان ارزون جم هم وارد اکانت‌تان نمی‌شوند. با این که ارزون جم اعتبار بسیار زیادی حتی در این مدت زمان کوتاه پس از تاسیس به دست آورده است، اما با اضافه کردن خرید جم اتوماتیک به سایت، احتمال ورود کارشناسان به اکانت شما را به صفر رسانده است.

پشتیبانی آنلاین ارزون جم

اگر در زمان وارد کردن آیدی بازی در کادر مربوطه، یک کاراکتر را به اشتباه وارد کنید، خرید جم با ایدی به درستی انجام نشده و نمی‌توانید محصول خریداری‌شده را به شکل آنی دریافت کنید. در این زمان است که وجود یک پشتیبانی آنلاین احساس خواهد شد و ارزون جم این امکان را هم برای شما فراهم کرده است.

پشتیبانی آنلاین ارزون جم آماده هستند تا مشکلات مختلف خریدهای شما را در هر ساعت از روز برطرف کنند. اگر قبل از خرید سوالی راجع به نحوه سفارش دارید،‌ یا اگر در زمان خرید با مشکلی غیر قابل حل مواجه شده‌اید، پشتیبانی ارزون جم آماده کمک به شما و حل مشکلات خریدتان است. هدف ارزون جم این است که شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی، خرید خودتان را به پایان برسانید.

آموزش خرید جم اتوماتیک ارزون جم

خرید جم اتوماتیک در ارزون جم بسیار آسان است و تنها به آیدی نیاز خواهید داشت. برای خرید جم اتوماتیک در ارزون جم مراحل زیر را انجام دهید:

  1. خرید جم اتوماتیک را در گوگل سرچ کنید.
  2. وارد سایت ارزون جم شده و در صورتی که اکانت ندارید، ثبت نام کنید.
  3. از صفحه جم اتوماتیک بسته مورد نظر خود را از 110جم تا 1080 جم انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب تعداد جم مورد نظر، آیدی بازی را وارد کنید.
  5. هزینه را پرداخت کرده و داخل بازی جم اتوماتیک را به شکل آنی دریافت کنید.

نظر شما راجع به خرید جم اتوماتیک ارزون جم چیست؟

در این محتوا خرید جم اتوماتیک ارزون جم را بررسی کردیم. ارزون جم از معدود سایت‌هایی است که امکان خرید جم اتوماتیک را برای بازیکنان ایرانی فراهم کرده است. با خرید این محصول حتی کارشناسان ارزون جم هم وارد اکانت شما برای خرید جم نمی‌شوند و اگر مشکلی در زمان خرید به وجود نیاید، جم را پس از خرید به شکل آنی در اکانت دریافت خواهید کرد. شما هم تجربه خریدتان از ارزون جم را برای ما بنویسید. آیا پیشنهادی برای ارائه بهتر خدمات در ارزون جم دارید؟

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.