نویسنده: بازی مگ شنبه، 10 شهریور 1403
ساعت 22:27

بهترین بازی های سوپرسل کدام اند؟

0 از 5

قطعا سوپر سل را می توان یکی از تاثیر گذار ترین شرکت های بازی سازی دنیا دانست. بازی های سوپر سل همیشه جزء ماندگار ترین و پردانلود ترین بازی های موبایلی بوده که در این مقاله همراه بازی مگ باشید تا بهترین بازی های سوپر سل را به شما معرفی کنیم.

کلش آف کلنز صدر جدول بازی های سوپر سل

به نظر بسیاری از بازیکنان،‌ سوپرسل هر چه قدر هم که بازی‌های مختلفی بسازد، نمی‌تواند هیچ‌گاه گیمی مانند کلش اف کلنز را دوباره وارد بازار کند. کلش اف کلنز به مدت سال‌ها بهترین بازی موبایلی بود و هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک و قطعا از بهترین بازی های سوپرسل به شمار می‌رود.

کلش اف کلنز در واقع داستان یک دهکده است؛ شما رئیس یک دهکده و قبیله خودتان هستید که از یک زمین خالی با یک خانه و یک کارگر شروع می‌کنید. شما می‌توانید این زمین خالی را با استخراج منابع از معادن و غارت دشمنان خود، تبدیل به یک دژ آهنین کنید.

فکر می‌کنم نمی‌توان گیمری را پیدا کرد که حداقل یک بار در عمرش کلش اف کلنز را بازی نکرده باشد. میلیون‌ها بازیکن هنوز هم در کلش اف کلنز فعال هستند و بهترین بازیکنان آن حتی از این راه کسب درآمد می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که کلش اف کلنز، یک بازی استراتژی خالص است؛ دانستن این که نیروهایتان را در چه بخشی رها کنید،‌ از چه نیرویی در چه زمان و مکانی استفاده کنید و به چه دهکده‌ای حمله کنید،‌ بخش کوچکی از میزان استراتژی مورد نیاز کلش اف کلنز را تشکیل می‌دهند.

Boom Beach ماجرا جویی در سوپرسل

بوم بیچ یکی از بهترین بازی های سوپرسل در سبک استراتژی است که می‌توان آن را تلفیقی از استراتژی و ماجراجویی دانست. شما در آن می‌توانید جزیره‌های مختلفی را آزاد کنید و با کمک ساکنان این جزیره‌ها و تمرین دادن آن‌ها، جزیره و قلمرو خودتان را گسترش دهید.

چیزی که بوم بیچ را از بازی‌های سوپرسل و بازی‌های استراتژیک دیگر متمایز می‌کند، سیستم مبارزات و ساختن آن است. با این که این بازی به اندازه بازی‌های استراتژیک دیگر سوپرسل محبوب نیست اما فن بیس منحصر به فرد خودش را دارد. بازیکنانی که هم به دنبال بازی استراتژیک هستند و هم علاقه‌ای به دنیای فانتزی و جادو ندارند، به بوم بیچ علاقه‌مند می‌شوند.

بوم بیچ گیمی است که کاملا بر اساس دنیای واقعی کار می‌کند؛ شما در آن از سلاح‌های واقعی استفاده می‌کنید و مانند بازی‌های دیگر دسترسی به جادو و کاراکترهای جادویی ندارید. بوم بیچ گیم پلی متعادلی دارد و با آپدیت‌هایی که دریافت می‌کند، می‌توان آن را یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها دانست.

با این حال بوم بیچ بیش از اکثر بازی‌های استراتژیک امروزه است؛ حمله‌های استراتژیک در کنار لایه‌های دفاعی مختلف، حمله به بازیکنان با استراتژی‌ها و برنامه‌های متفاوت و تعداد زیاد سلاح‌ها و کاراکترها، تنها بخشی از لایه‌های مختلف بوم بیچ هستند. همین که بوم بیچ سال‌ها است که جایگاه خودش را بین بازی‌های استراتژیک حفظ کرده است، می‌تواند دلیل کافی باشد تا یک بار آن را امتحان کنید.

Squad Busters جدید ترین بازی سوپرسل

اسکواد باسترز جدیدترین بازی سوپرسل است که تنها چند ماه از انتشار آن می‌گذرد. این بازی هم همانند بازی‌های دیگر این شرکت آنلاین و چند نفره است. در اسکواد باسترز هر مچی که بازی می‌کنید، پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و غیر قابل پیش‌بینی خواهند بود.

images 1725091219 66d2cd93ab615

اسکوادتان را رشد دهید، باس‌ها را لوت کنید، با دوستانتان مبارزه کنید، شخصیت‌ها را جمع کرده و آن‌ها را تکامل دهید. اسکواد باسترز در واقع یک بازی جامع از سوپرسل است که می‌توانید در آن کاراکترهای تمام بازی‌های دیگر را به عنوان کاراکتر قابل بازی انتخاب کنید. کاراکترهایی از کلش اف کلنز، کلش رویال، براول استارز، بوم بیچ و حتی هی دی در این بازی وجود دارند و می‌توانید با آن‌ها بازی کنید.

در اسکواد باسترز شما با کاراکترهای بچه‌ای بازی را شروع می‌کنید و می‌توانید با بازی کردن و جمع آوری کوین اسکواد باسترز، کاراکتر خودتان را رشد داده و او را به یکی از قهرمانان تبدیل کنید. این بازی درواقع نیمه اکشن و نیمه استراتژی است؛ می‌توانید در آن بجنگید، بدوئید، یک بمب بزرگ بیندازید، و همزمان باید سریع فکر کنید تا بهترین ترکیب از حمله و دفاع را داشته باشید.

در اسکواد باسترز می‌توانید روم چند نفره خودتان را بسازید و فقط با دوستان خود بازی کنید. تنظیمات مختلفی هم در بازی وجود دارند تا مچ شدن کاراکترها را تغییر داده و در هر بازی تجربه‌ای منحصر به فرد برای شما ساخته شود. می‌توانید گابلین‌ها را دنبال کنید، پیناتاها را له کنید یا از رویال گوست‌ها برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید.

براول استارز بازی اشکن سوپر سل

براول استارز یکی دیگر از بازی‌های نیمه اکشن و نیمه استراتژی سوپرسل است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است. این بازی در ژانر آنلاین چند نفره آرنا است و یکی از بهترین بازی های سوپرسل به شمار می‌رود. چیزی که براول استارز را از بازی‌های دیگر این شرکت متفاوت می‌کند، طراحی‌های کاراکترها و همچنین حالات مختلف بازی است.

images 1725091219 66d2cd93c86e2

براول استارز دارای ۹ حالت بازی مختلف است که می‌توانید هر کدام را انتخاب کرده و با دوستان خود یا با بازیکنان رندوم بازی کنید. براول استارز دارای حالات زیر است:

  • Gem Grab
  • Showdown
  • Brawl Ball
  • Hot zone
  • Bounty/Wipeout
  • Knockout
  • Weekend events
  • Monthly events
  • Ranked

برخی از این حالات همیشه در دسترس نیستند و به حالت چرخشی به بازی اضافه می‌شوند. حالات دیگری هم مانند Trophy Thieves و Volley Brawl در حال حاضر از بازی حذف شده‌اند.

براول استارز دارای سیستم کاراکتر بسیار گسترده‌ای است و در حال حاضر شما می‌توانید از بین ۸۲ براولر کاراکتر خودتان را انتخاب کنید. هر براولر دارای توانایی‌های و ویژگی‌هایی منحصر به فردی است که می‌توانید با ارتقا دادن آن‌ها، او را به نهایت قدرت خود برسانید. با این حال همه براولرها داخل بازی رایگان نیستند و برای دستیابی به بهترین براولرها باید آن‌ها را خریداری کنید.

هی دی بازی بدون جنگ سوپر سل

هی دی یکی از بازی‌های آرام‌تر سوپرسل است؛ هی دی از بازی‌هایی است که لازم نیست برای آن مدت زیادی آنلاین باشید. در این بازی خبری از حمله به بازیکنان دیگر نیست. هی دی یک بازی آرام است که در آن مزرعه خودتان را دارید و می‌توانید سبزیجات بکارید، حیوان پرورش دهید، ساختمان برای انبارداری و ساخت تجهیزات بسازید و با خرید مناطق جدیدتر مزرعه‌تان را گسترش دهید.

مزرعه‌داری و کشاورزی هیچ‌وقت به این اندازه لذت‌بخش نبوده است و به همین دلیل است که هی دی را می‌توان یکی از بهترین بازی های سوپرسل دانست. هی دی گیمی است که از بازی‌های دیگر سوپرسل و اکثر بازی‌های دیگر متفاوت است. سیستم‌ها و استراتژی‌های بازی‌های دیگر در هی دی کارساز نیستند؛ در این بازی باید صبور بودن و آرامش را یاد بگیرید.

در هی می‌توانید از یک مزرعه کوچک با تنها یک نوع کشت شروع و مزرعه‌تان را به یک کارخانه انبارداری و تولید غلات تبدیل کنید. ساختمان‌های تولید محصولات مانند نانوایی، باربیکیو و آسیاب‌ها، باعث گسترش کسب‌وکارتان شده و می‌توانید محصولات تولیدشده را صادر کنید.

با معامله با بازیکنان دیگر و سیستم بازی، می‌توانید پول به دست آورده و مزرعه و کسب‌وکارتان را گسترش دهید. به همین دلیل است که هی دی کاملا متفاوت از هر بازی دیگری است. در این بازی شما باید مدیر باشید و مدیریت کنید.

بازی کلش رویال ترکیب کارت و استراتژی در supercell

کلش رویال یکی از بهترین بازی های سوپرسل و به عقیده بسیاری بهترین بازی سوپرسل است. این بازی مکانیزم‌های مختلف را با هم ترکیب کرده و در یک سیستم به شما ارائه می‌دهد. کلش رویال علاوه بر این که یک بازی کارتی استراتژی در زمان واقعی است، بلکه حالت دفاع از قلعه، جمع‌آوری کارت و چند نفره آرنا هم دارد. کلش رویال پس از انتشار در سال ۲۰۱۶ به قدری محبوب شد که در کم‌تر از یک سال به درآمد یک میلیارد دلاری رسید.

images 1725091219 66d2cd93d6370

کلش رویال از کاراکترهای محبوب کلش اف کلنز تشکیل شده است اما کاراکترهای منحصر به فرد خودش را هم دارد. شما با این کاراکترها دک می‌سازید و از دک شخصی خودتان در بازی‌ها استفاده می‌کنید. امکان ساخت چند دک مختلف هم برای استراتژی‌ها و شرایط متفاوت وجود دارند.

در کلش رویال با جمع‌آوری کارت‌ها، می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. اگر جم کلش رویال داشته باشید این کار بسیار راحت‌تر می‌شود؛ می‌توانید درسریع‌ترین حالت ممکن کارت‌ها را ارتقا داده و به لول مکس برسانید.

کلن وارها هم بخش بزرگی از کلش رویال هستند. به طور کلی کلش رویال کاراکترها و سیستم‌های مبارزاتی کلش اف کلنز را در یک بازی کارتی و زنده جمع‌آوری کرده است.

به نظر شما بهترین بازی های سوپرسل کدامند؟

سوپرسل بازی‌های زیادی ندارد و تعداد کل بازی‌های آن به ۱۰ عدد هم نمی‌رسند اما با این حال تقریبا همه بازی‌های این شرکت راه خودشان را به لیست محبوب‌ترین‌ها و پردانلودترین‌ها پیدا می‌کنند. در این محتوا ما بهترین بازی های سوپرسل را به شما معرفی کردیم؛ بازی محبوب شما کدام است؟ آیا از کسانی هستید که هنوز هم کلش اف کلنز بازی می‌کنید یا بازی‌های جدیدتر را امتحان کرده‌اید؟ می‌توانید تجربه خرید جم‌تان از ایران موجو را هم برای ما بنویسید و برای ارائه خدمات بهتر به ما کمک کنید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.