نویسنده: بازی مگ سه شنبه، 13 شهریور 1403
ساعت 15:08

جشنواره راسان؛ فرصتی هیجان‌انگیز برای خرید شیرآلات و بردن جایزه

1 از 5

تعویض شیرآلات فرسوده و کهنه با شیرآلات باکیفیت، یکی از راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و پیشگیری از هدررفت آن است. توجه به دغدغه‌های محیط زیستی و به‌ویژه بحران آب و خشک‌سالی، نمونه‌ای از رفتاری هوشمندانه و آینده‌نگرانه در قرن 21 است. راسان برندی پیشرو در صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی به‌شمار می‌آید. این برند در انجام این مسئولیت اجتماعی و نجات کره زمین از کم‌آبی، در کنار مردم است و با تولید محصولات باکیفیت که از هدررفت آب جلوگیری می‌کنند، در این مسیر قدم برمی‌دارد.

در همین راستا، از روز 18 تیر، کمپینی با شعار «برنده هوشمند راسان باش» در حال برگزاری است که تا 31 شهریور ادامه دارد. راسان در این جشنواره مخاطبانش را به استفاده هوشمندانه از منابع آبی دعوت می‌کند و برای آن‌ها جوایز ارزنده‌ای درنظر گرفته است. در ادامه به معرفی بیشتر این کمپین و برند راسان می‌پردازیم.

جشنواره‌ای برای نو کردن شیرآلات

گروه صنعتی راسان با شعار «همراه سرد و گرم زندگی»، سال‌های زیادی است که در صنعت شیرآلات بهداشتی و ساختمانی فعالیت می‌کند و از برندهای شناخته‌شده ایران و دنیا محسوب می‌شود. این برند در استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، پیشگام است و تنها برندی است که با فناوری واقعیت افزوده (AR) به شما اجازه می‌دهد تا محصول را قبل از خرید، در محل موردنظر به‌صورت مجازی امتحان کنید.

جشنواره راسان، از 18 تیر الی 31 شهریور برگزار می‌شود و فرصت طلایی و ویژه‌ای است تا به نوسازی شیرآلات منزل و محل کار خود بپردازید. این نوسازی علاوه بر ظاهر زیبایی که به محیط می‌بخشد، در کاهش مصرف آب و جلوگیری از خطر کم‌آبی نقش مهمی دارد.

جوایز کمپین هوشمند راسان

این کمپین جوایز و هدایای جذابی برای علاقه‌مندان هوشمند خود درنظر گرفته است:

  • 5 درصد تخفیف خرید محصولات راسان
  • قرعه‌کشی 2 هفته یک‌بار برای محصولات و گجت‌های هوشمند مانند ترازوی هوشمند، عینک آفتابی هوشمند، ساعت هوشمند، دستبند سلامتی هوشمند، هدفون بلوتوثی، اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل، هندزفری بلوتوثی دوگوش و ...
  • قرعه‌کشی پایانی کمپین با جایزه 100 میلیون تومان پول نقد برای یک نفر!

چگونه به این کمپین هوشمند راسان بپیوندیم؟

برای شرکت در جشنواره باید سه مرحله را انجام بدهید.

اول وارد آدرس اینترنتی https://qrgame.rassan.ir/ شده و در سایت ثبت‌نام کنید.

در گام دوم، شما لیستی از نمایندگی‌های شیرآلات راسان را مشاهده می‌کنید و می‌توانید نزدیک‌ترین آن‌ها به محل زندگی یا کار خود را انتخاب کنید.

در گام آخر، باید به فروشگاهی که در نظر گرفتید مراجعه کنید و QR کد روی در فروشگاه را اسکن کنید. پس از اسکن موفق، شما 5 درصد تخفیف خود را دریافت می‌کنید و شانس‌های شرکت در قرعه‌کشی‌‌های هر دو هفته یک‌بار و 100 میلیون تومانی نهایی را به‌دست خواهید آورد. توجه کنید که برای شرکت در این جشنواره اجباری به خرید محصولات راسان نیست و اسکن کیوآر کد برای بدست آوردن کد تخفیف و شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی کافی است.

شیرآلات خود را نو کنید و 100 میلیون تومان جایزه ببرید!

راسان برندی خلاق، نوآور و دغدغه‌مند است که برای نجات کره زمین و حفظ ذخایر آب تلاش می‌کند. محصولات این برند، به ارتقای سطح استانداردهای صنعت، کاهش اسراف آب و حفظ زمین از خطر خشک‌سالی کمک می‌کنند. شما هم با خرید شیرآلات راسان، در این مسیر همراه این برند خواهید بود و به جوایز ارزشمندی هم دست پیدا می‌کنید.

جشنواره راسان تا 31 شهریور ادامه دارد. پس همین حالا به راسان بپیوندید و برنده هوشمند آن باشید.

توجه: این متن در قالب ریپورتاژ  آگهی درج شده و بازی مگ در ارتباط با محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.