نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 24 بهمن 1397
ساعت 10:00

راهنما و لیست تروفی و اچیومنت‌های بازی Darksiders 3

راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی‌های بازی دارک سایدرز 3 (DarkSiders III)

3.5 از 5

عنوان : Darksiders 3

میزان سختی نسبی برای کسب تروفی‌ها: شش از ده. میزان سختی مسیر به دست آوردن تروفی پلاتینیوم کاملا به این امر بستگی دارد که لول (Level) کاراکتر شما در بخش‌های آغازین بازی چه عددی باشد. اگر لولتان بالایی داشته باشید کارتان به مراتب راحت‌تر خواهد بود. راهنمای تروفی‌های بازی Darksiders 3

زمان تقریبی لازم برای کسب تروفی پلاتینیوم: 25 تا 35 ساعت

تروفی‌های آفلاین: 50 تروفی (1 پلاتینیوم، 1 طلا، 16 نقره، 32 برنز).

تروفی‌های آنلاین: این بازی تروفی آنلاین ندارد.

تعداد تروفی‌های از دست دادنی: سه تروفی که عبارتند از: For Whom The Bell Tolls، Demon Meddler، A Parting Gift.

تروفی‌هایی که ممکن است گلیچ شده باشند: تا بدین لحظه 2 تروفی که عبارتند از «25 to Life» و «Big Spender». این دو تروفی ممکن است با تاخیر محسوسی پس از آنکه وظایف مربوط به هرکدام را انجام دادید برایتان باز شوند اما بالاخره آنها را کسب خواهید کرد. تنها کافیست امتیازات توانایی یا Ability Points بیشتری به دست بیاورید تا این دو تروفی باز شوند.  

آیا درجه سختی بازی بر روی کسب تروفی‌ها تاثیر می‌گذارد؟ بله. در بازی Darksiders 3 چهار درجه‌ی متفاوت سختی وجود دارد. برای کسب تروفی پلاتینیوم شما باید بازی را بر روی درجه سختی «APOCALYPTIC» به اتمام برسانید.

آیا استفاده از رمزهای تقلب تروفی‌های بازی را از دسترس خارج می‌کنند؟ بله. فهرست رمزهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 را مشاهده کنید.

حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید تا تروفی پلاتینیوم آنلاک شود: یک بار.

مقدمه

به راهنمای تروفی‌های بازی Darksiders 3 خوش آمدید! در این بازی کالکتیبل‌های زیادی برای پیدا کردن وجود دارد اما شما بیشترشان را به صورت عادی و با پیشروی در مراحل بازی بر سر راه خود مشاهده خواهید کرد. کسانی که عناوین پیشین سری بازی‌های دارکسایدرز را تجربه کرده‌اند، زمانی که صحبت از جمع‌آوری کالکتیبل‌های در این بازی به میان بیاید می‌دانند که با چه چیزی طرف هستند. بازی‌های Darksiders جهان‌باز هستند و در آن‌ها قابلیت فست تراول (Fast Travel) نیز وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که پس از اتمام داستان بازی، در حالت Free Roam و زمانی که قادرید آزادانه در محیط بازی بگردید، به تمام مکان‌ها و نقاطی که قبلا از آنها عبور کرده‌اید بازگردید و کالکتیبل‌های باقیمانده را جمع کنید. در بازی Darksiders 3 سه تروفی قرار داده شده که احتمال از دست دادنشان وجود دارد. کسب یکی از این تروفی‌ها به این بستگی دارد که شما یک مبارزه‌ی Boss Fight را چگونه به اتمام برسانید و دو تروفی دیگر نیز کوئست‌های داستانی هستند که به آسانی ممکن است از آنها غافل شوید. همچنین دلیل دیگر از دست دادن این دو تروفی ممکن است انتخاب گزینه‌های اشتباه در طول گفتگوهایی که با اشخاص مختلف در این کوئست‌ها دارید باشد. کسب تروفی پلاتینیوم در بازی Darksiders 3 یا به اصطلاح «پلات کردن» آن تنها با یک بار انجام بازی بر روی درجه‌ی سختی APOCALYPTIC امکان‌پذیر است و این امر در حالت عادی نباید بیشتر از 35 ساهت طول بکشد. همچنین پس از اتمام داستان بازی و در حالت Free Roam قادر خواهید بود به نقاط مختلفِ جهان بازی بازگردید و هر تروفی که باقی مانده است را کسب کنید. به یاد داشته باشید در این بازی خبری از New Game + نیست (حداقل تا زمان نگارش این مطلب) پس اگر قصد دارید برای کسب تروفی بازی را در دور مجزا به اتمام برسانید لازم است در دور دوم تمام امتیازات و توانایی‌ها را مجددا کسب کنید.

گام اول: تمام کردن بازی بر روی درجه سختی APOCALYPTIC و سه تروفی از دست دادنی

بازی را بر روی درجه‌ی سختی APOCALYCTIC انجام دهید. این درجه‌ی سختی از ابتدا در دسترس قرار دارد. لازم به ذکر است تفاوت بین درجه سختی آسان و APOCALYPTIC چندان بزرگ نیست. میزان آسیب یا دمیجی که از دشمنان در حالت APOCALYPTIC دریافت می‌کنید کمی بیشتر از حالت عادیست و میزان سلامت باس‌های بازی نیز در درجه سختی APOCALYPTIC بیشتر از حالت عادی است اما در نهایت همه‌چیز به این بستگی دارد که لول شما در بازی تا چه میزان بالا رفته باشد. شما این اختیار را دارید که با افزایش هرچه بیشتر لول کاراکترتان سختی کار را نیز کاهش دهید. اگر سطح نوار سلامتی و میزان دمیجی که به دشمنان وارد می‌کنید از آنچه که در حالت عادی باید، بالاتر باشد در این صورت APOCALYPTIC سخت‌تر از حالت آسان نخواهد بود. به شما توصیه می‌کنیم در مراحل ابتدایی بازی حداقل 50 امتیاز Attribute Point به دست بیاورید (منطقه‌ای که پس از خارج شدن از Maker’s Forge به آن وارد می‌شوید تعداد زیادی دشمن دارد). تنها کافیست اجازه دهید دشمنان شما را بکشند تا پس از زنده شدن مجددتان، آن دسته از دشمنان نیز دوباره ظاهر شوند تا شما بتوانید آنها را فارم کنید. گذشته از اینها، شما بهرحال برای کسب تروفی «Big Spender» به 50 امتیاز Attribute Point نیاز خواهید داشت. شما در ابتدای بازی می‌توانید براحتی به این عدد دست پیدا کنید و کاراکتر کاملا قدرتمندی را از همان ابتدای بازی بسازید، سپس می‌توانید به آسانی از کنار دشمنان عادی خود رد بگذرید و مبارزه با باس‌ها را بدون هیچگونه سختی انجام دهید. همچنین در هر منطقه‌ای، بر سر راهتان تمام آیتم‌ها را لوت کنید، از طریق لوت ممکن است آپگریدهایی پیدا کنید که شما را قویتر می‌کنند که این نکته برای کسب تعداد زیادی از تروفی‌ها ضروری است.

تروفی‌های از دست دادنی:

در بازی سه تروفی از دست دادنی وجود دارد. ترتیب در دسترس قرار گرفتن آنها به صورت زیر است:

  • تروفی For Whom The Bell Tolls: در طول باس فایتِ «Lust» (که بخشی از داستان است) شما باید در آن واحد با دو باس مبارزه کنید. برای کسب تروفی تنها باید لاست را شکست دهید و باس دوم را نادیده بگیرید.
  • تروفی Demon Meddler: پس از به دست آوردن قابلیت Stasis Hollow (آن را به صورت خودبه‌خود و با پیشروی در داستان کسب خواهید کرد)، شخصیت Lord of Hollows از شما تقاضا می‌کند Abraxis را بکشید. درخواست او را انجام داده و اهریمن را که در منطقه‌ی Skar پیدا می‌شود بکشید.
  • تروفی A Parting Gift: پس از کشتن Abraxis، به نزد Lord of Hollows باز گردید و گزینه‌ی SPARE را انتخاب کنید و او را نکشید. سپس او می‌رود و یک جایزه برای شما باقی می‌گذارد.

گام دوم: کالکتیبل‌ها و به دست آوردن تروفی‌های باقیمانده:

اگر هیچکدام از تروفی‌های مربوط به کالکتیبل را کسب نکرده‌اید پس تمام کردن بازی به سراغشان بروید. پس از تمام کردن داستان بازی می‌توانید به صورت آزادانه در جهان بازی بگردید (Free Roam) و به نقاط مختلف آن که دارای کالکتیبل هستند فست تراول کنید. برای وارد شدن به حالت Free Roam پس از تمام شدن داستان گزینه‌ی «Continue» را در منوی اصلی انتخاب کنید. در این نقطه از مسیر کسب تروفی پلاتینیوم، به احتمال زیاد هنوز یک تروفی برایتان باز نشده است که «Soul Reaper» نام دارد. برای به دست آوردن این تروفی باید یک میلیون روح (Soul) در بازی جمع کرده باشید. یک راه آسان برای به دست آوردن این تروفی جمع کردن روح خودتان است. بدین صورت که چندین رو ذخیره کنید، بمیرید و سپس ارواحی که از دست دادید را مجددا جمع کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا تا تروفی ظاهر شود.

یک روش تقلب برای کسب تروفی مربوط به تمام کردن بازی بر روی حالت Apocalypte (این روش تنها در نسخه‌ی شماره 1.00 بازی و بر روی دیسک جواب می‌دهد):

در نسخه‌ی 1.00 بازی (بدون هیچ پچ یا آپدیتی) شما می‌توانید تروفی مربوط به درجه سختی Apocalyptic را کسب کنید درحالیکه بازی را بر روی حالت معمولی یا Normal انجام می‌دهید. تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

  • بازی را آپدیت نکنید! پیش از نصب کردن دیسک، اتصال کنسول خود با اینترنت را قطع کنید. (برای انجام این کار در منوی به بخش PS4 Settings و سپس Network بروید). نسخه‌ی بازی باید بر روی شماره‌ی 1.00 باقی بماند. این روش تنها با دیسک جواب می‌دهد زیرا نسخه‌ی دیجیتالی بازی به صورت خودکار پچ‌ها را دانلود می‌کند. برای بررسی نسخه‌ی بازی، بر روی آیکون مخصوص به آن رفته و دکمه‌ی Options را فشار داده و سپس گزینه‌ی Information را انتخاب نمایید. در زمان بازی کردن Darksiders 3 به هیچ وجه نباید به PSN متصل بشوید، در غیر اینصورت پس از رسیدن به Maker’s Forge بازی از شما درخواست می‌کند پچ مربوطه را دانلود کنید (زیرا پچ به صورت خودکار دانلود شده و هشدار نصب و دانلود نمایش داده می‌شود) ولی اگر کاملا آفلاین باشید، بازی به صورت عادی دنبال شده و شما مجبور به دانلود پچ نخواهید بود.
  1. دور جدیدی از بازی را بر روی درجه‌ی سختی NORMAL آغاز نمایید. تا رسیدن به باس انتهایی پیشروی کنید. قابل ذکر است این روش به طور قطعی بر روی درجه سختی نرمال جواب می‌دهد اما تضمینی برای کار کردنش در درجه‌ی سختی آسان وجود ندارد و امتحان کردن آن بر عهده‌ی خودتان است.
  2. پیش از مبارزه با باس نهایی، یک فایل سیو بک‌آپ بر روی حافظه‌ی USB یا PS+ Cloud ایجاد نمایید. برای این کار مسیر PS4 Settings > Application Saved Data Management را در منو طی کنید.
  3. زمانی که از نوار سلامت باس نهایی تنها مقدار اندکی باقی مانده است، در منوی Options درجه‌ی سختی را از Normal به Apocalyptic تغییر دهید و ضربه‌ی تمام‌کننده را به باس بزنید. با انجام این کار تروفی‌های مربوط به درجه سختی Apocalyptic را کسب می‌کنید اما تروفی‌های حالت نرمال هنوز باقی می‌مانند.
  4. فایل بک‌آپ را بازیابی کنید (PS4 Settings > Application Saved Data Management). باس نهایی را بر روی درجه سختی نرمال بکشید تا تروفی‌های مربوط به این درجه سختی را نیز دریافت نمایید. اکنون تمام تروفی‌هایی که مربوط به درجه‌ی سختی هستند را در اختیار خواهید داشت و یا می‌توانید پس از کسب تروفی‌های حالت Apocalyptic می‌توانید پچ را دانلود کرده و با انجام باس‌فایت نهایی تروفی‌های حالت نرمال را کسب کنید.

هشدار مربوط به باگ‌های افتضاح بازی: نسخه‌ی بدون آپدیت این بازی باگ‌های مخرب بسیاری دارد که ممکن است هرکدامشان شما را مجبور به شروع مجدد بازی نمایند. برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقی بهتر است قبل از مبارزه با هر باس یک سیو پشتیبان یا همان بک‌آپ ایجاد نمایید (PS4 Settings > Application Saved Data Management). همچنین بد نیست فایل‌های بک‌آپ را در حافظه‌های USB متعدد یا اکانت‌های PS=+ Cloud ذخیره نمایید. تا در صورت بروز یک باگ مخرب چندین فایل بک‌آپ در اختیار داشته باشید. لازم به ذکر است بازی تنها یک فضای خالی برای سیو خودکار در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین خبری از سیو دستی نیست پس اگر به دلیل بروز یک باگ در نقطه‌ای از بازی گیر کردید احتمالا باید بازی را مجددا آغاز نمایید.


BFABazimag Trophy guide Platinum Medal

BFA

همه‌چیز را کسب کنید

به منظور کسب تروفی پلاتینیوم، باید تمام تروفی‌های بازی Darksiders 3 را به دست بیاورید.


Green with Envy

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Green with Envy

بر Envy غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Throne PotatoBazimag Trophy guide Bronze Medal

Throne Potato

بر Sloth غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


All That GlittersBazimag Trophy guide Bronze Medal

All That Glitters

بر Avarice غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Delusions of GrandeurBazimag Trophy guide Silver Medal

Delusions of Grandeur

بر Lust غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Eat Your Heart OutBazimag Trophy guide Silver Medal

Eat Your Heart Out

بر Gluttony غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Seeing RedBazimag Trophy guide Silver Medal

Seeing Red

بر Wrath غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Egomaniac

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Egomaniac

بر Pride غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Everybody Wants to Rule the WorldBazimag Trophy guide Silver Medal

Everybody Wants to Rule the World

بر Final Sin غلبه کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد.


Fight Fire with FireBazimag Trophy guide Bronze Medal

Fight Fire with Fire

Flame Hollow را به دست بیاورید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. این تروفی را پس از شکست دادن باس «Wrath» کسب خواهید کرد.


I Wanna RockBazimag Trophy guide Bronze Medal

I Wanna Rock

Force Hollow را به دست بیاورید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. این تروفی را پس از شکست دادن باس «Lust» کسب خواهید کرد.


Freeze FrameBazimag Trophy guide Bronze Medal

Freeze Frame

Stasis Hollow را به دست بیاورید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. این تروفی را پس از شکست دادن باس «Gluttony» کسب خواهید کرد.


Perfect StormBazimag Trophy guide Bronze Medal

Perfect Storm

Storm Hollow را به دست بیاورید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. این تروفی را پس از شکست دادن باس «Avarice» کسب خواهید کرد.


Enhance!

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Enhance!

یک Enhancement را آپگرید کنید

پس از آنکه اولین ارتقاء سلاح (Weapon Enhancement) خود را کسب کردید، نزد Ulthane در Makers Forge بروید. شما می‌توانید آیتم‌های مربوط به ارتقاء را با گشت‌وگذار در جهان بازی پیدا کنید و یا آنها از Vulgrim خریداری نمایید. با او صحبت کنید و گزینه‌ی «Upgrade Enhancement» را انتخاب نمایید. Enhancement موردنظر خود برای ارتقاء را انتخاب کرده و مسیر بالایی یا پایینی را انتخاب نمایید. برای آپگرید کردن یک Enhancement باید آرتیفکت‌های Demonic یا Angelic را در اختیار داشته باشید. این آیتم‌ها را نیز می‌توانید در جهان بازی پیدا کنید و یا از Vulgrim بخرید. برای کسب این تروفی تنها کافیست یک Enhancement را تنها یکبار آپگرید کنید.


Can you restore the BalanceBazimag Trophy guide Bronze Medal

Can you restore the Balance?

یک Enhancement را تا درجه‌ی Balanced آپگرید کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Balance in all things» را مطالعه نمایید.


Balance in all thingsBazimag Trophy guide Silver Medal

Balance in all things

یک Enhancement را تا درجه‌ی Balanced آپگرید کنید

برای دریافت این تروفی شما باید یک Enhancement را تا آخرین و پنجمین جایگاه یا همان اسلات آپگرید کنید. برای کسب تروفی «Balance in all things» تنها یک بار و همچنین برای کسب تروفی «Can you restore the Balance?» باید پنج بار این کار را انجام دهید.

برای انجام این کار به آیتم Essence of a Chosen نیاز خواهید داشت که آن را با شکست دادن گروه خاصی از دشمنان با نام Chosen کسب خواهید کرد و یا با پیشروی در بازی می‌توانید از Vulgrim بخرید. پس از تمام کردن بخش داستانی هم می‌توانید Essence of the Choosen را به صورت نامحدود از Vulgrim بخرید. در ادامه فهرست کوچکی از مکان‌های جهان بازی را مشاهده خواهید کرد که در آنها به دست آوردن Essence of the Choosen بسیار سریع خواهد بود و دیگر لازم نیست با هزینه‌ی بالا آنها را از Vulgrim بخرید. در این مکان‌ها همان دشمنان خاص مذکور حضور دارند که در واقع باس‌های فرعی بازی هستند و شکست دادنشان چندان سخت نخواهد بود.

Flame Warden – مکان: The Hollows

Corrupted Tomekeeper – مکان: The Boneyard

Templar of the Damned – مکان: The Depths

Agony – مکان: Haven West End

The Grock – مکان: Scar


Helping HandBazimag Trophy guide Bronze Medal

Helping Hand

یک انسان را نجات بدهید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. شما برای اولین بار در بازی و در طول یک کاتسین انسانی را نجات می‌دهید. این اتفاق کمی پس از خارج شدن از Maker’s Forge در Haven رخ می‌دهد.


Five’s a CrowdBazimag Trophy guide Bronze Medal

Five’s a Crowd

5 انسان را نجات بدهید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Humanitarian» را مطالعه نمایید.


Crowd SourceBazimag Trophy guide Bronze Medal

Crowd Source

10 انسان را نجات بدهید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Humanitarian» را مطالعه نمایید.


Community Outreach

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Community Outreach

15 انسان را نجات بدهید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Humanitarian» را مطالعه نمایید.


HumanitarianBazimag Trophy guide Silver Medal

Humanitarian

20 انسان را نجات بدهید

برای کسب این تروفی شما باید تمام 20 انسانی که در سرتاسر جهان بازی پراکنده شده‌اند را پیدا کرده و نجات دهید. بعد از پیدا کردن آخرین انسان این تروفی را دریافت خواهید کرد. در ادامه فهرست هر بیست انسان را به همراه مکانی که در آنها حضور دارند مشاهده می‌کنید:

  1. اولین انسان را به صورت خود به خود و با پیشروی در بازی پیدا خواهید کرد. شما اولین انسان را در طول یک کاتسین نجات خواهید داد. این اتفاق تنها کمی پس از خارج شدن از Maker’s Forge در Haven رخ می‌دهد.
  2. Nether: نزدیک به مکان Vulgrim در Splintered Station.
  3. Nether: نزدیک به مکان Vulgrim در Tangled Grotto.
  4. Haven: نزدیک به مکان Vulgrim در North End.
  5. Bonelands: در انبار پیش از عبور از گذرگاه منتهی به Angel Hideout
  6. Bonelands: در مسیری که برای پیشروی در داستان می‌پیمایید این انسان را پیدا خواهید کرد.
  7. Bonelands: در مسیری که برای پیشروی در داستان می‌پیمایید این انسان را پیدا خواهید کرد.
  8. Bonelands: پس از شکست دادن Lust این انسان را پیدا خواهید کرد.
  9. Haven: کمی پیش از وارد شدن به Makers Forge (زمانی که در ابتدای داستان به آنجا رفتید) این انسان را پیدا می‌کنید، می‌توانید بر روی سقف، از روی یک سکو بپرید و با استفاده از Storm Hollow بر روی گردبادها بالا بروید.
  10. Haven: در طبقه‌ی دوم Makers Forge این انسان را پیدا می‌کنید.
  11. Scar: برای رسیدن به این انسان شما باید نزدیک به مکان Vulgrim در ناحیه‌ی Drilling Annex از قدرت یخی (Ice) برای بالا رفتن از دیوار استفاده کنید.
  12. Haven: این انسان را در تقاطعی که نزدیک به مکان Vulgrim قرار دارد پیدا خواهید کرد.
  13. Nether: در Tangled Grotto برای رسیدن به این انسان باید از قدرت‌های Force استفاده کنید.
  14. Nether: در Tangled Grotto برای رسیدن به این انسان باید از قدرت‌های Force استفاده کنید.
  15. Nether: نزدیک به مکان Vulgrim در Cristern از پله‌هایی که در آن نزدیکی قرار دارند بالا بروید.
  16. The Depths: باید نزدیک به مکان Vulgrim و در کنار Sunken Tracks از قدرت‌های Ice و Force برای رسیدن به این انسان استفاده کنید.
  17. The Depths: باید قدرت‌ یخ یا Ice را در اختیار داشته باشید.
  18. Scar: باید قدرت‌ یخ یا Ice را در اختیار داشته باشید.
  19. The Depths: در منطقه‌ی زیرآب این انسان را پیدا خواهید کرد، باید از قدرت Force استفاده کنید.
  20. North End: پشت دیواری که با استفاده از قدرت Force باید آن را بشکنید.

Just the startBazimag Trophy guide Bronze Medal

Just the start

یک سلاح را آپگرید کنید

شما در ابتدا باید یک Silver Adamantine پیدا کنید. این آیتم در سرتاسر جهان بازی وجود دارد و همچنین می‌توان آن را از فروشنده‌ی بازی یعنی Vulgrim خریداری نمود. زمانی که یک عدد از این آیتم را به دست آوردید، نزد آهنگر (Smith) در Maker’s Forge واقع در منطقه‌ی Haven بروید. این همان پناهگاهی است که انسان‌های نجات یافته به آنجا منتقل می‌شوند. در انتها برای ارتقاء یکی از سلاح‌هایتان، Silver Adamantine را به آهنگر بدهید. با انجام اینکار میزان Damage سلاح شما افزایش یافته و این تروفی نیز باز می‌شود.


Take it to the LimitBazimag Trophy guide Silver Medal

Take it to the Limit

یک سلاح‌ها را تا بالاترین حد آپگرید کنید

برای آپگرید کردن سلاح‌ها باید به Maker’s Forge بروید. با Ulthane صحبت کرده و گزینه‌ی Weapon Upgrade را انتخاب نمایید. برای آپگرید کردن یک سلاح تا لول نهم باید از آیتم‌های Adamantine Silver، Adamantine Fragments و Piece’s of Adamantine استفاده کنید.

در نهایت برای آپگرید کردن یک اسلحه تا بالاترین لول که عدد 10 است، به آیتم Chunk of Adamantine نیاز دارید، از این ماده تنها سه‌تا در بازی پیدا می‌شود پس شما باید برای سلاح‌هایی که قصد دارید تا بالاترین حد آنها را آپگرید کنید یک اولویت‌بندی ترتیب دهید. برای آگاهی از مکان‌هایی که می‌توان آیتم Chunk of Adamantine را پیدا کرد، توضیحات مربوط به تروفی «Purity of Power» را مشاهده کنید.


Devil’s in the DetailsBazimag Trophy guide Bronze Medal

Devil’s in the Details

666 دشمن را بکشید

این تروفی به طور خود به خود و با پیشروی شما در بازی به دست خواهد آمد. تنها کافیست هر دشمنی که با او روبرو می‌شوید را بکشید. همپنین هربار که شما می‌میرید دشمنان نیز مجددا ظاهر می‌شوند (رسپان) پس هر زمان که بخواهید قادر به فارم کردن دشمنان برای این تروفی خواهید بود.


Cleanup CrewBazimag Trophy guide Bronze Medal

Cleanup Crew

500 آیتم دراپ شده را بردارید

شما باید تا قبل از اتمام بخش داستانی این تروفی را کسب کرده باشید. برای به دست آوردن این تروفی تنها کافیست اشیاء براقی که بر روی زمین افتاده‌اند را بردارید. این آیتم‌ها همچنین ممکن است از کشتن دشمنان نیز دراپ شوند.


Beast Mode

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Beast Mode

زمانی که در حالت ویرانگر (Havoc Form) هستید 666 دشمن را شکست دهید

هنگامی که مشغول پیشروی در داستان بازی هستید می‌توانید بر روی این تروفی کار کنید. حالت ویرانگر یا همان Havoc Form با فشار دادن همزمان دکمه‌های PS4 Controller L1و PS4 Controller R2فعال می‌شود. لازم است این قابلیت را به صورت متعدد فعال کنید و با استفاده از آن به کشتن دشمنان بپردازید. شاید دلتان بخواهد Havok Form را برای مبارزه با باس‌های بازی ذخیره کنید اما باید با این وسوسه مبارزه کنید زیرا اگر در حالت Havok Form یک باس را بکشید تنها یک کیل در این حالت برایتان ثبت می‌شود پس بهتر است در مبارزه با گروهی از دشمن‌های عادی این قابلیت را بکار بگیرید. بهترین مکان برای فارم کردن دشمنان با استفاده از این قابلیت بخش غربی منطقه‌ی Haven است. به مکان پارکینگ بروید و اجازه دهید تا گروهی از دشمنان کوچک تشکیل شود سپس Havoc Form را فعال کرده و هرچقدر که می‌توانید آنها را بکشید. اگر این کار را به طور مناسب انجام دهید احتمالا در پایان کار نیمی از میزان نوار Havoc هنوز پر باقی می‌ماند. سپس خودتان را بکشید و دشمنان در آن محل مجددا رسپان شوند و عمل فوق را تکرار نمایید.


Protector of HumanityBazimag Trophy guide Silver Medal

Protector of Humanity

بازی را بر روی یک درجه‌ی سختی به اتمام برسانید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Death Incarnate» را مطالعه نمایید.


Path of the HorsemanBazimag Trophy guide Silver Medal

Path of the Horseman

بازی را بر روی درجه‌ی سختی NORMAL به اتمام برسانید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Death Incarnate» را مطالعه نمایید.


Death IncarnateBazimag Trophy guide Gold Medal

Death Incarnate

بازی را بر روی درجه‌ی سختی APOCALYPTIC به اتمام برسانید

بالاترین درجه‌ی سختی در بازی Darksiders 3، APOCALYPTIC نام دارد. این درجه‌ی سختی از همان ابتدا در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و شما اگر قصد کسب تروفی پلاتینیوم این بازی را دارید، با انتخاب این درجه‌ی سختی در همان اولین دور بازی خود را از زحمت بازی کردن یک دور اضافی معاف می‌کنید. تفاوت APOCALYPTIC با درجات سختی پایین‌تر این است که در آپوکالیپتیک میزان دمیجی که دشمنان به شما وارد می‌کنند کمی بیشتر است و همچنین باس‌ها از میزان سلامت بیشتری برخوردارند. تفاوت میان درجات سختی Story و Apocalyptic در واقع چندان بزرگ نیست و شما با بالا بردن لول سلامت و دمیج فیزیکی خود می‌توانید همین تفاوت اندک را نیز جبران نمایید. در Apocalyptic شما باید به سرعت و در بخش‌های ابتدایی بازی بخ لول 50 برسید، که با انجام این کار تروفی «Big Spender» را نیز دریافت خواهید کرد پس در هر صورت شما باید به سرعت به لول 50 دست پیدا کنید. تلاش برای این امر ممکن است کمی خسته‌کننده و تکراری شود اما اگر این کار را انجام دهید و لول سلامت و دمیج خود را بالا ببرید دیگر لازم نیست در حالت آپوکالیپتیک مبارزه با هر باس را چند بار تکرار نمایید. برای گریند کردن XP و به دنبال آن رسیدن به لول‌های بالاتر یک گروه از دشمنان را فارم کنید و سپس خود را به کشتن بدهید تا دشمنان آن ناحیه مجددا رسپان شوند. روح‌هایی که جمع کرده‌اید را به فروشنده‌ی بازی Vulgrim تحویل دهید تا لولتان بالا رفته و امتیاز توانایی (Ability Point) کسب کنید. حواستان باشد تمام امتیازات توانایی بدست آمده را در شاخه‌های Health و Physical Damage استفاده کنید.

همچنین پس از آنکه Lust را شکست دادید با Usiel صحبت کنید تا قابلیت فافنیر (Fafnir Enhancement) را به دست آورید. این قابلیت، زمانی که به طور کامل ارتقاء یافته باشد، تمام دمیجی که یک دشمن با هر ضربه به شما وارد می‌کند را به خود او برمی‌گرداند.

لازم به ذکر است، حتما تمام آیتم‌هایی که در طول بازی می‌بینید را جمع کنید. با انجام این کار معجون‌های (Potion) بسیاری به دست می‌آورید و همچنین آیتم‌هایی که برای آپگرید کردن Nephilim’s Respite Capacity و Healing Amount (میزان سلامتی که این آیتم در اختیار شما قرار می‌دهد) نیاز دارید را از طریق لوت کردن پیدا می‌کنید. در این بخش، پیش از مبارزه با هر باس و با ایجاد یک فایل ذخیره‌ی بک‌آپ می‌توانید یک ترفند را امتحان کنید (PS4 Settings > Application Saved Data Management). اگر تمام معجون‌هایتان را تمام کرده‌اید تنها کافیست با ریلود کردن آن فایل سیو، به نقطه‌ای بازگردید که هنوز تمام معجون‌ها را به طور کامل در اختیار دارید. با استفاده از این روش می‌توانید در مبارزه با باس‌ها انواع تاکتیک‌ها و روش‌ها را امتحان کنید بدون آنکه نگران هدر رفتن آیتم‌هایتان باشید. با استفاده از روش توضیح داده شده برای کسب این تروفی احتمالا از لول 50 به بعد، مبارزه با باس‌ها آسان‌تر و لذت‌بخش تر از مبارزه با آنها با لول 10 و بر روی درججه سختی «Story» خواهد بود! به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم اولین دور از بازی را بر روی درجه سختی Apocalyptic آغاز کرده و در مسیر کسب تروفی پلایتینیوم در زمان صرفه‌جویی کنید.

یک روش تقلب برای کسب تروفی مربوط به تمام کردن بازی بر روی حالت Apocalypte (این روش تنها در نسخه‌ی شماره 1.00 بازی و بر روی دیسک جواب می‌دهد):

  1. بازی را آپدیت نکنید! پیش از نصب کردن دیسک، اتصال کنسول خود با اینترنت را قطع کنید. (برای انجام این کار در منوی به بخش PS4 Settings و سپس Network بروید). نسخه‌ی بازی باید بر روی شماره‌ی 00 باقی بماند. این روش تنها با دیسک جواب می‌دهد زیرا نسخه‌ی دیجیتالی بازی به صورت خودکار پچ‌ها را دانلود می‌کند. برای بررسی نسخه‌ی بازی، بر روی آیکون مخصوص به آن رفته و دکمه‌ی Options را فشار داده و سپس گزینه‌ی Information را انتخاب نمایید. در زمان بازی کردن Darksiders 3 به هیچ وجه نباید به PSN متصل بشوید، در غیر اینصورت پس از رسیدن به Maker’s Forge بازی از شما درخواست می‌کند پچ مربوطه را دانلود کنید (زیرا پچ به صورت خودکار دانلود شده و هشدار نصب و دانلود نمایش داده می‌شود) ولی اگر کاملا آفلاین باشید، بازی به صورت عادی دنبال شده و شما مجبور به دانلود پچ نخواهید بود.
  2. دور جدیدی از بازی را بر روی درجه‌ی سختی NORMAL آغاز نمایید. تا رسیدن به باس انتهایی پیشروی کنید. قابل ذکر است این روش به طور قطعی بر روی درجه سختی نرمال جواب می‌دهد اما تضمینی برای کار کردنش در درجه‌ی سختی آسان وجود ندارد و امتحان کردن آن بر عهده‌ی خودتان است.
  3. پیش از مبارزه با باس نهایی، یک فایل سیو بک‌آپ بر روی حافظه‌ی USB یا PS+ Cloud ایجاد نمایید. برای این کار مسیر PS4 Settings > Application Saved Data Management را در منو طی کنید.
  4. زمانی که از نوار سلامت باس نهایی تنها مقدار اندکی باقی مانده است، در منوی Options درجه‌ی سختی را از Normal به Apocalyptic تغییر دهید و ضربه‌ی تمام‌کننده را به باس بزنید. با انجام این کار تروفی‌های مربوط به درجه سختی Apocalyptic را کسب می‌کنید اما تروفی‌های حالت نرمال هنوز باقی می‌مانند.
  5. فایل بک‌آپ را بازیابی کنید (PS4 Settings > Application Saved Data Management). باس نهایی را بر روی درجه سختی نرمال بکشید تا تروفی‌های مربوط به این درجه سختی را نیز دریافت نمایید. اکنون تمام تروفی‌هایی که مربوط به درجه‌ی سختی هستند را در اختیار خواهید داشت و یا می‌توانید پس از کسب تروفی‌های حالت Apocalyptic می‌توانید پچ را دانلود کرده و با انجام باس‌فایت نهایی تروفی‌های حالت نرمال را کسب کنید.

Holy KeeperBazimag Trophy guide Silver Medal

Holy Keeper

50 آرتیفکت از نوع Angelic را جمع‌آوری نمایید

در سرتاسر جهان بازی اشیاء براقی بر روی زمین مشاهده خواهید کرد، برخی از آنها ممکن است آرتیفکت‌های بازی باشند. در بازی Darksiders 3 دو نوع آرتیفکت داریم: Angelic Artifact و Demonic Artifacts. این آیتم‌ها را در کنار بدن مردگان یا در مسیرهای مخفی به صورت اشیاء درخشان نارنجی‌رنگ مشاهده خواهید کرد. تمام مناطق بازی را به دقت جستجو نمایید. اگر احساس می‌کنید پیدا کردن آرتیفکت‌ها برایتان سخت است یا این که دوست ندارید برای آنها وقت صرف کنید می‌توانید آنها را از Vulgrim و در ازای روح خریداری نمایید. با پیشرویتان در بازی او نیز بسیار از این آرتیفکت‌ها را در وسایل خود قرار می‌دهد. پس از تمام کردن داستان بازی، Vulgrim نیز مجموعه‌ی کامل آرتیفکت‌ها را در اختیار خواهد داشت. به یاد داشته باشید با هربار خرید آتریفکت‌ها قیمتشان نیز افزایش پیدا می‌کند. پس به طور کلی، هر آرتیفکتی که خودتان پیدا نکردید و کم دارید را از Vulgrim بخرید. از هر نوع آرتیفکت بیش از 50 عدد وجود دارد پس لازم نیست برای جستجوی جهان بازی به خودتان زحمت چندانی بدهید تنها کافیست تعدادی را از Vulgrim بخرید.


Demon KeeperBazimag Trophy guide Silver Medal

Demon Keeper

50 آرتیفکت از نوع Demonic را جمع کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Holy Keeper» را مطالعه نمایید.


One Of the Chosen

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

One Of the Chosen

یک آیتم  Essence of a Chosen را جمع کنید

آیتم Essence of a Chosen را می‌توان به ازای 5000 روح، در ‌مراحل انتهایی بازی از فروشگاه Vulgrim خریداری کرد. روش دیگر به دست آوردن این آیتم شکست دادن پنج باس فرعی Chosen است که در سراسر جهان بازی پنهان شده‌اند (برای آگاهی از مکان این دشمن تروفی Balance in all things را مطالعه نمایید). از آیتم Essence of a Chosen برای انجام آخرین آپگرید بر روی Enhancementها و به منظور بالانس کردنشان استفاده می‌شود.


First of many…Bazimag Trophy guide Bronze Medal

First of many…

یک امتیاز Attribute Point را خرج کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Big Spender» را مطالعه نمایید.


25 to LifeBazimag Trophy guide Bronze Medal

25 to Life

25 امتیاز Attribute Point را خرج کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Big Spender» را مطالعه نمایید.

توجه: این تروفی ممکن است برای برخی بازیکنان کمی پس از خرج کردن 25 Attribute Point باز شود. اگر پس از خرج کردن 25امین امتیاز تروفی را به دست نیاوردید، پس از مصرف تنها چند امتیاز دیگر حتما باز خواهد شد.


Big SpenderBazimag Trophy guide Silver Medal

Big Spender

50 امتیاز Attribute Point را خرج کنید

امتیازاتِ ویژگی یا همان Attribute Points با بالا بردن لول خود در فروشگاه Vulgrim و به ازای مصرف ارواحی که جمع کرده‌اید به دست می‌آیند. برای فارم کردن روح به صورت نامحدود، یک گروه بزرگ ازدشمنان را فارم کنید و سپس بگذارید شما را بکشند تا همان گروه از دشمنان مجددا رسپان شوند. این کار را چندین بار تکرار کنید و برای پس گرفتن ارواحی که در هربار مردن از دست داده‌اید، به محل مرگ خود رفته و آنها را بردارید. شما همچنین می‌توانید با پیدا کردن آیتم‌های «Luminous Visage» که در سرتاسر جهان بازی پراکنده شده‌اند، Attribute Point کسب کنید. با مصرف کردن این آیتم‌های می‌توانید بدون نیاز به مصرف هیچ روحی Attribute Point به دست بیاورید.

توجه: این تروفی ممکن است برای برخی بازیکنان کمی پس از خرج کردن 50 Attribute Point باز شود. اگر پس از خرج کردن 50امین امتیاز تروفی را به دست نیاوردید، پس از مصرف تنها چند امتیاز دیگر حتما باز خواهد شد.


Increased CapacityBazimag Trophy guide Bronze Medal

Increased Capacity

ظرفیت آیتم Nephilim’s Respite را ارتقاء دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Maximum Capacity» را مطالعه نمایید.


Maximum CapacityBazimag Trophy guide Silver Medal

Maximum Capacity

ظرفیت آیتم Nephilim’s Respite را 4 مرتبه ارتقاء دهید

برای کسب این تروفی باید 4 آیتم «Invigoration Cores» را پیدا کنید. هرکدام از این آیتم‌ها ظرفیت آیتم Nephilim’s Respite را یک مرتبه افزایش می‌دهند. این آیتم در تمام بخش‌های جهان بازی پیدا می‌شود و می‌توان در مکان‌های بسیاری آن را پیدا کرد. همانند آیتم‌های دیگر بازی، Invigoration Core نیز به صورت یک جسم نارنجی‌رنگ درخشان بر روی زمین دیده می‌شود. تمام مکان‌هایی که در بازی به آن‌ها پای می‌گذارید را لوت کنید و بدین ترتیب با پیشروی در بازی نیز Invigoration Core را به تعداد کافی پیدا خواهید کرد. این آیتم با فراوانی بالا در بازی گنجانده شده است پس در مکان‌ها بسیاری آن را پیدا خواهید کرد.


Increased Vigor

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Increased Vigor

میزان سلامتی که Nephilim’s Respite در اختیارتان قرار می‌دهد را آپگرید کنید

‌ برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Maximum Vigor» را مطالعه نمایید.


Maximum VigorBazimag Trophy guide Silver Medal

Maximum Vigor

میزان سلامتی که Nephilim’s Respite در اختیارتان قرار می‌دهد ر 4 مرتبه آپگرید کنید

برای به دست آوردن این تروفی شما باید 4 آیتم «Rejuvenation Core» را در اختیار داشته باشید. هرکدام از این آیتم‌ها میزان سلامتی که با مصرف یک Nephilim’s Respite به دست می‌آورید را یک مرتبه افزایش می‌دهد. این آیتم در جهان بازی پخش شده و در مکان‌های بسیاری پیدا می‌شود. دقیقا مانند دیگر آیتم‌های توضیح داده شده، Rejuvenation Core نیز به صورت اجسام نارنجی‌رنگ و درخشان بر روی زمین دیده می‌شود. باید هر منطقه‌ای که به آن وارد می‌شوید را به دقت لوت کنید، به همین ترتیب با پیشروی در بازی به تعداد کافی این آیتمم را پیدا خواهید کرد. همانطور که اشاره کردیم تعداد زیادی از این آیتم در جهان بازی گنجانده شده است پس نگران پیدا کردنشان نباشید. همچنین فروشنده‌ی دوره‌گرد بازی یعنی Vulgrim نیز یک آیتم Rejuvenation Core را به ازای 5000 روح به شما می‌فروشد. این آیتم از همان ابتدای بازی در فروشگاه موجود است. توصیه می‌شود تروفی Maximum Vigor را در همان ابتدای بازی به دست بیاورید.


Demon MeddlerBazimag Trophy guide Bronze Medal

Demon Meddler

آبراکسیس را ملاقات کنید

هشدار! امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد.

اگر تصمیم به پیدا نکردن Abraxis بگیرید این تروفی را از دست خواهید داد.

پس از آنکه Stasis Hollow را به دست آوردید، Abraxis که یک اهریمن است را در منطقه‌ی Skar پیدا خواهید کرد. The Lord of Hollows به شما دستور می‌دهد Abraxis را پیدا کرده و او را بکشید. پس از رویارویی با Abraxis این اتخاب را خواهید داشت که او را بکشید یا زنده بگذارید. برای به دست آوردن این تروفی تنها کافیست Abraxis را پیدا کنید هرچند برای یک تروفی از دست دادنی دیگر به نام «A Parting Gift» شما باید حتماً Abraxis را بکشید. اگر در تصمیم گرفتن برای این موارد نامطمئن هستید، پیش از تصمیم‌گیری یک فایل ذخیره‌ی بک‌آپ ایجاد نمایید (PS4 Settings > Application Saved Data Management).


Unshakable FortitudeBazimag Trophy guide Bronze Medal

Unshakable Fortitude

30 آیتم Silvers of Adamantine را جمع کنید

‌ برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Unbreakable Will» را مطالعه نمایید.


Unyielding StrengthBazimag Trophy guide Bronze Medal

Unyielding Strength

30 آیتم Fragments of Adamantine را جمع کنید

‌ برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Unbreakable Will» را مطالعه نمایید.


Unbreakable WillBazimag Trophy guide Bronze Medal

Unbreakable Will

30 آیتم Pieces of Adamantine را جمع کنید

سه نوع آیتمِ Silvers of Adamantine، Fragments of Adamantine و Pieces of Adamantine از متریال‌های بخش ساخت‌ و ساز بازی هستند که از آنها برای ارتقاء سلاح فیوری استفاده می‌شود. این آیتم را بر روی زمین به صورت اجسام درخشان پیدا خواهید کرد یا اینکه با کشتن دشمنان از آنها دراپ می‌شود. Vulgrim، فروشنده‌ی بازی، برای دفعات متعددی این آیتم را در فروشگاه خود با تعداد محدودی عرضه می‌کند تا اینکه پس از اتمام بازی، به صورت دائم و با تعداد نامحدود این آیتم‌ها را برای فروش در اختیار خواهد داشت. تمام مناطق بازی را به دقت جستجو کرده و هرچقدر که کم داشتید پس از تمام شدن داستان بازی از Vulgrim بخرید.


Purity of Power

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Purity of Power

سه آیتم Chunks of Adamantine را جمع کنید

در تمام طول بازی تنها سه آیتم Chunks of Adamantine خواهید یافت. باید بدانید حتی Vulgrim نیز در هیچکدام از مراحل بازی این آیتم را به فروش نمی‌رساند. از آیتم Chunks of Adamantine برای آپگرید کردن هر سلاحی، از لول 9 به لول 10 استفاده می‌شود. لول 10 آپگرید میزانی است که می‌توان یک سلاح را تا آن ارتقاء داد. در ادامه توضیحات مربوط به مکان هر سه Chunk of Adamantine، در سه منطقه‌ی بازی را مطالعه خواهید کرد:

 منطقه‌ی Haven: با استفاده از Serpent Hole به منطقه‌ی North End of Haven بروید (فست تراول)، خیابانی که در سمت غرب فروشگاه Vulgrim قرار دارد را طی کنید تا هیولایی بالدار به شکل مارمولک را ببینید. در سمت راست هیولا یک تنه‌ی درختت را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید از آن بالا بروید. این کار را انجام داده و به شاخه‌ای نگاه کنید که فیوری می‌تواند از آن تاب بخورد. برای آنکه به بخش مناسبی از شاخه برسید باید قابلیت Flame Hollow را فعال کرده باشید تا بتوانید بیشتر از حد عادی بپرید.

پس از آنکه با تاب خوردن به تنه‌ی درخت دیگری که در آن طرف خیابان قرار دارد رسیدید، از شاخه بالا بروید در اینجا دو شاخه‌ی دیگر مشاهده خواهید کرد که باید از آنها تاب بخورید، این کار را انجام دهید تا بر روی یک خروجی اضطراری فرود بیایید. به سمت دیگر نگاه بیندازید، شاخه‌ی دیگری را مشاهده خواهید کرد که شما را به یک خروجی اضطراری دیگر می‌رساند. از شاخه تاب بخورید و بر روی خروجی اضطراری فرود بیایید سپس به سمت دیگر ساختمان بروید. باید از قابلیت Force Smash Hammer استفاده کنید و با آن دیوار را بشکنید. درون ساختمان آیتم‌های متنوعی خواهید یافت و در طبقه‌ی پایین بر روی فرشته‌ای مرده یک آیتم Chunk of Adamantine پیدا خواهید کرد.

منطقه‌ی Bonelands: باید قابلیت‌های Stasis Hollow، Force Hollow و Storm Hollow را فعال کرده باشید تا بتوانید این آیتم Chunk of Adamantine را پیدا کنید. پس از آنکه هیولای بزرگ کراکن (Kraken) را به زیر زمین راندید، از Serpent Hole موجود در کشتیِ باری، به دنبال منطقه‌ای بگردید گه یک استخر پهناور اسیدی در آن قرار دارد. در اینجا باید با ایجاد دو گردباد کوچک، به سمت دیگر استخر سر بخورید. با استفاده از Storm Hollow به سمت دیگر رفته و از کارخانه عبور نمایید.

در کارخانه از زیر هیولای گریفین زنده عبور کنید. در دومین انبار، یک دیوار ساکن خواهید دید که می‌توان از آن بالا رفت. از آن دیوار بالا رفته و سپس از قابلیت Force استفاده کنید و خود را به صورت یک توپ در بیاورید تا از دیوار کریستالی عبور کنید. در نهایت بر روی قطعات شکسته شده‌ی یک سکو فرود خواهید آمد. آنقدر جلو بروید تا یک Chunk of Adamantine را بر روی یک قطعه خشکی پیدا کنید.

منطقه‌ی Scar: پیش از آنکه از در مقابل دومین دشمن Chosen قرار بگیرید، در این منطقه پس از آنکه از دومین سکو سواری گرفتید، در میان دو دیوار ثابت که توسط فرشتگان غیرمرده احاطه شده‌اند یک گودال با دو غلتک مشاهده خواهید کرد. بر روی اسلحه‌ی Salvation خود حالت Stasis Attack را قرار دهید و آن را به سمت غلتک‌ها شلیک نمایید. زمانی که غلتک‌ها کند شده‌اند بر روی چاله پریده و به دنبال Chunk of Adamantine بگردید. شما همچنین در این مکان یک انسان بازمانده را پیدا خواهید کرد.


SalvationBazimag Trophy guide Bronze Medal

Salvation

Salvation را پیدا کنید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. این تروفی را پس از شکست دادن باس «Angelic Champion» کسب خواهید کرد. پس از شکست دادن این باس به عنوان جایزه یک سلاح جدید به شما داده می‌شود.


Soul HarvesterBazimag Trophy guide Bronze Medal

Soul Harvester

100.000 روح جمع کنید

‌برای کسب اطلاعات بیشتر توضیحات مربوط به تروفی «Soul Reaper» را مطالعه نمایید.


Soul ReaperBazimag Trophy guide Silver Medal

Soul Reaper

1.000.000 روح جمع کنید

یک راه آسان برای به دست آوردن این دو تروفی جمع کردن روح خودتان، به صورت پی در پی است. تعداد اندکی روح (حدود 10.000تا) ذخیره کنید، سپس روح‌هایی که دراپ کرده‌اید را مجددا جمع کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا تروفی ظاهر شود.


For Whom the Bell TollsBazimag Trophy guide Bronze Medal

For Whom the Bell Tolls

بدون آنکه Usiel را شکست دهید Lust را بکشید

هشدار! امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد.

برای کسب این تروفی باید به منطقه‌ی Badlands بروید. زمانی که مشغول به نبرد با باس به نام «Lust» هستید، یک کاراکتر دیگر به نام «Usiel» نیز به ترغیب لاست وارد مبارزه با شما می‌شود. در واقع شما باید به صورت همزمان هم با لاست و هم با اوزیل مبارزه کنید. برای کسب این تروفی تنها کفیست از ضربه زدن به اوزیل اجتناب کرده و تنها بر روی لاست تمرکز نمایید تا زمانی که شکست بخورد. اگر پیش از لاست اوزیل را بکشید این تروفی را دریافت نخواهید کرد.


Love TapBazimag Trophy guide Bronze Medal

Love Tap

کراکن را شکست دهید

این تروفی مربوط به داستان بازی است و با پیشروی در این بخش به دست می‌آید، امکان از دست دادن آن وجود ندارد. توجه داشته باشید که این تروفی پس از اولین رویارویی با کراکن باز نمی‌شود. پس از آنکه لاست (Lust) را شکست دادید یک بار دیگر باید با کراکن روبرو شوید، اینجاست که تروفی برایتان آنلاک می‌گردد.


A Parting Gift

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

A Parting Gift

آخرین هدیه‌ی Lord of the Hollow را دریافت نمایید

هشدار! امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد.

در ابتدا شما باید Abraxis را بکشید (به توضیحات تروفی از دست دادنی Demond Meddlers مراجعه نمایید). سپس نزد Lord of the Hollows بازگردید (در آن Serpent Hole که در Lord of the Hollows Chamber قرار دارد)، در اینجا می‌توانید از میان کشتن یا بخشیدن او یک گزینه را انتخاب نمایید. Lord of Hollows را ببخشید تا او نیز هدیه‌ی نهایی خود را به شما بدهد.

اگر با Abraxis مبارزه نکرده باشید قادر به اتمام این کوئست و کسب تروفی نخواهید بود. همچنین اگر Lord of the Hollows را بکشید او هدیه‌ای به شما نمی‌دهد و بنابراین تروفی را از دست خواهید داد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.