نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 01 اسفند 1397
ساعت 11:10

راهنما و لیست تروفی و اچیومنت‌های بازی Resident Evil 2

راهنمای گرفتن تمام تروفی و اچیومنت‌های بازی Resident Evil 2 Remake

4.22 از 5

عنوان : Resident Evil 2 Remake
راهنمای تروفی‌های بازی Resident Evil 2 Remake

میزان سختی نسبی برای کسب تروفی‌ها: شش از ده.

زمان تقریبی لازم برای کسب تروفی پلاتینیوم: 30 ساعت.

تروفی‌های آفلاین:  42 تروفی (1 پلاتینیوم، 4 طلا، 9 نقره، 28 برنز).

تروفی‌های آنلاین: این بازی تروفی آنلاین ندارد.

تعداد تروفی‌های از دست دادنی: تمام تروفی‌هایی که برای به دست آوردن آنها باید چند باس را در مدت زمان یا مسیر مشخصی شکست دهید، همچنین تروفی‌هایی که مربوط به ماموریت‌های Ada یا Sherry هستند. در هر صورت شما باید بازی را برای دفعات متعددی به پایان برسانید.  

تروفی‌هایی که ممکن است گلیچ شده باشند: تاکنون هیچ تروفی گلیچ شده‌ای گزارش نشده است.

آیا درجه سختی بازی بر روی کسب تروفی‌ها تاثیر می‌گذارد؟ بله. برای کسب تروفی پلاتینیوم باید حتما بازی را بر روی درجه سختی Hardcore به اتمام برسانید.

حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید تا تروفی پلاتینیوم آنلاک شود:  لازم است بازی را حداقل 4 مرتبه به پایان برسانید. احتمالا لازم بیشتر از این بازی را تمام کنید چون در حقیقت شما باید 6 دور ماموریت‌های بازی را انجام دهید (هم با Claire و هم با Leon باید 3 مرتبه بازی را تمام کنید).

مقدمه

به راهنمای تروفی‌های بازی Resident Evil 2 Remake خوش آمدید! انتظار برای طرفداران سری بازیهای رزیدنت ایوِل به پایان رسید و پس از بازسازی اولین عنوان Resident Evil در سال 2002، بلاخره و پس از زمرمه‌های فراوان در طول سالیان اخیر، به خواسته‌ی طرفداران این عنوان بزرگ پاسخ داده شد و قسمت دوم بازی Resident Evil با حال و هوایی نو در اختیار هواداران قرار گرفت.  همانند آنچه برای نسخه‌ی Remake شماره‌ی اول رخ داد، Resident Evil 2 Remake نیز فراتر از یک بازیِ تنها بازسازی شده خواهد بود. سازندگان این نسخه از بازی را با پیروی دقیق از بازی اصلی، به طور کلی از نو طراحی کرده‌اند.

دقیقا مشابه با نسخه‌ی اصلی بازی که برای کنسول PlayStation 1 عرضه شده بود، در این عنوان جدید نیز هم برای Leon و هم برای Claire یک سناریو در مقابل بازیکن قرار می‌گیرد، پس از پایان بازی یک ساریوی دوم نیز برای این دو شخصیت در نظر گرفته شده است. برای باز کردن سناریوی Leon B شما در ابتدا باید سناریوی Claire A و همچنین برای دسترسی به سناریوی Claire B شما باید اول سناریوی Leon A را به پایان رسانده باشید. برای مشاهده‌ی پایان واقعی بازی شما باید سناریوی دوم هردو شخصیت را تا انتها بازی کنید. درحالیکه در نسخه‌ی بازسازی شده‌ی شماره‌ی اول شاهد زاویه دوربین ثابت بودیم، در بازی Resident Evil Remake 2 شاهد حالت سوم شخص هستیم و دیگر خبری از نمای روی شانه‌ی قدیمی که پیش‌تر در Resident Evil 4 تجربه کرده بودیم نیست. ویژگی جدیدی که در Resident Evil Remake 2 گنجانده شده است، آیتم‌های مربوط به دفاع از خود است که اولین حضورشان در سری به نسخه‌ی نخست Remake بازمی‌گردد. با استفاده از این آیتم‌ها در صورتی که دشمن شما را گرفته باشد می‌توانید از دریافت هرگونه دمیج اجتناب نمایید و همچنین شانس وارد کردن دمیج به خود دشمن را نیز داشته باشید.

به منظور کسب تروفی پلاتینیوم شما احتمالا باید بیشتر از 6 دور بازی را تمام کرده باشید. به این دلیل که در هر 4 بخش داستانی بازی (Leon A، Leon B، Claire A، Claire B) کالکتیبل‌های متفاوتی وجود دارد، شما باید تمام این بخش‌ها را بازی کنید. می‌توانید در دورهای دوم تا چهارم، برای دستیابی به رنک‌های S تلاش کنید. سپس باید دو دور دیگر بازی را بر روی درجه سختی Hardcore به اتمام برسانید. در صورتی که هنوز هم چند تروفی باقی مانده باشد که باید کسبشان کنید باید به آنچه گفته شد یک دور دیگر هم اضافه نمایید (درجه سختی آسان را برای این دور انتخاب نمایید).

گام اول: تمام کردن بازی با هر شخصیت،  پیدا کردن تمام کالکتیبل‌ها، تروفی‌های مبارزه‌ای

بخش داستانی مربوط به Leon را با درجه سختی Assisted آغاز نمایید و در حین بازی کردن تمام کالکتیبل‌ها را جمع کنید. با استفاده راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌های بازی Resident Evil 2 Remake که به زودی بر روی وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت، می‌توانید تمام کالکتیبل‌های بازی را به ترتیب پیدا کنید. دلیل آنکه پیشنهاد می‌دهیم دور اول بازی را بر روی درجه سختی Asssisted آغاز نمایید، وجود یک دشمن بزرگ به نام «Tyrant» است، این دشمن نیمی از بازی را به دنبال کردن شما می‌پردازد. بر روی درجه سختی نرمال، او بسیار سریع‌تر گام برمی‌دارد اما در حالت Assisted سرعت راه رفتنش بسیار پایین است، چنین چیزی موجب می‌شود زمان بیشتری برای جستجوی کالکتیبل‌ها در اختیار داشته باشید و همچنین بتوانید هرچه سریع‌تر با مکانیک‌های بازی آشنا شوید.

در این مرحله از مسیر کسب تروفی پلاتینیوم باید تروفی‌هایی که به مبارزه با باس‌ها مربوط هستند نیز توجه نمایید. درحالیکه شما می‌توانید تروفی «Gotcha!» را هم با لئون و هم با کلر به دست آورد، تروفی «In the Blink of an Eye» تنها با لئون و تروفی «With Time to Spare» فقط با کلر قابل کسب هستند.

پس از آنکه شما سناریوی Leon A را تمام کردید، در منوی اصلی بازی گزینه‌ی «New Game» را انتخاب کرده و سناریوی Claire A را بازی کنید و تمام تروفی‌های این دور را نیز جمع نمایید. پس از آنکه این دو دور را تمام کردید، در منوی اصلی بازی گزینه‌ی جدید «New Game [2nd Run]» را انتخاب کرده و سناریوی Leon B را بازی کنید. پس از تمام کردن این دور، داستان Claire B را به اتمام برسانید. در سناریوهای B هر دو شخصیت معماهای متفاوتی وجود دارد. در صورتی که در حل کردن این معماها به مشکل برخوردید می‌توانید به راهنمای حل کردن معماهای بازی Residen Evil 2 Remake که به زودی در وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت مراجعه نمایید. بهتر است گام اول کست تروفی پللاتینیوم این بازی را با گام دوم ترکیب کنید و در حین انجام سناریوهای B بازی، برای رسیدن به رنک S در درجه سختی Normal تلاش نمایید.

تمام کالکتیبل‌ها (به خصوص کالکتیبل‌های Mr. Raccons) را پیدا کنید تا بازی به شما یک چاقو اعطا کند که هرگز شکسته نخواهد شد. این چاقو در دورهای بعدی بازی و همچنین در درجه سختی Hardcore بسیار کارآمد خواهد بود. به این دلیل است که پیشنهاد می‌شود تمام کالکتیبل‌های بازی را در همان دورهای ابتدایی پیدا کنید تا در مبارزات دورهای انتهایی کار راحت‌تری در پیش داشته باشید.

گام دوم: کسب S-Rank بر روی درجه سختی Standard - باز کردن مهمات بی‌نهایت برای سلاح کمری

به منظور دستیابی به رنک S تنها چیزی که باید به آن توجه کنید، مدت زمانی است که طول می‌کشد تا یک دور از بازی را به اتمام برسانید. برای به دست آوردن رتبه‌ی S باید بر روی درجه سختی Standard و یا Hardcore بازی را در زمانی کمتر از آنچه در زیر مشخص شده به اتمام برسانید:

  • تمام کردن سناریوهای Leon A یا Claire A - بر روی درجه سختی Standard: 3:30 و بر روی درجه سختی Hardcore: 2:30
  • تمام کردن سناریوهای Leon B یا Claire B - بر روی درجه سختی Standard: 3:00 و بر روی درجه سختی Hardcore: 2:00

باید توجه داشته باشید تروفی‌های مربوط به رتبه‌ی S با بازی کردن بر روی درجه‌ی سختی آسان یا Assisted به دست نخوهند آمد. برای کسب آنها باید بازی را بر روی درجه سختی Standard یا بالاتر انجام دهید. هربار که بازی را متوقف کنید و وارد منوی استاپ شوید، تایمر مربوط به این تروفی‌ها نیز متوقف خواهد شد. اگر در پیشروی در باز مشکلی ندارید و دشمنان برایتان دردسرساز نیستند، این محدودیت‌های زمانی برایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. با رسیدن به اولین رنک S، بازی به شما مهمات بی‌نهایت برای سلاح کمری Samurai Edge جایزه می‌دهد. در دورهایی از بازی که باید آن بر روی درجه سختی Hardcore آن را به پایان برسانید این مهمات را می‌توان برای شخصیت دوم نیز در دسترس قرار داد. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌شود پیش از تلاش برای کسب تروفی‌های مربوط به درجه سختی Hardcore، به رنک S دست پیدا کنید تا با استفاده از مهمات بی‌نهایت برای سلاح کمری یا همان Handgun بتوانید دشمنان را هرچه راحت‌تر از پای دربیاورید.

گام سوم: درجه سختی Hardcore

زمانی که به خوبی با بازی آشنا شده‌اید و رنک S را با بازی کردن بر روی درجه‌ی سختی نرمال کسب کرده‌اید، به کمک چاقوی مقاوم و مهمات بی‌نهایت می‌توانید درجه سختی Hardcore را برای خود تاحدودی راحت‌تر کنید. شما باید با هر دو شخصیت، بازی را بر روی این درجه‌ی سختی به پایان برسانید. برای آگاهی از چند نکته و ترفند که کار شما در درجه‌ی سختی Hardcore را آسان می‌کنند، توضیحات مربوط به تروفی‌های «Hardcore Rookie» و Hardcore College Student را مطالعه نمایید.

گام چهارم: مد چهارمین بازمانده یا 4th Survivor

شما باید مد اضافی 4th Survivor را که در بازی گنجانده شده است یک بار به پایان برسانید. برای آگاهی از نحوه‌ی پیشروی در این مد توضیحات مربوط به تروفی «Grim Reaper» را مطالعه نمایید.


Raccoon City NativeTrophy guide Platinum Medal

Raccoon City Native

تمام تروفی‌ها را به دست بیاورید.

برای کسب تروفی پلاتینیوم تمام تروفی‌های دیگر بازی Resident Evil 2 Remake را به دست بیاورید.


Welcome to the City of the Dead

Trophy guide Bronze Medal

Welcome to the City of the Dead

به ایستگاه پلیس برسید.

این تروفی به صورت خود به خود و در بخش ابتدایی بازی آنلاک خواهد شد.


Path to the GoddessTrophy guide Bronze Medal

Path to the Goddess

معمای تندیس الهه (Goddess Statue) را حل کنید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد.


Never Ending RainTrophy guide Bronze Medal

Never-Ending Rain

از ایستگاه پلیس فرار کنید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد.


Hack CompleteTrophy guide Bronze Medal

Hack Complete

قسمت مربوط به ایدا (Ada) را به پایان برسانید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد.


Hide and SeekTrophy guide Bronze Medal

Hide and Seek

قسمت مربوط به شری (Sherry) را به پایان برسانید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد. این تروفی به بخش داستانی مربوط به کلر (Claire) اختصاص دارد.


A Great Need for a ShowerTrophy guide Bronze Medal

A Great Need for a Shower

از مجراهای فاضلاب فرار کنید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد.


A Hero Emerges

Trophy guide Silver Medal

A Hero Emerges

داستان لئون (Leon) را به پایان برسانید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد. با تمام کردن سناریوی مربوط به لئون این تروفی را دریافت خواهید کرد.


A Heroine EmergesTrophy guide Silver Medal

A Heroine Emerges

داستان کلر (Claire) را به پایان برسانید.

این تروفی مربوط به بخش داستانی است و امکان از دست رفتن آن وجود ندارد. با تمام کردن سناریوی مربوط به کلر این تروفی را دریافت خواهید کرد.


Broken UmbrellaTrophy guide Silver Medal

Broken Umbrella

شاهد پایان واقعی باشید.

به منظور مشاهده‌ی پایان واقعی بازی شما باید سناریوی دومِ لئون یا کلر (در اینجا سناریوی دوم را همان دور دوم می‌نامیم) را به اتمام برسانید. پس از تمام کردن بازی، زمانی که در منوی اصلی گزینه‌ی «New Game [2nd Run» ظاهر می‌شود، در واقع به سناریوهای B یا دوم دسترسی پیدا کرده‌اید. با تمام کردن دور دوم یک پایان خاص و متفاوت را در بازی مشاهده خواهیم کرد. اهمیتی ندارد که از بین کلر یا لئون کدام یک را برای انجام دور دوم انتخاب کنید. در انتها باز هم توجه داشته باشید که: تمام کردن سناریوی اول لئون موجب باز شدن سناریوی دوم کلر و همچنین تمام کردن سناریوی اول کلر موجب باز شدن سناریوی دوم لئون می‌شود.


The Basics of SurvivalTrophy guide Bronze Medal

The Basics of Survival

دو آیتم را با یکدیگر ترکیب کنید.

شما این تروفی را به صورت خود به خود و در همان ابتدایی‌ترین بخش‌های بازی دریافت خواهید کرد. این تروفی مربوط به داستان است و از دست دادنش امکان ندارد. مطابق آنچه از قدیم در سری رزیدنت ایول شاهد بودیم، با پیشروی در داستان شما باید آیتم‌های مهمی همچون گیاهان دارویی یا همان هرب‌ها (Herb) و مهمات و موارد دیگر را با یکدیگر ترکیب نمایید (Combine). با انتخاب دو آیتم از کوله‌پشتی‌تان که با یکدیگر سازگاری دارند می‌توانید آنها را ترکیب کنید. 


Hip to Add SquaresTrophy guide Bronze Medal

Hip to Add Squares

فضای خالی کوله‌پشتی (Inventory) را افزایش دهید.

شما با پیدا کردن آیتمی به نام Hip Poch می‌توانید ظرفیت Inventory یا همان کوله‌پشتی را تا شش مرتبه افزایش دهید. برای آگاهی از مکان این کیف‌ها به راهنمایی که به زودی بر روی وبسایت بازی‌مگ قرار خواهیم داد مراجعه نمایید.


CustomizerTrophy guide Bronze Medal

Customizer

یک سلاح را شخصی‌سازی کنید.

با پیشروی در بازی قطعات سلاح‌های مختلفی را، برای مثال در گاوصندوق‌ها پیدا خواهید کرد (برای تروفی‌های مربوط به کالکتیبل‌ها نیز به پیدا کردن این قطعات نیاز دارید). این تروفی زمان باز خواهد شد که شما این قطعات را با سلاح خود ترکیب کنید. برای مثال، در طبقه‌ی اول ایستگاه پلیس و در اداره‌ی غربی، در یک کشوی قفل شذه‌ی یک میز، قطعه‌ی یک سلاح را پیدا خواهید کرد. برای رمز قفل میز باید این ترکیب را وارد نمایید: چپ = NED / راست = MRG.


Dont Need No Stinkin Gun

Trophy guide Bronze Medal

Don’t Need No Stinkin’ Gun

با استفاده از یک چاقو بر یک دشمن غلبه کنید.

شما در همان ابتدای بازی یک چاقو به دست خواهید آورد. به صورت همزمان دکمه‌ی PS4 Controller L1را نگه داشته و سپس دکمه‌ی PS4 Controller R2را فشار دهید تا با چاقو به دشمن ضربه وارد کنید. هرچند باید این نکته را نیز به یاد داشته باشید که چاقوی شما نیز دچار آسیب می‌شود و ممکن است بشکند. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا در بازی به راحتی می‌توانید یک چاقو پیدا کنید.


Eat This!Trophy guide Bronze Medal

Eat This!

با استفاده یک سلاح فرعی به دشمن حمله‌ی متقابل کنید.

در صورتی که یک چاقو، نارنجک و یا نارنجک نوری در کوله‌پشتی خود داشته باشید، این فرصت را خواهید داشته کهبا نگه داشتن دکمه‌ی PS4 Controller L1حمله‌ی دشمنان را خنثی کرده و بلافاصله به آنها حمله کنید.


Thatll Hold EmTrophy guide Bronze Medal

That’ll Hold ‘Em

با استفاده از تخته‌های چوبی یک پنجره را بپوشانید.

در ایستگاه پلیس می‌توانید چند تخته‌ی چوبی پیدا کنید و با استفاده از آنها یک پنجره را سنگربندی کنید. این تخته‌ها را به وفور در بازی مشاهده خواهید کرد و لازم نیست نگران از دست دادنشان باشید زیرا تخته‌های چوبی در طول مسیر پیشروی شما در بازی گنجانده شده‌اند.


Vermin ExterminationTrophy guide Bronze Medal

Vermin Extermination

یک مستر راکون (Mr. Raccoon) را از بین ببرید.

برای آگاه شدن از مکان‌ها توضیحات مربوط به تروفی «Compelte Vermin Extermination» را مطالعه نمایید.


A Vault like MindTrophy guide Bronze Medal

A Vault-like Mind

یک گاوصندوق قابل حمل را باز کنید.

در بازی دو گاوصندوق قابل حمل وجود دارد که شما می‌توانید آنها را پیدا کنید. در ایستگاه پلیس؛ یکی از گاوصندوق‌ها را در اتاق Shower Room و دیگری را در اتاق Linen Room پیدا خواهید کرد. به منظور باز کردن قفل این گاوصندوق‌ها شما باید 8 دکمه‌ای که بر روی آنها قرار دارد را با ترتیب صحیح فشار دهید. ترتیب وارد کردن این دکمه‌ها برای هر بازیکن به صورت اتفاقی مرتب شده است. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌ها در بازی Resident Evil 2 Remake که به زودی بر روی وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت مراجعه کنید.


First Break InTrophy guide Bronze Medal

First Break-In

یک گاوصندوق شماره‌ای را باز کنید.

برای آگاه شدن از نحوه‌ی کسب این تروفی و اطلاعات بیشتر، توضیحا مربوط به تروفی «Master of Unlocking» را مطالعه نمایید.


Bon Appetit

Trophy guide Bronze Medal

Bon Appétit

به نارنجکی که درون دهان یک دشمن قرار داده‌اید شلیک کنید.

در زمان روبرو شدن با یک دشمن اگر به یک نارنجک یا نارنجک نوری مجهز باشید و سپس دکمه‌ی PS4 Controller L1را فشار دهید، می‌توانید آن را درون دهان یک دشمن قرار دهید. حال برای به دست آوردن این تروفی تنها کافیست به سمت آن نارنجک شلیک کنید. اگر در اولین دور از بازی‌تان نتوانستید به صورت عادی و در حین پیشروی این تروفی را کسب کنید، می‌توانید از فرصتی که در ابتدای سناریوی B (دومین دور بازی) برای لئون یا کلر پیش می‌آید استفاده کنید. تنها چند ثانیه پس از آغاز داستان سناریوی B در اولین اتاقی که وارد آن می‌شوید یک نارنجک قرار دارد.


Zombie RoundupTrophy guide Bronze Medal

Zombie Roundup

با استفاده از یک سلاح فرعی سه دشمن را به صورت همزمان بکشید.

برای کسب این تروفی کافیست یک نارنجک را به سمت گروهی سه نفره (یا بیشتر) از زامبی‌ها پرتاب کنید. با انجام این کار زامبی‌ها بلافاصله کشته شده و تروفی برایتان باز خواهد شد. اگر در اولین دور از بازی‌تان نتوانستید به صورت عادی و در حین پیشروی این تروفی را کسب کنید، می‌توانید از فرصتی که در ابتدای سناریوی B (دومین دور بازی) برای لئون یا کلر پیش می‌آید استفاده کنید. تنها چند ثانیه پس از آغاز داستان سناریوی B در اولین اتاقی که وارد آن می‌شوید یک نارنجک قرار دارد.


Like Skeet ShootingTrophy guide Bronze Medal

Like Skeet Shooting

به یک سگ زامبی یا یک لیکر (Licker)زمانی که در هوا معلق است شلیک کنید.

برای به دست آوردن این تروفی بهتر است به جای لیکرها (نوعی از دشمنان در بازی) به دنبال سگ‌های زامبی باشید زیرا سروکله زدن با سگ‌ها آسان‌تر از درگیر شدن با یک لیکر است. در خط داستانی مربوط به لئون، پس از به کار انداختن برق، در محوطه‌ی پارکینگ با سگ‌ها روبرو خواهید شد. در خط داستانی کلر پس از خارج شدن از محوطه پارکینگ و زمانی که در مسیر پرورشگاه یتیمان (Orphange) قرار دارید در کقابل سگ‌ها قرار خواهید گرفت. زمانی که یک سگ زامبی را مشاهده کردید، سلاح خود را به سمت او نشانه بگیرید (بهتر است در این موقعیت از یک شاتگان یا مسلسل دستی کوچک استفاده کنید) و صبر کنید تا سگ زامبی به سمت بپرد. به احتمال زیاد بدون آنکه نیاز باشد به خودتان زحمت بدهید این تروفی را کسب خواهید کرد.


Keep Their Heads RinginTrophy guide Bronze Medal

Keep Their Heads Ringin’

حس شنوایی یک لیکر را از کار بیندازید.

برای کسب این تروفی تنها لازم است که یک نارنجک نوری را به سمت یک لیکر (Licker) پرتاب کنید. برای مثال، در طبقه‌ی دوم ایستگاه پلیس، و زمانی که در راهروی منتهی به اداره‌ی S.T.A.R.S گام برمی‌دارید یک لیکر به شما حمله خواهد کرد (فرصتی که در این مکان به دست می‌آید بسیار مناسب است زیرا در اداره‌ی S.T.A.R.S یک نارنجک نوری پیدا خواهید کرد). لیکرها همان دشمنانی هستند که از دیوارها به بالا می‌خزند و با چنگال‌های نوک‌تیزشان به سمت شما حمله می‌کنند و همچنین زبانشان را به اطراف خود پرتاب می‌کنند.


Hats Off!Trophy guide Bronze Medal

Hats Off!

با شلیک کردن به کلاه تایرنت (Tyrant) آن را از روی سرش بیندازید.

پس از آنکه در پشت بام ایستگاه پلیس، آتش را خاموش کردید (چه با کلر و چه با لئون در نیمه‌ی مسیر داستان به این نقطه می‌رسید)، با «تایرنت» یا Tyrant روبرو خواهید شد. تایرنت که به مستر اِکس (Mr. X) نیز معروف است، در ایستگاه پلیس شروع به تعقیب شما خواهد کرد. برای به دست آوردن این تروفی تنها کافیست به کلاه او شلیک کنید. نمی‌توانید او را بکشید، تنها باید از دستش فرار کنید تا وقت و مهمات خود را بی‌جهت هدر ندهید.


Gotcha!Trophy guide Silver Medal

Gotcha!

تنها با یک بار استفاده از جرتقیل در دومین تقابل با G بر او غلبه کنید.

هشدار! با احتمال بالایی امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد!

پس از آنکه در اتاق کنترل مجراهای فاضلاب، تمام دوشاخه‌های شطرنجی را سر جایشان قرار دادید حتما یک فایل ذخیره ایجاد نمایید.

در پایان مرحله‌ی مربوط به مجرای فاضلاب، برای دومین در مقابل G قرار خواهید گرفت. ابتدا، در یک اتاق که در حال سوختن است شما مورد حمله‌ی G قرار خواهید گرفت. به نحوی سعی کنید خود را در کنار جعبه تقسیم برقی که دارای ولتاژ بالا است  که در میان کرکره‌ی فلزی و جعبه‌ی سوییچ قرار وجود دارد قرار دهید. به این ترتیب G قادر نخواهد بود در این مکان به شما آسیب بزند.

زمانی که شما به یک سکو که در آن یک کانتینر وجود دارد رسیدید، دکمه‌ی قرمزرنگ را فشار دهید تا کانتینر به جای دیگری منتقل گردد. با هرچه که در اختیار دارید به G آسیب بزنید. هیچگونه نمایشگر واضحی برای مشاهده‌ی میزان سلامت او در اختیار نیست پس بهتر است تمام مهماتتان را روی او خالی کنید. زمانی که دیگر مهماتتان رو به اتمام است، در اطرافش دور زده و دکمه‌ی قرمز را فشار دهید تا کانتینر به جای اول خود بازگردد. با برخورد کانتینر به G او از بین خواهد رفت. تروفی تنها زمانی برایتان باز می‌شود که شما در همان دفعه‌ی اولی که از کانتینر برای ضربه زدن به G استفاده می‌کنید او را از بین ببرید. اگر پس از برخورد کانتینر با G او بر روی زمین نیفتاد، این یعنی به اندازه‌ی کافی به او آسیب وارد نکرده‌‌اید. در این صورت بازی را متوقف کرده و به منوی اصلی بازگردید سپس بازی را ادامه دهید یا یک فایل ذخیره‌ی دستی را بارگذاری نمایید. حواستان باشد که وسط سکو قرار نگیرید زیرا در این صورت کانتینر به شما هم اصابت خواهد کرد. اگر به میزان سلامت G شک دارید، بد نیست این نکته را هم بدانید که اگر با دمیج دادن به او تا 5 بار بر روی زمین بیفتد، احتمالا با اولین ضربه‌ی کانتینر او کشته شده و تروفی نیز برایتان باز می‌شود.


Treasure Hunter

Trophy guide Bronze Medal

Treasure Hunter

با استفاده از شواهد تصویری، 2 آیتم مخفی را پیدا کنید.

به منظور کسب این تروفی شما در ابتدا باید نوار فیلم را پیدا کنید. این نوار فیلم را می‌توان بر روی یک میز در اتاق کاری (Workroom) که در مجرای فاضلاب وجود دارد پیدا کرد. در مجرای فاضلاب زیرین (Lower Sewers)، برای باز کردن دریچه‌ی آبراه پایینی (Lower Waterway) از اهرم T شکل استفاده کنید. این آبراه به اتاق آسانسور Workroom Lift منتهی می‌شود. با استفاده از آسانسور بالا بروید، سپس در اینجا نوار فیلم را بر روی یک میز مشاهده خواهید کرد. مسیرتان را به سمت اتاق Worker’s Break Room ادامه دهید تا از این مسیر مجددا به ایستگاه پلیس بازگردید.

سپس برای ظاهر کردن نوار فیلم به اتاق Dark Room بروید، پس از ظاهر شدن فیلم دو تصویر دریافت خواهید که مکان دو آیتم مخفی را به شما نشان می‌دهد. مکانی که این دو تصویر نشان می‌دهند عبارتند از: اتاق Press Room (طبقه‌ی اول ایستگاه پلیس) و اداره‌ی S.T.A.R.S (طبقه‌ی دوم ایستگاه پلیس).


A Waist of SpaceTrophy guide Bronze Medal

A Waist of Space

فضای خالی کوله‌پشتی (Inventory) را تا بالاترین حد گسترش دهید.

برای به دست آوردن این تروفی شما باید شش آپگرید برای کوله‌پشتی پیدا کنید. به منظور آگاهی از مکان این آپگریدها که در واقع همان کالکتیبل‌های بازی هستند به راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌های بازی Resident Evil 2 Remake که به زودی بر روی وبسایت بازی‌‌مگ مراجعه کنید.


One Slick Super spyTrophy guide Bronze Medal

One Slick Super-spy

از دستگاه EMF Visualizer استفاده کنید تا بخشی از بازی که به ایدا مربوط است تمام شود.

این تروفی را تنها می‌توان در بخش داستانی مربوط به لئون کسب کرد!

پس از آنکه با لئون کروکودیل را در مجرای فاضلاب شکست دادید یک فایل سیو دستی ایجاد کنید. برای کسب این تروفی شما باید بخش مربوط به ایدا را بدون استفاده از اسلحه‌ی کمری به اتمام برسانید. بجای استفاده از اسلحه باید به کمک دستگاه Visualizer ایدا چند میز فرمان را هک کنید. ایدا دستگاه Visualizer را به صورت خود به خود و با پیشروی در بازی به دست می‌آورد. شما دستگاه‌هایی که می‌توان آنها را هک کرد را بر روی دیوارها و به رنگ زرد مشاهده خواهید کرد. شما با نگه داشتن دکمه‌ی PS4 Controller R2می‌توانید این دستگاه‌ها را هک کنید.


Young EscapeeTrophy guide Bronze Medal

Young Escapee

در بخش مربوط به شِری ظرف مدت 60 ثانیه از اتاق خواب فرار کنید.

هشدار! با احتمال بالایی امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد!

این تروفی را تنها در بخش داستانی مربوط به کلر می‌توان کسب کرد!

پیش از آنکه در اتاق Private Collection Room که متعلق به Chief Iron است، قطعات برقی به صورت یک معما در بیایند، یک فایل سیو دستی ایجاد کنید (تنها کمی بعد از آنکه از برج ساعت یا Clocktower بازگشتید).

زمانی که بخشی از بازی که مربوط به شری است آغاز می‌شود: به سمت راست نگاه کنید، عروسک را به دست بگیرید و بخش پشتی آن را بررسی کنید تا یک قطعه را پیدا کنید. قطعه را در گوشه‌ی اتاق قرار دهید تا یک معما آغاز شود. اکنون نوبت به بخش سخت کار می‌رسد. ترتیب ابتدایی قطعات معما برای هر بازیکن به صورت متفاوت و تصادفی چیده می‌شود. هرچند آنچه معما در انتها باید به آن شکل باشد در انتهای کار یکسان است. در تصویر زیر شکل نهایی معما را مشاهد می‌کنید:

resident evil 2 young escapee puzzle

اکنون خبر خوب این است که شما می‌توانید به این فکر کنید که چگونه در کمترین حرکات ممکن معما را حل کنید. هدف این است که موقعیت قطعات معما که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید را در معمای بازی خودتان هم مرتب کنید. این که کدام قطعه‌ی آغازین را در کدام موقعیت قرار داده‌اید را بر روی یک کاغذ بنویسید. این کار در اولین رویارویی با معما احتمالا بیشتر از 60 ثانیه طول می‌کشد و بنابراین قادر به کسب تروفی نخواهید بود اما یک راه حل برای این مشکل وجود دارد: به منوی اصلی بازی بازگردید، گزینه‌ی «Continue» را انتخاب کنید. اکنون شما در اتاق شری ظاهر می‌شوید و زمان‌سنجِ مربوط به معما بر روی صفر تنظیم شده است اما راه حل معما همان است که لحظاتی پیش از آن استفاده کردید! در واقع، زمانی که از ترفند فوق استفاده می‌کنید معما مجددا به هم نمی‌ریزد و بنابراین راه حل نیز ثابت باقی می‌ماند. معما را با سرعت زیاد و برای دفعات مکرر انجام دهید تا راه حل معمای بازی خودتان را به خاطر بسپارید. با حل کردن این معما بازی یک قیچی به شما جایزه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید در دیوار یک سوراخ ایجاد کرده و از طریق آن فرار کنید. در این لحظه تروفی برای شما باز می‌شود. اگر تروفی را کسب نکردید به آن معناست که حل کردن معما بیشتر از 60 ثانیه طول کشیده است. در این صورت باز هم به منوی اصلی بازگردید و گزینه‌ی «Continue» را انتخاب نمایید، این فرآیند را آنقدر تکرار کنید تا بتوانید معما را در کمترین زمان ممکن حل کرده و تروفی را کسب کنید.


With Time to SpareTrophy guide Bronze Medal

With Time to Spare

G مرتبه چهارم را شکست دهید درحالیکه بیش از 4 دقیقه تا انفجار وقت باقی مانده باشد.

این تروفی را تنها در بخش داستانی مربوط به کلر می‌توان کسب کرد!

در خط داستانی کلر 4G آخرین باس است. شما برای فرار و کشتن باس 10 دقیقه وقت دارید. از قدرتمندترین سلاح‌های خود استفاده کنید تا در این مبارزه به مشکل برنخورید. پیش از این مبارزه کلر یک مینی‌گان دریافت می‌کند که با استفاده از آن می‌توان باس را به سرعت شکست داد.


In the Blink of an EyeTrophy guide Bronze Medal

In the Blink of an Eye

سوپر تایرنت را شکست دهید درحالیکه بیش از 5 دقیقه تا انفجار وقت باقی مانده باشد.

این تروفی را تنها در بخش داستانی مربوط به لئون می‌توان کسب کرد!

در خط داستانی لئون سوپر تایرنت (Super Tyrant) آخرین باس است. شما برای فرار و کشتن باس 10 دقیقه وقت دارید. از قدرتمندترین سلاح‌های خود استفاده کنید تا در این مبارزه به مشکل برنخورید. پیش از این مبارزه لئون یک موشک‌انداز دریافت می‌کند که با استفاده از آن می‌توان پس از وارد کردن دمیج به اندازه‌ی کافی، کار این باس را تمام کرد.


Lore Explorer

Trophy guide Bronze Medal

Lore Explorer

تمام پوشه‌ها را بخوانید

در بازی 58 پوشه وجود دارد. این پوشه‌ها در واقع جزوی از مجموعه کالکتیبل‌های بازی هستند که با مراجعه به راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌های بازی Resident Evil 2 Remake می‌توانید از مکان هرکدام به ترتیب ظاهر شدن در بازی مطلع شوید. این راهنما به زودی در وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت.


Complete Vermin ExterminationTrophy guide Silver Medal

Complete Vermin Extermination

تمام مستر راکون‌ها را از بین ببرید.

در بازی 15 مستر راکون (Mr. Raccoon) وجود دارد. مستر راکون‌ها در واقع جزوی از مجموعه کالکتیبل‌های بازی هستند که با مراجعه به راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌های بازی Resident Evil 2 Remake می‌توانید از مکان هرکدام به ترتیب ظاهر شدن در بازی مطلع شوید. این راهنما به زودی در وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت.


Master of UnlockingTrophy guide Silver Medal

Master of Unlocking

تمام قفل‌ها و گاوصندوق‌هایی که در بازی هستند را باز کنید.

در بازی 8 گاوصندوق و قفل وجود دارد. این قفل و گاوصندوق‌ها در واقع جزوی از مجموعه کالکتیبل‌های بازی هستند که با مراجعه به راهنمای پیدا کردن کالکتیبل‌های بازی Resident Evil 2 Remake می‌توانید از مکان هرکدام به ترتیب ظاهر شدن در بازی مطلع شوید. این راهنما به زودی در وبسایت بازی‌مگ قرار خواهد گرفت.


Leon STrophy guide Gold Medal

Leon “S.” Kennedy

خط داستانی مربوط به لئون را بر روی درجه سختی «Standard» یا «Hardcore» با دریافت رتبه‌ی S به پایان برسانید.

به منظور آگاهی از نحوه‌ی به دست آوردن این تروفی به توضیحات ارائه شده برای تروفی «Sizzling Scarlet Hero» مراجعه کنید.


Sizzling Scarlet HeroTrophy guide Gold Medal

Sizzling Scarlet Hero

خط دادستانی ستانی مربوط به کلر را بر روی درجه سختی «Standard» یا «Hardcore» با دریافت رتبه‌ی S به پایان برسانید.

برای دریافت رنک S شما باید بازی را در چارچوب زمانی زیر به اتمام برسانید:

  • تمام کردن سناریوهای Leon A یا Claire A - بر روی درجه سختی Standard: 3:30 و بر روی درجه سختی Hardcore: 2:30
  • تمام کردن سناریوهای Leon B یا Claire B - بر روی درجه سختی Standard: 3:00 و بر روی درجه سختی Hardcore: 2:00

تنها عاملی که رنک یا همان رتبه‌ی شما را تعیین می‌کند مدت زمانی است که طول می‌کشد تا شما بازی را به اتمام برسانید. هیچ عامل دیگری در این امر دخیل نیست؛ تعداد مردن‌هایتان، یا تعداد سیوها ربطی به رنک شما ندارند. اگر بنا به هر دلیلی مثلا استراحت کردن یا خواندن راهنما نیاز به متوقف کردن بازی دارید، خیالتان راحت باشد زیرا با متوقف کردن بازی زمان‌سنج مربوط به تروفی نیز متوقف می‌شود.

هشدار! اگر در بازی مردید، هرگز گزینه‌ی «Continue» را انتخاب نکنید، زیرا با انجام این کار محاسبه‌ی زمانتان ادامه خواهد یافت و از آخرین چک‌پوینت مجددا تنظیم نمی‌شود. هربار که می‌میرید گزینه‌ی «Quit» را انتخاب کرده و سپس از منوی عناوین بازی گزینه‌ی «Continue» یا «Load Save» را انتخاب نمایید. با این روش، پس از هر بار مردن، زمان از آخرین چک‌پوینت محاسبه خواهد شد. با رعایت این نکته، می‌توانید به طور چشمگیری در زمانتان صرفه‌جویی کنید و احتمالا به راحتی تروفی را کسب خواهید کرد.

اگر از توصیه‌های موجود در این راهنما استفاده کرده باشید و تمام کالکتیبل‌ها را در سناریوی اول لئون جمع کرده باشید، هنوز هم باید برای جمع کردن کالکتیبل‌های باقیمانده، 3 خط داستانی دیگر را نیز بازی کنید. شما می‌توانید جمع کردن کالکتیبل‌ها را با تلاش برای کسب رنک S ترکیب کنید تا بدین ترتیب لازم نباشد بازی را برای دفعات بیشتری به اتمام برسانید. سه ساعت بسیار ارفاق‌آمیز است، می‌توان زمان‌های مطرح شده در بالا را حتی به میزان یک ساعت کاهش داد و در عین حال حتی به دنبال کالکتیبل‌های بازی نیز گشت. توجه داشته باشید که ترکیب کردن این دو وظیفه (کسب رتبه S و پیدا کردن کالکتیبل‌ها) در سناریوی‌های اول یا A راحت‌تر است زیرا زمان بیشتری برای جستجو در اختیار خواهید داشت. به یاد داشته باشید برای کسب این تروفی باید بازی را بر روی درجه سختی Standard انجام دهید. در صورت تمام کردن بازی بر روی درجه سختی آسان (Assisted) تروفی برایتان باز نخواهد شد.


Hardcore RookieTrophy guide Gold Medal

Hardcore Rookie

خط داستانی مربوط به لئون را بر روی درجه سختی «Hardcore» به پایان برسانید.

به منظور آگاه شدن از نحوه‌ی کسب این تروفی، توضیحات مربوط به تروفی «Hardcore College Student» که در زیر قرار دارد را مطالعه نمایید.


Hardcore College Student

Trophy guide Gold Medal

Hardcore College Student

خط داستانی مربوط به کلر را بر روی درجه سختی «Hardcore» به پایان برسانید.

در مسیر کسب تروفی پلاتینیوم، تمام کردن بازی بر روی درجه سختی Hardcore احتمالا دشوارترین کاری است که با انجام دهید. در حالت دشوارِ بازی، دشمنان سرسخت‌تر هستند، شما با دریافت اولین ضربه از جانب زامبی‌های در وضعیت خطرناک قرار می‌گیرید و پس از دریافت دومین ضربه نیز خواهید مرد. همچنین برای سیو کردن پیشرویتان در بازی باید به دنبال آیتم Ink Ribbon باشید.

در ادامه چند نکته را مطالعه خواهید کرد که رعایت کردنشان کار شما را راحت‌تر می‌کند:

  • با کسب رنک S بر روی درجه سختی Standard، مهمات بی‌نهایت Samurai Edge را به دست بیاورید و همچنین سعی کنید با پیدا کردن تمام مستر راکون‌ها چاقوی بی‌نهایت که هرگز نمی‌شکند را هم کسب کنید. با بهره گرفتن از این دو آیتم کارتان راحت‌تر خواهد شد. همچنین بدون استفاده از Samurai Edge فکر تمام کردن بازی بر روی حالت Hardcore را از سرتان بیرون کنید.
  • خودتان را برای کشتن تعداد زیادی از دشمنان به زحمت نیندازید: به سر دشمنان شلیک کنید تا تلو تلو بخورند و سپس در این حالت از کنارشان بگذرید. مهمات و وقت خود را هدر ندهید.
  • از آیتم Ink Ribbon با دقت استفاده کنید: قصد نداریم بگوییم از این آیتم به ندرت استفاده کنید، چون Ink Ribbon را به تعداد کافی در بازی پیدا خواهید کرد (حدود 25 عدد)، اما بهتر است پس از هربار جابجا شدن از یک بخش مپ به بخش دیگر که با موفقیت همراه بود از این آیتم استفاده کنید. برای مثال، پس از آنکه با در دست داشتن کلید باشگاه از لابی برگشتید بازی را سیو کنید و پس از آن تمام درها را با استفاده از قیچی آهنبر باز کرده و مجددا بازی را سیو کنید. سعی کنید بازی را به چند قسمت تقسیم نمایید. این روش بعدا نیز به کارتان می‌آید.
  • سعی کنید بر روی درجه سختی Hardcore بازی را S-rank کنید: با مطالعه‌ی توضیحاتی که در بخش‌های پیشین ارائه شد احتمالا با خواندن این تیتر تعجب خواهید کرد اما اجازه دهید این موضوع را به صورت شفاف بیان کنیم. اگر بازی را بر روی درجه سختی Hardcore با رنک S تمام کنید، یک مسلسل دستی با تیر نامحدود دریافت خواهید کرد. این اسلحه موجب می‌شود از سختی دور دوم بازی شما شدیدا کاسته شود. یک قسمت از بازی را تمام کرده و آن را در ذهن خود مرور کنید، آیا ممکن است در ناحیه‌ای وقتتان را بیخود تلف کرده باشید یا در ناحیه‌ای به شما ضربه وارد شده باشد که به آسانی میشد از آن اجتناب کرد.
  • زمان‌سنج شما را فریب می‌دهد! زمانی که می‌میرید سه انتخاب خواهید داشت؛ ادامه دادن یا Continue، بارگذاری فایل سیو اخیر یا Load Last Save و یا ترک کردن بازی به منوی اصلی یا Quit. به خاطر داشته باشید که همیشه Quit را انتخاب نمایید، سپس از منوی عناوین فایل سیو را مجددا بارگذاری نمایید. اگر هرکدام از دو گزینه‌ی دیگر را انتخاب کنید، بازی زمانی که شما بین آخرین سیو تا لحظه‌ی مردنتان سپری کرده‌اید را محاسبه و به عدد زمان‌سنج اضافه می‌کند. در صورت عدم رعایت این نکته ممکن است در کسب S-rank شکست بخورید و تمام برنامه‌ها بهم بریزد پس باید پس از هربار مردن دقت کرده و حتما گزینه‌ی Quit را انتخاب نمایید.
  • آخرین مبارزه با G چندان هم سخت نیست: در استفاده از مهماتتان بر روی G در آزمایشگاه لحظه‌ای درنگ نکنید. او می‌تواند ضربات زیادی را تحمل و دمیج زیادی را به شما وارد کند. قطعا شما دوست ندارید در میانه‌ی آخرین مبارزه با G مهمات خود را از دست دهید، شکست دادن G در چهارمین رویارویی با او، در صورت استفاده‌ی متناوب از مینی‌گانی که پیش از مبارزه به شما داده می‌شود و سلاح کمری با مهمات بی‌نهایت، کاملا امکان‌پذیر است. تنها زمانی از مینی‌گان استفاده کنید که چشم‌های G در تیررستان قرار داشته باشند، به چشمان او شلیک کرده و باقی مبارزه را با استفاده از سلاح کمری به پایان برسانید.

FrugalistTrophy guide Silver Medal

Frugalist

بدون استفاده از یک آیتم بازیابی سلامت بازی را به اتمام برسانید.

برای آن که این تروفی را به آسانی هرچه تمام‌تر کسب کنید، تلاش برای آن را به انتهای مسیر کسب تروفی پلاتینیوم موکول کرده و بازی را بر روی درجه سختی Assisted انجام دهید. از اسلحه‌ای که دارای تیر بی‌نهایت است استفاده کنید (سلاح کمری با مهمات بی‌نهایت از S-rank کردن بازی بر روی درجه سختی Standard به دست می‌آید)، به طور دائم پیشروی خود را ذخیره کنید و تنها بر روی آیتم‌های تمرکز داشته باشید که برای پیشروی در بازی به آنها نیاز خواهید داشت. برای کسب این تروفی، باید بازی را بدون استفاده از حتی یک آیتم مربوط به سلامتی تمام کنید. خوشبختانه، در درجه سختی Assisted میزان سلامت شما به صورت خود به خود تا میزان 50% احیاء می‌گردد پس کار چندان دشواری در پیش روی نخواهید داشت. در حالت Assisted دریافت کردن سه ضربه از دشمنان حدود 50% از سلامتتان خواهد کاست.


MinimalistTrophy guide Silver Medal

Minimalist

بدون آن که جعبه‌ی آیتم‌ها (Item Box) را باز کنید بازی را به پایان برسانید.

در حین پیشروی در بازی شش آپگرید کوله‌پشتی یا Inventory را جمع کنید و اگر بدانید که چه چیزهایی باید بردارید و به کجا بروید بدون سختی خاصی این تروفی را نیز کسب خواهید کرد. هرچند باید به خاطر داشته باشید که در این دور از بازی به هیچ وجه نمی‌توانید از سلاح‌هایی که دارای تیر نامحدود هستند استفاده کنید، به این دلیل که برای مجهز کردن شخصیت بازی به این اسلحه‌ها حتما باید آیتم باکس را باز کنید. بهتر است زمانی که قصد دارید برای به دست آوردن این تروفی اقدام کنید، در دوری از بازی باشد که قصد دارید کالکتیبل‌ها را جمع کنید و درجه سختی بازی هم بر روی Assisted تنظیم شده است.


A Small Carbon FootprintTrophy guide Silver Medal

A Small Carbon Footprint

در یک دور از بازی 14000 گام یا کمتر را طی کنید.

زمانی که بازی را متوقف می‌کنید، می‌توانید تعداد گام‌هایتان را در پایین‌ترین بخش مربوط به رکوردهایتان در بازی بررسی نمایید. رکوردی که برای این متغیر در بازی گنجانده شده «A Small Carbon Footprint» نام دارد، دقیقا مشابه با اسم همین تروفی. یک دور از بازی را به سرعت به پایان برسانید و تنها بر روی آیتم‌های ضروری تمرکز داشته باشید یا به عبارتی دیگر می‌توان گفت از برداشتن قدم‌های که ضروری نیستند دوری کنید. ویدیوی زیر به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توان این تروفی را کسب کرد.

سناریوهای دوم یا B کوتاه‌ترند اما این تروفی را در سناریوهای A نیز می‌توان کسب کرد. بهتر است تلاش برای کسب این تروفی را با تروفی «Frugalist» ترکیب کنید. پس از آنکه به سلاح کمری با مهمات نامحدود دسترسی پیدا کردید (از طریق S-rank کردن بازی بر روی درجه سختی Standard)، بهترین انتخاب برای شما این است که یک سناریوی B  را با مهمات نامحدود به سرعت به پایان برسانید.


Grim ReaperTrophy guide Bronze Medal

Grim Reaper

مد اضافی «The 4th Survivor» را به پایان رسانید.

برای این تروفی، طاقت و میزان صبر شما، مهارتتان در بازی و حتی شانس شما سنجیده می‌شود. در مد چهارمین بازمانده یا همان 4th Survivor شما در نقش هانک (Hunk) بازی می‌کنید و باید راهتان را از میان مجرای فاضلاب تا ورودی اصلی ایستگاه پلیس باز کنید. در این میان شما محبورید از مسیرهای طولانی‌تر برای رسیدن به مقصد استفاده کنید زیرا مسیرهای کوتاهِ معمول و میانبرها بنا به دلایلی مسدود شده‌اند.

شما این مد را با چهار اسلحه، مقداری مهمات و چند آیتم بازیابی سلامت به همراه چند آیتم دفاعی و مقداری باروت یا Gunpowder شروع می‌کنید. در ادامه چند نکته که عمل به آنها در تمام کردن این مد به شما کمک می‌کنند را مطالعه خواهید کرد:

  • می‌توانید از Gunpowder برای ساختن گلوله‌ی شاتگان استفاده کنید. این کار بازده خوبی دارد زیرا ساچمه‌های شاتگان پخش می‌شود و لازم نیست برای نشانه گرفتن یک نقطه تمام دقت خود را به خرج دهید. شاتگان بسیار کارآمد است زیرا در تمام مدت شما باید رو به جلو حرکت کنید. همچنین زمانی که Mr. X به دنبالتان راه می‌افتد نیز از شاتگان غافل نشوید.
  • در قسمت آخر این مد نبردی شلوغ با زامبی‌ها خواهید داشت، پس بهتر است آیتم‌های دفاعی و نارنجک‌ها را برای آن زمان ذخیره کنید.
  • ماده‌ی ترکیبی قرمز-آبی از آنجایی که ضد سم است و توان دفاعی‌تان را برای مدت موقت بالا می‌برد بسیار کارآمد. در مجرای فاضلاب می‌توانید بهترین استفاده از این ترکیب را داشته باشید.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    من این بازیو توی هشت روز پلات کردم و این خیلی بده که بازیو چند بار بخوای برای گرفتن تروفی بری
    به آخرای بازی نزدیک میشدم یجورایی افسرده میشدم و حالم بد میشد ولی اینو به خاطر داشته باشید که اول توی درجه سختی آسون برید و بعدش استاندارد برید زیر سه ساعت برای گرفتن اسلحه سامورائی با تیر بینهایت و بعدش هاردکور برید زیر دو ساعت برای گرفتن مسلسل با تیر بینهایت و اگه خواستید بازی دیگه خیلی آسون بشه بازیو توی هاردکور زیر دو ساعت برید کمتر از دو یا سه تا سیو تا بهتون کواد لانچر بده ولی من اینو توصیه نمیکنم چون ریسک خیلی بزرگیه

    ‏مهمان و ‏SirGhas و ‏NERFEDPEDI13 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    سلام لطفا روش بدست اوردن اسلحه خاص كه در جعبه شيشه اي هست رو بگين ممنون

    ‏NERFEDPEDI13 از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1396
    نظرها: 121
    تشکر: 21
    تشکرشده: 40
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Sis1892
    سلام لطفا روش بدست اوردن اسلحه خاص كه در جعبه شيشه اي هست رو بگين ممنون

    سلام دوست عزیز. فکر کنم بدونم منظورتون کدوم اسلحه هست. تا چند روز آینده راهنمای کاملی برای پیدا کردن تمام سلاح‌های بازی منتشر می‌کنیم.

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.