نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 05 آبان 1402
ساعت 09:00

مجموع فروش بازی های سری Resident Evil از 150 میلیون نسخه عبور کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت کپ‌کام به تازگی گزارش مالی از عملکرد فروش خود در نیمه اول سال 2023 منتشر کرده که طی آن، آمارهای فروش بازی‌های مطرح شرکت با رشد بسیار عالی مواجه بوده‌اند. در این رابطه دو بازی تازه عرضه شده Resident Evil 4 Remake و Street Fighter 6 حالا به ترتیب شاهد فروش بیش از 5٫45 میلیون نسخه و 2٫47 میلیون نسخه هستند. این افزایش فروش شامل بازی‌های گذشته سری Resident Evil نیز می‌شود و حالا به صورت مشخص فروش مجموع بازی‌های این سری، از 150 میلیون نسخه نیز عبور کرده است.

با توجه به گزارش تازه کپ‌کام، Resident Evil 2 Remake در این بازه زمانی (نیمه اول سال 2023) موفق شده تا 1٫18 میلیون نسخه دیگر به فروش برساند و به این ترتیب حالا مجموع فروش این بازی به رقم فوق‌العاده 13٫13 میلیون نسخه رسیده است. Resident Evil 3 Remake نیز در همین بازه 970 هزار نسخه دیگر فروش داشته، و آمار مجموع آن حالا به عدد 8٫04 میلیون نسخه می‌رسد.

فروش قدرتمند عناوین سری Resident Evil در حالی است که کپ‌کام پشتیبانی بسیار قوی از آن‌ها می‌کند و اخیرا شاهد عرضه بسته الحاقی نسبتا بزرگ Separate Ways برای Resident Evil 4 Remake نیز بودیم. لازم به ذکر است که این بسته الحاقی نیز مشابه بازی Resident Evil 4 Remake و در کل عناوین چند سال اخیر سری، با استقبال بسیار خوب منتقدین و طرفداران مواجه بودند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.