نویسنده: Matin چهارشنبه، 20 دی 1402
ساعت 12:58

آنچه که Suicide Squad می‌تواند از Arkham Knight بیاموزد

1 از 5

بازی ویدئویی Suicide Squad: Kill the Justice League، دنیای Arkhamverse را به Metropolis می‌برد، بنابراین این عنوان باید چیزهایی از عنوان قبلی خود، Arkham Knight، بیاموزد.

 بازی ویدئویی Suicide Squad: Kill the Justice League هدف قرار دادن توجه‌ها را به سمت Metropolis، خانه Superman، در فضای بازی‌های ویدئویی DC دارد و یک محیط جدید را به مجموعه محبوب Arkhamverse اضافه می‌کند.

تخصص کمپانی Rocksteady در ایجاد دنیای کمیک همه جانبه، همان‌طور که در سری Batman: Arkham دیده می‌شود، نشان می‌دهد که نسخه Metropolis متعلق به عنوان Kill the Justice League، می‌تواند از نظر بصری و مکانیکی مجذوب کننده باشد.

برای جذاب کردن بازی، برای Rocksteady مهم است که مناطق متمایزی در Metropolis ایجاد کند، نقاط دیدنی نمادین را مابین لحظات اکشن بگنجاند، و دلایل قانع کننده‌ای برای کاوش در این شهر شلوغ به بازیکنان ارائه دهد.

دنیای کمیک‌های DC دارای مجموعه‌ای از مکان‌های متمایز است، از شهر Gotham گرفته تا شهر Coast. تعداد کمی از این شهرها به دنیای بازی‌های ویدئویی راه پیدا کرده‌اند، اما خانه Batman، یعنی Gotham، طی سال‌ها بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League به نظر می‌رسد مرکز توجه را به یکی دیگر از شهرهای DC که از نظر محبوبیت نزدیک به Gotham است، یعنی Metropolis خانه Superman، جلب کند. این شهر شلوغ ممکن است به لطف تهاجم Brainiac، به اندازه معمول بکر نباشد، اما Suicide Squad: Kill the Justice League این شانس را دارد که در این محیط برجسته شود.

2

کمپانی Rocksteady با خلق جهان‌های باز کتاب‌های مصور غریبه نیست، همان‌طور که چنین اقتباسی را با سطحی بسیار بالا در فرنچایز Batman: Arkham دیده‌ایم. عنوان Suicide Squad: Kill the Justice League نه تنها شاهد بازگشت Rocksteady به فضای بازی‌های ویدئویی DC است، بلکه اولین عنوان جدید در Arkhamverse از زمان عرضه Arkham Knight در سال 2015 است. در حالی که Kill the Justice League قبلاً بحث‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، به لطف عناصر سرویس زنده خود، هنوز فرصتی برای تحت تاثیر قرار دادن طرفداران با نسخه Metropolis خود دارد. با استفاده از Gotham از Arkham Knight به عنوان طرح اولیه، Rocksteady می‌تواند یک بازی همه جانبه دیگر را در دست داشته باشد.

شهر Metropolis باید مناطق مشخصی داشته باشد

شهرهای دنیای واقعی با کمک مناطق و محله‌های خود خاص و شناخته می‌شوند که هر کدام دارای شخصیت و جذابیت خاص خود هستند. کمپانی Rocksteady این موضوع را هنگام طراحی Gotham در Arkham Knight به خوبی درک کرد که باعث شد چندین بخش از این شهر از نظر بصری منحصر به فرد باشند. Metropolis به داشتن مناطق خاص خود در کمیک‌ها مشهور است و ضروری است که Rocksteady هر بخش این شهر را متمایز از دیگری طراحی کند، درست مانند Arkham Knight. اگر تمام مناطق Metropolis ظاهر و جو نسبتاً یکسانی داشته باشند، هر چقدر هم که سیستم حرکتی Kill the Justice League دیوانه کننده باشد، بازیکنان به راحتی از حرکت در آن خسته می‌شوند.

قسمت‌های دیدنی Metropolis را بخشی از اکشن کنید

3

شخصیت‌های Deadshot و Flash از Suicide Squad: Kill the Justice League

برخی از جذاب‌ترین سکانس‌های Arkham Knight درون و یا اطراف مکان‌های نمادین Gotham اتفاق افتادند. از ساختمان Ace Chemicals گرفته تا اداره پلیس شهر Gotham، بازیکنان می‌توانند در این بازی ویدئویی برخی از مکان‌های مهم کمیک‌ها را کاوش کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشند. عنوان Kill the Justice League فرصت‌های انگشت شماری برای انجام همین کار با Metropolis دارد که می‌تواند باعث شود کل تجربه این بازی ویدئویی قابل لمس‌تر شود. ساختمان Daily Planet یک انتخاب واضح است که پتانسیل آن را دارد که در مرکز تهاجم Brainiac باشد و نوار Ace o' Clubs می‌تواند در طول نبرد نیز ظاهر شود.

به بازیکنان دلایلی برای کاوش بدهید

شهر Gotham در Arkham Knight فقط زیبا به نظر نمی‌رسید. این شهر به بازیکنان دلیلی داد تا با شنل Batman دور شهر بچرخند و با Batmobile او خیابان‌ها رو دور بزنند. از غنائم معروف Riddler گرفته تا ماموریت‌های جانبی مختلف، محتوای تکمیلی این بازی ویدئویی به شهر Gotham کمک کرد تا احساس زنده بودن کند. برای کمپانی Rocksteady عاقلانه خواهد بود که رویکرد مشابهی را با شهر Metropolis در عنوان Kill the Justice League اتخاذ کند، زیرا اگرچه این شهر توسط زیردستان Brainiac تسخیر شده است، اما بسیار مهم است که چنین شهر شلوغی خالی نباشد. چه از طریق کالکتیبل‌ها و یا چه از طریق اهداف اضافی، این بازی باید به بازیکنان کمک کند در شهر Metropolis به بهترین شکل ممکن گم شوند.

چیزهایی که تاکنون از بازی ویدئویی Suicide Squad: Kill the Justice League نمایش داده شده‌اند، نمایان‌گر پیشرفت‌های زیادی در این عنوان نیستند، اما محیط این بازی در شهر Metropolis هنوز امیدوار کننده است. کمپانی Rocksteady در موارد متعدد ثابت کرده است که می‌تواند دنیاهای بصری و مکانیکی جذابی بسازد، و با نگاهی به گیم پلی عناوین این کمپانی ثابت می‌شود که Metropolis می‌تواند برخی از جذابیت‌های Arkham Knight را نیز داشته باشد. زمان نشان خواهد داد که آیا مکانیک‌های گیم پلی بازی Kill the Justice League در مسیری قرار می‌گیرند که بتوانند حق مطلب را در مورد محیط موجود در کتاب‌های کمیک این مجموعه ادا کنند.

4

منبع: GameRant

Matin | مقالات | 10/01/2024
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.