نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 11 دی 1402
ساعت 11:10

راهنمای پاک کردن فایل های اضافی و نرم افزارهای ناقص نینتندو سوییچ

افزایش فضا با پاک کردن فایل‌های ناقص و بی استفاده از مموری نینتندو سوییچ

2 از 5

پاک کردن دیتای فاسد یا بد نصب شده از روی مموری کارت Nintendo switch

احتمالا پیش آمده که در زمان نصب یک بازی بر روی مموری کارت نینتندو سوییچ با خطا مواجه شدید. این خطا می‌تونه به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشه. از قطع شدن کابل یو اس بی (USB) گرفته تا نداشتن فضای کافی برای نصب بر روی مموری کارت. از طرف دیگه احتمالا گاهی اوقات متوجه شدید که حجم فضای اشغال شده از مموری کارت نینتندو سوییچ از دیتایی که بر روی اون نصب کردید بیشتر هست! یعنی عملا محتوایی فضای شما رو اشغال کرده که نمیدونید چی هست و ازش استفاده هم نمی‌کنید. این محتوا می‌تونه فایل های ناقص نصب شده، دیتای بد دانلود شده، فایل های کش سیستم، اطلاعات بازی هایی که قبلا نصب و حالا پاکشون کردید و خیلی چیزهای دیگه باشه که روی مموری کارت شما جا خوش کردن. زمانی که به این مشکل برخوردید باید دست بکار بشید و از DBI کمک بگیرید.

قبل از هر چیزی باید مجدد تاکید کنم که این آموزش بر روی کنسول های کپی خور چه سخت افزاری و چه نرم افزاری قابل انجام هست و بر روی دستگاه های اورجینال قابل پیاده سازی نیست.

 

نرم افزاری که در این مورد به کمکتون میاد DBI هست. همون نرم افزار ساده ای که قبل تر برای نصب بازی ها همراه با Awoo-Installer معرفیش کردیم و گفتیم که بر خلاف ظاهر سادش بسیار قدرتمند و کار راه اندازه . پس اگر هنوز نصبش نکردید حتما اینکار رو انجام بدید. ادامه ی آموزش سرراسته و می‌تونید با دیدن ویدیو زیر کار رو انجام بدید. اگر مشکلی داشتید حتما در بخش نظرات مطرح کنید تا کمکتون کنیم. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.