نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 23 بهمن 1394
ساعت 16:31

ویدئو : راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil Zero قسمت اول

4.38 از 5

با اولین مطلب از ره آورد بازی ها در خدمت شما عزیزان هستیم . در ره آوردها قصد داریم تا به بهترین نحو ممکن بازی ها را به اتمام برسانیم و از گیم پلی بازی برای شما عزیزان با کیفیت مناسب ویدئو تهیه کنیم تا هم با گرافیک ، گیم پلی ، موسیقی و فیزیک بازی آشنا شوید و هم در صورتی که در قسمتی از بازی با مشکل مواجه شده اید از طریق تماشای ویدئو به راه حل مناسب برای رفع مشکل دست یابید . اما ویژگی دیگری که در این سری مطالب به آن توجه ویژه ای خواهیم داشت مربوط به بخش داستانی بازی میباشد . مطمئنا ره آورد یک بازی در چند ویدئوی مختلف و در قالب چندین مطلب برای شما عزیزان در وبسایت قرار خواهد گرفت . در هر مطلب به داستان مربوط به آن بخش پرداخته خواهد شد تا شما عزیزان ارتباط بهتری با داستان بازی و همینطور ویدئویی که قصد تماشای آن را دارید برقرار کنید . امیدواریم این بخش نیز مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد .

ره آورد بازی Resident Evil 0 از ابتدا تا ورود به قصر دکتر مارکوس !

راکون سیتی
جزیره ی شینا
کمپانی آمبرلا
ویروس T و ...

اما واقعا ماجرا از کجا شروع شد . ویروس T چطور ساخته شد .کمپانی آمبرلا را چه کسی تاسیس کرد و هدف این کمپانی در ابتدا چه بود . اینها سوالاتی هستند که در جریان داستان رزیدنت اویل صفر به آنها پرداخته خواهد شد . پس ما را همراهی کنید .

Resident Evil 0

گروه براوو به عنوان اولین گروه عملیاتی Special Tactics and Rescue Service که به اختصار آن را STARS مینامیم برای بررسی فاجعه ای انسانی که به کشته شدن تعداد زیادی از افراد بیگناه انجامیده است به جنگل های راکون اعزام میشود تا در رابطه با این فاجعه تحقیق کرده و دلیل آن را کشف کند . این گروه که از اعضای ورزیده و کماندو های کارآزموده ی STARS تشکیل شده است نیروی تازه کاری را نیز با خود به همراه دارد . Rebecca Chambers به عنوان کارآموز در اولین ماموریت میدانی خود همراه گروه براوو وارد جنگل های وهم انگیز شهر راکون شده و از همینجاست که در گیر ماجرا های رزیدنت اویل میشود . ماجرا هائی که زندگی شخصی و کاری او را با تغییرات چشمگیری مواجه خواهد کرد . هلیکوپتر گروه براوو در حال پرواز بر فراز جنگل های راکون دچار حادثه شده و مجبور به فرود اضطراری میشود . خوشبختانه در حین فرود صدمه ی جانی به هیچکدام از افراد تیم وارد نمیشود . گروه برای شناسائی موقعیت و همینطور آغاز ماموریت خود دست بکارمیشوند . در اولین جستجو به اتومبیل واژگون شده ای برخورد میکنند که متهمی را با خود حمل میکرده است. سرنشینان اتومبیل کشته شده و از متهم نیز اثری وجود ندارد . ربکا پرونده ی متهم را پیدا میکند . Billy Coen متهم فراری، ستوان سابق ارتش که بخاطر خیانت به هم قطارانش به مرگ محکوم شده است حالا از سرنوشت اعدامی که انتظارش را میکشیده است گریخته و در جائی مخفی شده است . بر اساس پرونده ، او مردی بسیار خطرناک است که از کشتن ابایی ندارد . گروه براوو حالا باید حواسشان را بیشتر جمع کنند . در حین جستجو ربکا به قطاری مخوف میرسد . پس تصمیم میگیرد برای جستجوی بیشتر وارد قطار شود . ربکا بی خبر از آنکه چه اتفاقی در این قطار شوم افتاده است بدنبال سرنخ می گردد اما با دشمنی غیر قابل باور مواجه میشود . کشته شدگان حادثه ی قطار بدلیلی که هنوز مشخص نیست به زامبی های تشنه ی خون تبدیل شده اند .

قطار پر از زامبی است

بعد از درگیری با چند زامبی و کشتن آنها ربکا با بدن نیمه جان یکی از افراد گروه براوو مواجه میشود . همقطار ربکا به او میگوید که اوضاع پیچیده تر از چیزیست که آنها فکر میکرده اند و جنگل مملو از زامبی ها و هیولاهائیست که قصد جان آنها را دارند . از اعضای گروه براوو همه در جنگل کشته شده اند و تنها راه ربکا فرار با استفاده از قطاری است که در گوشه و کنار آن زامبی ها قصد جانش را نموده اند و از طرفی هم خطر بیلی کوئن او را تهدید میکند. در همین گیر و دار بیلی کوئن به سراغ ربکا می آید . بیلی که حالا از مجازات اعدام گریخته است به ربکا پیشنهاد میکند تا برای فرار از مخمصه ای که در آن گرفتار شده اند با یکدیگر همکاری کنند اما ربکا زیر بار نمیرود و قصد دارد بیلی را دستگیر کند . حرکتی شاید ناشیانه در موقعیتی که هیچ کنترلی بر روی آن ندارد . بیلی ربکا را تنها میگذارد تا در رابطه با پیشنهاد او فکر کند اما ربکا خیلی زودتر از چیزی که بیلی انتظار آن را دارد به نتیجه میرسد . در حمله ی موجوداتی ناشناخته به ربکا که ممکن است باعث کشته شدن او شود بیلی به کمکش می آید و همین باعث ایجاد اتحاد بین بیلی و ربکا میشود .

حالا ربکا با پشتیبانی بیلی تلاش میکند تا قطار را به راه بیندازد . در همین گیر و دار که ربکا در حال پیدا کردن راه حل برای راه اندازی دوباره ی قطار است بیلی با هیولائی شوم مواجه میشود . عقربی بسیار غول آسا به بیلی حمله کرده است و حالا این بیلی است که میباید برای نجات جان خود و احتمالا هم پیمان تازه کارش با این غول بزرگ دست و پنجه نرم کند . بیلی با وجود اینکه از خرچنگ غول پیکر زخم میخورد موفق به کشتن او میشود و پس از آن به کمک ربکا میرود تا قطار را به راه بیندازند . قطار راه می افتد اما نه بیلی و نه ربکا ، توانائی کنترل آن را ندارند . قطار در حال رسیدن به پایان مسیر است . بیلی و ربکا با وجود تلاشی که برای متوقف کردن آن قبل از رسیدن به انتهای ریل میکنند ، از ریل خارج میشود و ...

آلبرت وسکر به همراه دکتر ویلیام برکلین تمام مدت از طریق دوربین های مدار بسته ربکا و بیلی را زیر نظر دارند اما نمیدانند که دشمنی مشترک آنها و تیم 2 نفره ی ربکا و بیلی را تهدید میکند .

ربکا و بیلی از حادثه ی قطار جان سالم بدر می برند و حالا تنها یک مسیر پیش رو دارند . مسیر فاضلاب !
در انتهای مسیر از طریق نردبانی از فاضلاب خارج میشوند و خود را در قصر دکتر مارکوس می بینند . در همین زمان با ورود به قصر ویدئویی شروع به نمایش میکند . ویدئویی که دکتر مارکوس جوان را به همراه مارکوس میانسال در یک قاب نمایش میدهد.  دکتر مارکوس چیزی شوم و اهریمنی خلق کرده است . چیزی که قرار است اسلحه ی او برای گرفتن انتقامی که در سر دارد باشد . انتقام از آمبرلا !!

 

پایان قسمت اول ...

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 16
    تشکر: 2
    تشکرشده: 13

    حدود 10 روزه درگیر پلات کردن این بازی هستم تمام Trophy های این بازی رو گرفتم بجز Kill all enemies in Leech Hunter Trophy
    که ظاهرا اینTrophy باگ داره و بعد از کشتن تمامی زامبی ها مجدا زامبی ها اسپام میشن :TT:
    اگر کسی رو میشناسید که روشی جهت گرفتن این Trophy بلده به من هم اعلام کنه
    متشکرم.

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: بهمن 1396
    نظرها: 1
    تشکر: 1
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام قسمت بعدی رو تو سایت گشتم نبود اگه هست لینک بدین اگه نیست قرار بدین خواهشا مرسی:blink::blink::blink:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1394
    نظرها: 45
    تشکر: 15
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: n33r0
    سلام قسمت بعدی رو تو سایت گشتم نبود اگه هست لینک بدین اگه نیست قرار بدین خواهشا مرسی:blink::blink::blink:

    نگرد آقا قسمت بعدی نداره :q|
    منم درگیر بودم آخرش فهمیدم که خبری نیست . من بازی رو تمام کردم . بنظرم یک تاپیک داخل انجمن برای این بازی بزنین و اگر جایی مشکلی داشتین بپرسین تا کمکتون کنن
    سبک نوشتن توضیحاتش خیلی خوب بود. حیف که ادامه پیدا نکرد :q|

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط Nothing Else Matters ویرایش شد
    ‏مهمان و ‏n33r0 از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت ویدئو
    اون احساس اضطرابی که سالها پیش بابت بازی ورژن قدیمی با Pc ( اسمش یادم نیست ) پیدا کرده بودیم دوباره زنده شد
    درها و راه پله ها و سگهایی که بنظر میرسه مردن ولی دوباره بلند میشن و گاز میگیرن :cold:
    خوندن داستان هم بسیار لذتبخش بود ، بدون نوشتن قسمتهای اضافه ، توضیح چیزهای ضروری و دیگر هیچ .

    ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:

    بررسی خیلی جالبی بود. :7su
    مطالبی از این قبیل واقعاً جای تشکر داره :vic: به خصوص این که شامل تجربه ی شخصی هم می شه.

    ‏SirGhas و ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    ممنون از مقالتون :in-lo: واقعا برای همچین بازی هایی راهنمای قدم به قدم تو برخی از مراحل خیلی ضروریه :vic:

    ‏SirGhas و ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: hitman- 47
    ممنون از مقالتون :in-lo: واقعا برای همچین بازی هایی راهنمای قدم به قدم تو برخی از مراحل خیلی ضروریه :vic:

    ممنونم
    دقیقا با نظر شما موافقم . ره آورد های ویدئویی مطمئنا چندین برابر متن های نوشتاری میتونن به گیمر ها کمک کنن .

    ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.