نویسنده: محمد مراقی دوشنبه، 19 آذر 1397
ساعت 23:09

اولین پوستر فیلم سینمایی Sonic: The Hedgehog منتشر شد

3 از 5

اولین پوستر رسمی فیلم سینمایی Sonic: The Hedgehog منتشر شد

هیچوقت فکرش را نمی‌کردم که روزی را ببینم که کارگردان فیلمی اکشن و بلاک باستر بزرگی مثل The Fast and The Furious ناگهان به سرش بزند که یک فیلم سینمایی لایو اکشن با محوریت شخصیت سونیک را بسازد. اما این حقیقت دارد. به تازگی وبسایت IGN اولین پوستر رسمی فیلم Sonic: The Hedgehog را به اشتراک گذاشته است که البته در آن نمی‌توان به طور واضح کاراکتر سونیک را در قالب یک فیلم لایو اکشن و مبتنی بر تکنولوژی موشن - کپچر، مشاهده کنیم. بلکه از آن تنها یک شبح محو شده در سایه قابل مشاهده است که نمی‌توان اطلاعات چندانی را از ظاهرش دریافت کرد. اولین پوستر فیلم Sonic: The Hedgehog درست یک ماه پس از انتشار اولین تریلر فیلم Detective Pikachu منتشر شده است و شاهد عده‌ای از طرفداران هستیم که بین دوست داشتن و تنفر از کاراکترهای کارتونی مورد علاقه‌شان که قرار است در ظاهری جدید در یک فیلم سینمایی لایو اکشن راهی سینماها شوند، گیر افتاده‌اند.

سازندگان فیلم Detective Pikachu با احتیاط بسیار با مسئله وارد کردن یک کاراکتر کارتونی که طرفداران بسیاری دارد و تمامی آن طرفداران عاشق ظاهر کلاسیکش هستند، برخورد کرده است. اما سونیکی که قرار است در فیلم Sonic: The Hedgehog مشاهده کنیم، قطعا مخالفان زیادی دارد و خود من هم یکی از همین مخالفین سرسخت آن هستم. احتمالا مهم‌ترین بخش این پوستر که باعث شده نتوانم با این ورژن از سونیک ارتباط برقرار کنم، چشم‌هایش هستند. چشمانی عجیب و سبز با آن بینی نامناسبش! سونیک اصلا نباید چشمانی شبیه به این موجود داشته باشد. البته امیدوارم حداقل این جسم عجیب و سبزرنگ، چشمانش باشند! توجه داشته باشید که این تصویر تنها یک شبح از سونیک است و توانسته اینگونه مرا مضطرب کند. به گمانم اگر اولین تریلر فیلم منتشر شود، تا مدت‌ها کابوس خواهم دید! یا البته از زاویه‌ای خوشبینانه‌تر هم می‌توان به قضیه نگاه کرد. بیایید امیدوار باشیم که این تصویر تنها یک شبح محو شده در سایه را از سونیک نشان می‌دهد و شاید سونیکی که قرار است در فیلم مشاهده کنیم، ظاهر بسیار خوبی داشته باشد و به این بدی‌ها نباشد. در ادامه می‌توانید نسخه کامل اولین پوستر منتشر شده از فیلم Sonic: The Hedgehog را مشاهده کنید.

sonic the hedgehog movie first poster

فیلم Sonic: The Hedgehog در تاریخ 8 نوامبر 2019 (مصادف با 17 آبان 1398) در سینماهای سرتاسر جهان اکران خواهد شد. بن شوارتز به عنوان صداپیشه شخصیت سونیک، جیمز مارسدن در نقش تام واچووسکی، تیکا سامپتر در نقش خانم واچووسکی، لی مجدوب در نقش استون، فرانک سی. ترنر در نقش کریزی کارل و جیم کردی در نقش دکتر روبوتنیک از جمله هنرپیشه‌هایی هستند که در فیلم Sonic: The Hedgehog به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.